Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      Online hry
      O tom co zrovna paříte v online světě.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  184  >>

       
        Drako
        17:46:44  6. září 2011
      Tak ty AoEo jsem zapnul, a po debilní registraci na games for lives nebo jak to je, mě to docela překvapilo.) Je to udělané tak že nemáte jenom ty boje apod. jako na normálních mapách ale máte i své "hlavní město" kde stavíte časem budovy, odemykáte si všelijaké schopnosti další pro dělníky, vojáky apod.) s tím že tam máte mapu světa kde máte i questy apod.) Nevim jak to vysvětlit jinak, zkuste, velikost hry je dost malá... a grafika se dá přetrpět .)

      edit: + Pvp docela ujde, na coop jdu teď :)


          22:41:20  5. září 2011
      jenže ono je to složitý...kdyby monstra nelevelovali spolu s váma brečíte že je to nuda a přestalo by to po chvíli bavit KAŽDÝHO...takhle jen někoho


       
        Drako
        17:17:49  5. září 2011
      Age of Empires Online... Stahuju, vůbec nevim jaké to bude... Už ta grafika je divná ale může to být dobré .)


       
        TaZy
        13:42:10  5. září 2011
      Guner: bezcílné plahočení se krajinou (ač perfektně propracovanou) mě prostě neláká. To raději půjdu ven. Ta základní myšlenka o které mluvíš je z mého pohledu svazující a nedobrá. Ale někomu to zřejmě vyhovuje.


       
         Guner
        06:57:28  5. září 2011
      Trdlo: keď chcem nejaký kvalitný film pustím si Mass Effect

      Ale nie, ja chápem čo myslíš, že môžeš na začiatku zabiť v podstate draka, alebo sa stať majstrom arény (to sa fakt dá). Ale tvorcovia to kdesi aj uviedli, že to je preto, lebo chcú ponechať hráčovi voľnosť a nechať ho prejsť si hru tak ako chce on. Voľnosť tam je, to že to je potom nudné je už druhá vec.



       
        TaZy
        22:30:58  4. září 2011
      Guner: jenže k čemu ti je, že můžeš jít kam se ti za chce, když všude to je obtížností zhruba stejné. Po čase zjistíš, že kdyby jsi dělal s holou prdelí dějovou linii vůbec by se nezměnilo.
      Já to vidím prakticky stejně jak Perun. Jen s tím rozdílem že mě moc nebavil ani Morrowind. Přišel mi příliš jednoduchý. Oblivion jsem pak zabalil velmi brzy, je to prostě nuda. Když chci vidět něco graficky parádního pustím si film.


       
         Guner
        21:57:12  4. září 2011
      Tak ale ono tá má istý význam, príbeh aspoň nie je týmto nalinkovaný, ale môžete si ísť presne ako chcete, a nie že začnem u dobrodruhov lebo na zlodejov ešte nemám, potom keď sa dostanete k zlodejom tak je zasa čas na niečo dalšie atd...


       
        Drako
        21:12:08  4. září 2011
      Tjn :D K tomu když jsi upír :P Jedna báseň :D


       
        JokerS
        20:13:01  4. září 2011
      Já v Oblivionu nepřecházel na další levely a jen sbíral výbavu... protože jinak se veškerý tunění postavy automaticky neutralizuje, jak levelem, tak gearem.
      To je tam vážně zabitý.
      Ale takový mise za různý frakce...
      Za vrahy je to perfektní.


       
        Juker
        18:46:41  4. září 2011
      Leveling je pořád a je to jedna z největších chyb TESů.
      V Morrowindu to ještě byla pohodka. Tam člověk na prvním levelu mohl potkat někoho, s kým si prostě neporadí. A na vysokém levelu už občas někoho zabil.
      V Oblivionu člověk naexpil a sehnal nabušenou výbavu, přišel ven z města a naběhl na něj bandita ve skleněnym brnění...
      Ve Skyrimu by to mělo bejt o něco lepší, ale pořád to nebude ono.
      Já chci prostě zabíjet nějaké slabé gobliny. Dostat od někoho přes hubu. A postupně, až se ze mě stane týpek, svést férovej souboj třeba s drakem. Ale né že na prvním levelu vezmu meč a proběhnu celou hru.
      Nicméně Falloutovskej systém je krok k lepšímu. Ale nechápu, proč vylepšovat vadnou věc, místo aby jí rovnou zrušili?

      Pak osekání skillů a atribut. Kam se poděla inteligence, síla, obratnost? Jako byly tyhle vlastnosti zvláštní a takové nijaké, ale zrušit je?
      Navíc přidaj víc perků. Jako nevím, ale levelování postavy mi teď přijde asi jako v Call of duty.

      A inventář? Proč si aspoň nedají tu práci a nepřekonvertují menu pro počítač?
      Né, budu projíždět položku po položce, abych našel, co chci.

      No aspoň to bude mít pěkné animace a grafiku...
      A chvíli to bude zajímavé
      Ale od Morrowindu to jde s TESama z kopce.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).