Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 1

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  88  >>

       
      (uživatel smazánSmall_killer
        22:19:08  27. srpna 2011
      Mohu poprosit o to, aby predsazene prispevky nemizeli, pokud na ne kliknu jako hodnoceni +/-


       
        Jakub.s
        08:35:05  25. srpna 2011
      Moc dobře vím, že už jsem něco takového jednou navrhoval - a moc dobře si pamatuju, jak ten návrh dopadl. Proto (nebo taky možná přesto) to zkusím znovu (zuřiví snílci nestrácejí naději, že). Nešlo by udělat něco jako CP v questech, CP, za které by mohl PJ hrát? Ano, mnozí už určitě prskají, že přece já jako PJ můžu psát, co CP dělají, říkají a tak dále - ale to prostě nemá takovou "šťávu", bylo by mnohem atmosferičtější, kdyby mohl PJ psát za CP obdobu hráčských příspěvků... Třeba zelenou barvou?

      Jak padlo i tehdy, stačilo by, kdyby si prostě člověk mohl vytvořit postavu a nějakým způsobem ji označit jako CP, načež by takto označenou postavu mohl přijímat do svých questů - a pak by za ni mohl nějakým způsobem psát. Chápu, že je to možná mnoho práce... ale myslím, že bych třeba nebyl jediný, kdo by to ocenil :)

      EDIT: Viz PostPatent - jen doplním, že tato postava by v oficiálních questech samozřejmě nedostávala expy. Taky by možná nebylo na škodu, kdyby této postavě mohl PJ měnit level a tak dále, pokud by to bylo tak, že pokud je ta postava vytvořená jako CP, nemůže s ní PJ nikdy hrát v jiném questu než ve svém.


       
        Jakub.s
        20:43:07  24. srpna 2011
      Nedávno jsem se na to ptal tuším na Vědmě. Dawon psal, že je to prý vlastně ještě snazší než přejmenování postavy či co, Devlin ale napsal, že majitele postav admini nemění :)


       
         Silenec
        13:35:07  24. srpna 2011
      Co takhle možnost předávat kompletní postavy mezi hráči, jako je tomu např. na Andoru?
      Nejsem si jist, kolik hráčů by to bylo ochotné udělat, ale v některých questech by to např. mohlo hodně pomoct, pokud by se předala celá nahrazovaná postava.



       
         DonSimon
        09:31:37  24. srpna 2011
      Uf, trochu jsem to tu zanedbával. Jdu to zkusit vyřídit postupně.

      ad kostky v krčmě.. přiznám se, že nevím, jak to je teď a jak se kostky v krčmě obvykle používají. Teď to vidí jen dotyčný? (BTW: ta informace, kolikastěnnou kostkou se házelo, by pak určitě užitečná byla)

      ad "roztahovací" poznámkový blok.. dobrý nápad, díky!

      ad kontrola přečtení pozvánky.. už pořešeno :D

      ad skok na poslední nepřečtený příspěvek v questu.. pokud to tak není, je to určitě správná úvaha. Souhlas, mohlo by se to chovat stejně jako u fór, včetně toho "Přečíst později".

      ad vzkaz cvičitelům.. mně se ten nápad líbí, ale to rozhodnutí bych v duchu zdejší tradice nechal přímo na cvičitelích. Uvidíme, co na to řeknou.

      ad proklik z questu k verbíři.. už je to zrealizováno :)

      ad spoiler.. osobně vidím využití minimální (myšleno procentuální zastoupení příspěvků, kde se bude něco takového hodit), ale když už to Dawon naprogramoval.. Proberem to v admin týmu ;)

      ad automatická oprava odkazů.. tohle bych měnil nerad. Stávající stav má své důvody, které vzešly z praktických zkušeností (např. na první pohled je vidět, kam odkaz směřuje, vkládaná mezera zaručí to, že nikdo nerozbíjí grafiku atp.).

      ad link z hádanek do zázraků.. tyto dva moduly podle mě nejsou TAK úzce spjaté, aby si to zasloužily



       
         DonSimon
        09:31:22  24. srpna 2011
      Je třeba také myslet na to, že SQ nemá být hlavní tahák na web. Má to být doplňková zábava pro ty, co čekají na hru v normálních questech. Je to šance, jak si zahrát a získat nějaké drobné expy se svou postavou před tím, než najdu skutečný quest. Hlavní motiv pro zavedení SQ zkrátka je situace, kdy přijde nováček a bude tři týdny hledat quest. Dneska většinou odejde, v budoucnu se alespoň zabaví.

