Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      =--DAily mirror--=
      Pro vše kolem časopisu DAily mirror. Svoje připomínky, články a dopisy můžete posílat na adresu daily@darkage.cz. Prohlížet můžete i na issuu.com/daily-mirror Odměna autorovi článku otisknutého v časopisu: 20 bodů zázraků.

      Správcem tohoto fóra je: Enefa, Alkaran

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  66  >>

          09:57:53  16. listopadu 2011
      Zlehka jsem projela nové číslo a mám dva/tři postřehy:

      - po dlouhé době dobrý rozhovor, který nám o dotazovaném i něco řekl, super!
      - úvodníky se poslední čísla už nesnesitelně zvrhávají v tříodstavcový esej na téma "schytal jsem to zrovna já - shrnutí počasí - pár slibů - reklama na vlastní rubriku". prosím, zabte tento trend a naučte se je psát, u hromady časáků jsou moje nejoblíbenější a tady fakt trága.
      - celý časák je proložen fotkami, asi umění, hlavně měst a takové tématiky, jsou všechny fotky od nonsence jako symbolické protažení galerie u rozhovoru (páč ty znám) anebo jsou náhodně vhozeny na zaplnění děr? ten pták nad městem byl vražednej.:) ocenila bych k fotkám popisky s autorem či prostě jak se tam dostaly.

      zbytek naopak vypadá sice převážně žánrově (což těžko mohu vyčítat, naopak), ale čitelně, jazykový koutek si drží účel a úroveň, zbytek se zdá taky dobře napsanej.


          11:01:28  8. listopadu 2011
      Máte nějaké své světy? Máte nějakou svou oblíbenou rasu? Máte něco, co jiní nemají? Vánoční speicál klepe na dveře, takže otázka je jasná. Co váš svět/rasa/postava/systém a Vánoce? Pojďte a napište nám krátké pojednání. Fungují u vás vůbec Vánoce? Ano, proč? Ne, proč?


       
         Angeluss
        10:26:04  19. října 2011
      To nás těší. Doufám že ti to vydrží i do příštích čísel.

      Jinak se nestyďte udělovat hvězdičky i kdyby jich mělo být málo. Hodnocení čísla je skoro jedinná odezva, kterou od čtenářů máme.


       
         Alim_Thor
        11:34:02  18. října 2011
      Pěkné číslo, docela jsem se po dlouhé době začetl


       
         Angeluss
        17:11:27  7. října 2011
      Radu: Práce podstatně méně, každopádně pořád to musíš načíst a s někým sehrát, abys věděl o čem píšeš. Viděl bych to tak, že by se v Mirroru mohla objevit nabídka s jednoduchým popisem několika her a pokud by o některou z nich byl opravdový zájem tzn. ozvalo by se nám alespoň takových 5 lidí, rád o tom napíšu a zájemce případně pozvu i na zkušební hru.


       
         Radulesku
        16:21:47  7. října 2011
      A tak co varianta nikoli zahraničních, ale českých her. Třeba z RPGkuchyně? I pro ně by to mohlo být zajímavý - taková trochu reklama - článek o hře, rozhovor s tvůrcem hry nebo celé soutěže, její vydání v DM a třeba i na DA. Zkrátka taková spolupráce snad výhodná pro obě strany.


       
         Angeluss
        13:14:34  5. října 2011
      Radu: Pokud o něco podobného bude zájem, tak by to určitě šlo. Tenkrát jsme na zkoušku vydali překlad RPG pool a protože ohlas byl nulový, tak se dál nepokračovalo.

      S překlady, i když jsou jen několikastránkové, je dost práce navíc. Všechno se musí taky zkorigovat a přesázet tak, aby to co nejvíc odpovídalo originálu. Někdy je ještě potřeba kontaktovat původního autora a získat od něj souhlas. Jako nápad se mi to pořád líbí, ale šel bych do toho jen když budu vědět, že to někdo čte, nebo ještě líp zkouší hrát.


       
        Elanius
        21:00:57  30. září 2011
      Kraal: Nebyl bych tak pesimistický. Já sám jsem v této otázce necelých 7 měsíců sledoval Stínové světy, rušení qestů v zmíněném období a důvody, které k tomu vedly. Můj optimismus vychází z toho, že já jsem se svými hráči kompletně dohrál 4 qesty, z nichž 2 byly velmi dlouhé (bylo to něco kolem 800 příspěvků) a nejméně druhý byl po stránce příspěvků řekl bych poměrně solidní (ano, já vím, samochvála smrdí ) a ve 3 z nich jsem dobrodružství dohrál s alespoň nadpoloviční většinou původních hráčů. Právě z těchto důvodů věřím, že dohraných qestů musí být mnohem víc, ačkoli za těch 7 měsíců pozorování jsem žel bohu zachytil pouze jediný (své nepočítám).

      Jinak se mi ještě částečně zdá, že velká část neoficiálních qestů bohužel skutečně končí, jak podotkl Kraal, již v hospodě či jiné startovní lokaci (ačkoli hospoda je podezřele častá ) na neaktivitě PJ nebo hráčů. Místy se jedná o jakýsi samovolný proces, místy je to chyba PJů (Sám jsem to bohužel několikrát viděl, například, když nezkušený PJ napíše za sebou tři sice dobré PJ příspěvky, které ale děj absolutně nijak neposunují a dá se na ně odpovědět vždy pouze tou samou odpovědí (Příklad z praxe: CP šermíř všechny hráče pozdraví-všichni hráči odpoví a napíší přímou řeč, že jsou připraveni vyrazit-šermíř se ptá, jestli jsou připraveni vyrazit-postavy opakují, že jsou připraveni vyrazit, není však již vůbec nic nového na co reagovat a příspěvky podle toho logicky také vypadají-šermíř se opět zeptá, jestli jsou připraveni vyrazit, i když je na cestě může čekat mnohé nebezpečí, což je mimo jiné zmíněno již v úvodu qestu-hráči odpoví již zcela monotónními příspěvky že ano-šermíř se ptá, jestli jsou tedy už připraveni a odhodláni vyrazit-nikdo z hráčů už neodpovídá, protože nikomu se už něco takového nechce hrát. Tento děj se odehrál ve třech týdnech reálného času a ačkoli je to přímo extrémní případ, důvody selhání některých neoficiálních qestů jsou na něm dobře vidět.).) nebo qest z prostředí "tajuplného" podzemí, které je pořád stejné a volby hráčů jsou většinou ve stylu "doprava", "doleva", "do boje", hráči bojují se stále stejnými nestvůrami, které akorát občas mají supersilné zbraně, což má hru ozvláštnit. No, to se ovšem týká hald nekvalitních neoficiálních qestů, na druhou stranu však byla i spousta dobrých neoficiálních qestů, které se z důvodu nedostatku času zastavili až přímo ve hře, což je rozhodně škoda. Situaci na tomto poli z hlediska oficiálních qestů bohužel neznám, ale věřím, že je mnohem a mnohem lepší a snad se i většina oficiálních qestů dohraje.


       
         Radulesku
        15:49:01  30. září 2011
      Teď jsem si tak vzpomněl na jednu věc, která mi v DM chybí.

      Andílek sliboval, že jako přílohy by mohly vycházet nějaké indie hry (české nebo české překlady). Kratičké, jednoduché a v DM by pak o nich byl článek, který by s nimi nesnamoval hráče, hodnotil je, srovnával atp.


          14:19:10  18. září 2011
      Kraal - píšu si. :o)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).