Duší celkem: 895
Přítomných duší: 3
V krčmách: 2

      =--DAily mirror--=
      Pro vše kolem časopisu DAily mirror. Svoje připomínky, články a dopisy můžete posílat na adresu daily@darkage.cz. Prohlížet můžete i na issuu.com/daily-mirror Odměna autorovi článku otisknutého v časopisu: 20 bodů zázraků.

      Správcem tohoto fóra je: Enefa, Alkaran

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  83  >>

       
        Trym
        21:38:20  4. ledna 2011
      Angeluss: To, co jsem psal před chvílí já, bylo mířeno výhradně na Enefu a její neustálé vzdechy. Jistě nejsem jediný, kdo si myslí, že její přístup je nedobrý.

      Je třeba si uvědomit, že jste tu od toho, abyste nároky čtenářů plnili - jinak vaším plátkem prostě nebudou ztrácet čas. Je to kruté a jistě nevděčné, ale je to tak. Myslím, že dnes tu padlo pár slušných návrhů - což implikuje, že stále ještě někoho zajímáte a někdo vás čte. Takže buď optimista:)


       
         Angeluss
        21:32:03  4. ledna 2011
      Trym: Nerad bych mluvil za ostatní, ale to co jsem psal před chvílí já není žádná výčitka čtenářům, ale normální žádost o pomoc. Protože to propagační úsilí tu je, ale sami teď říkáte, že není vidět. Znamená to, že jsem minimálně já skoro rok cíleně propagoval sám pro sebe a ptám se kde je to kouzelné místo kde si toho čtenář všimne?

      Nevím odkud se ta nevraživost a vzájemné nepochopení na tomhle fóru vzaly, ale jsem si jistý tím, že je to oboustrané. Tvůrci časopisu si berou výtky a návrhy na zlepšení zbytečně osobně a místo, aby se je snažili využít ve své další práci, snaží se tu za své chyby do krve rvát. Je přirozené, že si lidi za svou prací stojí, ale dobrou vlastností autora je i umění příjmout kritiku, ne se nad ní veřejně rozčilovat. :)

      Čtenáři mají naopak dlouhodobě nereálné požadavky, na které v redakci nejsou lidi ani dostatečná motivace. Pokud sledujete vývoj posledního půl roku, musíte vědět, že jsme rádi, když dané číslo vůbec sestavíme. I to,že v součastné době nemáme šéfredaktora a jeden z nejlepších a nejaktivnějších redaktorů je na odchodu. Radíte nám přitom, abychom si sehnali promotéra a mluvčího. To, že by to bylo skvělé jsem nemyslel v ironii. Určitě se ale všichni shodneme, že poskládat další číslo je důležitější než ho propagovat.


       
        Trym
        20:28:04  4. ledna 2011
      Vždycky je toho moc a všechno je špatně a lidi jsou zlí a nevděční a bla bla.

      Mirrore, najdi si mluvčího, který tě nebude imrvére ztrapňovat.


       
        Enefa
        20:21:46  4. ledna 2011
      Ter, dneska jsem na netu po 14 dnech, takže havrana jsem zkoukla a zapomněla odpovědět... do toho zkouška, takže fakt promiň, ale bohužel toho je nějak moc


       
         Teranell
        20:07:03  4. ledna 2011
      Enefa: no, aspoň, že odpovídáš na Havrany, když jste tak vyhořelí a sháníte novou krev ;)


       
         Angeluss
        18:37:34  4. ledna 2011
      Zarabeth, Radu: Máte a zároveň nemáte pravdu. Větší promo by bylo rozhodně cool, sehnat na to člověka úžasná vzpruha, kdyby to promo mělo i nějaký efekt, bylo by to ještě lepší. Redakce si toho je dobře vědomá a na vnitřních fórech byste našli spoustu návrhů na zlepšení. V součastné době máme ale problém s dodržováním termínů, proto na promo nezbývá čas.

      Jen pro představu. Mirror má pravidelnou reklamu v novinkách, vlastní "obrázkový modul" (který jednoho dne s pomocí boží dodělám tak, aby se dalo vyhledávat podle obsahu a hodnotit a známkovat články), součástí proma a komunikačních kanálů je i tohle fórum, pravidelně tiskneme ukázková čísla na srazy, máme email, který pravidelně připomínáme v každém čísle i s výzvou ke čtenářské odezvě, několikrát jsme v časopise vyhlásili nábory redaktorů, proběhlo několik promo soutěží...

      Otázka tedy zní co zlepšit a kam to psát, aby si toho někdo všiml? V době kdy jsem byl ještě šéfredaktor jsem to samozřejmě sledoval a ten efekt byl minimální, zhruba stejný jako při propagaci loňského PragoConu, kdy měsíční masáž skončila čtyřmi přednáškami adminů z povinnosti a návštěvou celých osmi lidí z nich tři byli součástí propagačního týmu. Takže jak na to? Co vás jakožto čtenáře má šanci zaujmout?


       
        Enefa
        17:26:53  4. ledna 2011
      Toho modelu jeden se ptá dalšího se bojim... jednotlivé rozhovory vznikají i v řádu měsíců... takže nevím, jak by se to dalo provést reálně...

      No propagace... Fakt nevim, jak by měla probíhat a navíc na to už vážně já čas nemám... takže leda někoho sehnat. Ale koho?

      A upřímně, chápu odchod z DM u každého, kdo se pokouší na něm dělat už víc. Syndrom vyhoření se projevuje na každém. DM začíná být pro mnohé spíš povinností než zábavou...


       
        Dawon
        17:00:44  4. ledna 2011
      Já mám poznámku k Zařině zmínce o propagaci... V úkolníčku DA je jeden návrh, který půjde využít k prezentaci DM, knihovny, srazů, chůviček a v podstatě čehokoliv...;-)

      Až se to tu trochu uklidní, tak bych to třeba udělal;-)


          16:23:44  4. ledna 2011
      Osobně budu dělat rozhovor s DonSimonem a Teranell a možná ještě Dyrim. Mám se jich totiž, já osobně, na co zeptat a vím, co mě na nich jako takových zajímá.

      Zarabeth to trochu přehání s výrokem o chůvičkách, ale jinak má asi pravdu.

      Myslím si, že rozhovory by si měl každý dělat s kým chce a o čem chce, pokud na to dotazovaný přistoupí. Dělat něco z povinnosti znamená, že to postrádá šťávu a je lepší od toho ustoupit.

      K tomuhle kroku mě motivovala Teranell, myslím si, že jenom povídat nijak DM nepomůže... stejně si myslím, že tohle lidé z DM už dávno ví a vy byste tu tak akorát měli hecovat náhodně přihlížející nějakými slogany, než stírat lidi z DM. :o)


       
         Radulesku
        15:08:00  4. ledna 2011
      Zara nemá vůbec špatný nápady, aspoň mi tak teda přijde, s těmi upoutávkami a větším zviditelněním. Zkrátka zlanařte někoho kdo vám bude dělat PR a máte vyhráno (myšleno vážně, žádná ironie, dle mě by se tu PR užilo u více sekcí/částí DA).

      A k rozhovorům - každý dělá co umí a když už teď Biz nedělá, má dveře otevřené kdokoli. Nebo se mýlím? A proč ne ten Matobem navrhovaný model (jen by to chtělo mít lidi aspoň na 2 či 3 čísla, aby to nebyl jen takový výkřik do tmy a dál nic).

      U nás doma se např. tohle číslo setkalo s dobrým ohlasem - hlavně rozhovor a Fallianiny Drby.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).