      Nicméně stejně, jako je limitován počet hádanek, a počet expovaných příspěvků v questech, bude rozhodně limitován i počet kroků v SQ. A VŮBEC se nebojím toho, že by lidi štvalo sem každý den dojít odehrát kus příběhu - naopak, takovéhle věci fungují velmi dobře.


       
        Antolog
        15:25:53  22. srpna 2011
      Souhlasím z části s JokeremS a z části s Devlinem, každý z nich má z části pravdu :D U JokeraS souhlasím s tím, že přijít odkliká 5 minut a jít do pryč je takové onaké, mě osobně by to asi nebavilo. S Devlinem zas v tom, že čekat na další SQ pár dní je zas moc dlouho, ale s tím bych se já osobně smířil lépe, vždyť už je to tak zavedené u hádanek a rébusů, no ne? :)


       
        Dawon
        13:49:43  22. srpna 2011
      Yavanna: odkaz udělán... V případě, že daný quest je na verbíři, pak nahoře v questu máš odkaz na verbíře...


       
         Devlin
        23:21:04  21. srpna 2011
      JokerS: Tvá anticipace mě ohromuje, jak víš, jaké příběhy budou? Jak víš, že budou rozhodnutí tak jednoduchá, jako jít vpravo a jít vlevo?

      Ale k věci. Argument, že hráč se druhý den nevrátí, je, nezlob se na mě, ale zcestný. Copak v normálním questu se odepisuje online? Copak když Ti PJ neodepíše dnes, zítra už hrát nebudeš? Proč si myslíš, že je lepší dohrát celý příběh za den a pak x dní čekat, než budeš moci hrát znovu, než moci hrát každý den?

      Vezmi si příklad takového nováčka. Přijde sem, žádný příběh nemá, a jde do SQ. Odkliká ho a objeví se mu, že zase bude moci hrát za yyy dní. Co ho motivuje se vrátit další den? Z našeho pohledu je opravdu více motivnační, mít možnost hrát každý den, než dlouho čekat. Ano, samořejmě by se mohlo čekat daleko kratší dobu, ale jak dlouho by trvalo, než by všechny SQ byly dohrány?


       
        JokerS
        21:18:27  21. srpna 2011
      Navrhuji zrušení limitu kroků na den (sq), popřípadě velké zvýšení počtu kroků.
      Má to hned několik důvodů, které se pokusím nějak rozumně sepsat: Proklikat 5 rozumně dlouhých kroků trvá řádově jednotky minut. Hráč tedy v takovém questu stráví první den cca 2 minuty s tím, že ví, že další den ho čekají další 2 minuty a příběh o několika málo stránkách textů bude mít roztažený na dva měsíce prázdnin. Motivace hrát je z toho mizivá, je to nude, zapomene, co se předchozí den dočetl, právě proto, že toho nebylo mnoho a jediný vjem, který zůstane, je ten, že se vlastně nic dozvědět nestihl. Což může mít dva hlavní důsledky. První - nikdo (až na skalní jedince) to hrát nebude, protože to je prostě nuda (ať už se autor snaží sebevíc). Druhý - autoři budou brát v potaz omezení počtu kroků na den a aby se hráč něco dozvěděl, kroky budou úmorně dlouhé, bude to v podstatě hotový příběh s několika málo "skoky" v režii hráče. Nechci zpochybňovat literární um zdějších autorů, ale udržet pozornost u takového množství textu je celkově velmi problémovou záležitostí i u většiny opravdových spisovatelů. Představte si, že čtete stránku textu a vaším největším zásahem do děje je jít chodbou vpravo. Dalším velkým úskalím je znovupoužitelnost questu. Kdo bude chtít obětovat 5 kroků na quest, který už hrál? I když může mít jiný příběh, stále je tam stejný základ a cena je moc velká. Což rozbíjí mou představu o alternativních koncích, na které je takový SQ jako dělaný.
      Co je vlastně hlavním důvodem, aby byl počet kroků omezený? Expení? Proč radši neomezit počet CELÝCH SQ za určitý čas podle počtu expů, které v něm lze získat?
      Omlouvám se za rozepsání, berte to jako úvodní text - takový, který během hry už nemá co dělat.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).