Duší celkem: 945
Přítomných duší: 5
V krčmách: 4

      =--Patentní úřad--=
      Fórum pro návrhy a nápady týkající se DA. Prosím nereagujte na návrhy ostatních, jejich posouzení nechte na administrátorech. Debaty patří na Postpatentní úřad.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  22  >>

       
         Lordamen
        20:55:41  3. prosince 2015
      Zdravím,

      nešlo by zařídit, aby PJ mohl zasahovat do parametrů zbraní? Myslím sílu zbraně, útočnost apod. Stále tu jsou PJ, co prostě podle dračákovských pravidel hrají, byť upravených dle logiky.
      Uznejte, nevypadá lépe meč se sílou 5, útočnosti -1 a obranou 0, než prostě napsat do poznámek "rozbitý, útočnost -1"?
      A to ještě nemyslím třeba magická vylepšení, třeba jako odměna za splněný úkol.
      Vím, že by to dalo hodně práce, je to však jen estetický návrh.

      Lord.


       
         Guner
        10:31:26  26. listopadu 2015
      Dalo by sa, aby mal inventár aj PJ questu. Ako sú postavy, tak žeby som aj ako PJ mal inventár a nemusel stále pracne vyrábať predmety, ale jednoducho už predvyrobené presúval k jednotlivým postavám.

      Príklad: Postava si nechá kušu v nejakom dome. (Odchádza z inventára) Postava sa pre ňu časom vráti. (Prichádza do inventára a ja ju musím znova vytvárať) Navrhujem to, aby som mal niečo ako rezervný inventár ktorý vidí len PJ.

      Ďakujem. Guner


          15:32:48  22. listopadu 2015
      Doplnil bych, že aby se tam nepsali kraviny, mohlo by se prostě vybírat z nějakého rozevíracího seznamu připravených odpovědí.


       
         Townie
        13:16:27  22. listopadu 2015
      Vím že ohledně systému expování se poslední dobou vedly četné akademické debaty, ale měl bych dotaz, nebo spíše návrh, který by se hodil pro jakýkoliv výsledek těchto debat.

      Hrozně se mi líbí, že postavy mají ve svém osobním deníku historii questů, v nichž účinkovaly. A to i s datem, kdy nastoupily a kdy odešly. Nebylo by pěkné zde uvádět, kolik expů v daných dobrodružstvích, potažmo singlequestech, nahrály? Stejně tak by bylo dobré zde zmínit důvod odchodu postavy z dobrodružství, aby každý věděl, zda jde o vlastní žádost, neaktivitu či dokončený příběh. Věřím, že PJové by byli dostatečně slušní, aby tam nepsali nějaké kraviny. Primárně by mne ale zajímaly ony expy. Člověk by si pak udělal pěknou představu o tom, jak pravidelně někdo dělá hádanky/soutěží, a kolik toho napíše v daném období a v daném příběhu :)


       
         Hrun
        16:47:35  12. listopadu 2015
      Astra: Určitě šlo, jen momentálně nevím, jak pracné by to bylo a jak moc je to potřeba. Zkus to napsat přímo Dawonovi.

      Biz: Velmi zajímavý nápad. :-)
      Pravidelnost přispívání je stěžejní. Možná by se k tomu dal využít i DM. Pokud by byl pravidelný. Psát příspěvky by měl někdo velmi dobře znalý DA a někdo, kdo ho má rád. :D Patrně někdo z adminů. Budeme o tom přemýšlet.

      Arborius: Jsme si vědomi "problému" sloučení odměny pro hráče a pro postavu. Asi si počkej na můj výpis z admin porady. Pak se o tom ještě pobavíme. To, co tu navrhuješ, nepovažuji na první pohled za vhodné řešení, ale díky, že se tím také zabýváš. Časem určitě na něco společně přijdeme.


          00:15:45  12. listopadu 2015
      Následující návrh se týká úpravy způsobu, kterým postavy získávají zkušenosti, který mi nepřijde zrovna optimální.

      Současný systém je nastaven tak, že ačkoli v příběhu postava pokročí třeba jen o 10 dní, může získat např. 10 úrovní, ačkoli se skutečně třeba jen válí, a nic, co by ji mentálně, nebo fyzicky zocelilo, nepraktikuje.

      To může vést k tomu, že v questu, který je určen pro postavy nováčky, se z nich zničehonic stanou ostřílení hrdinové, kteří jsou velmistři kdečeho.

      Samozřejmě se tento fakt dá ignorovat, ale to, že se vyskytuje, je bohužel jasným důkazem toho, že se systémem je něco špatně.

      Dle mého názoru je na vině sloučení dvou naprosto rozdílných věcí - odměny pro hráče a odměny pro postavu.

      Rozumnější by podle mě bylo, pokud by se zachovalo stávající hodnocení hráče, ale v dalším kroku by bylo pro PJ vyžadováno i hodnocení postavy, které by vedlo k faktickému přidělení zkušeností postavě za činnosti popsané v příspěvku.

      Představuji si to tak, že by z hodnocení hráče PJ přiřadil dle svého uvážení část bodů jako zkušenost postavě a zbytek by pak dostal hráč ve formě BZ.
      Např. příspěvek ohodnotím A-, ale protože se postava nijak moc nezocelila, dám jí jen 2 exp a zbytek pak připadne hráči jako BZ.

      MH a VH by to neovlivnilo - stále by zůstaly hodnocením aktivity, tedy hodnocením hráčů (ačkoli MH a VH mi přijdou spíše jako okrajová záležitost).

      Naopak získávání zkušeností postav by se tím mohlo mnohem více zreálnit a navíc by PJ lépe mohli kalkulovat s tím, co od dané postavy mohou očekávat.

      Zároveň s tím, by pak bylo vhodné omezit přidělování BZ postavám v questech, tak aby bylo nutné potvrzení daného PJ (např. s tím, že pokud by neaktivní PJ přidělení nepotvrdil, BZ by se třeba po týdnu vrátily zpět hráči).

      Tedy - pokud by se hráč domluvil s PJ na úpravě/rozšíření historie postavy, přiřadil by postavě BZ, které by jí kupříkladu i zvýšili jednu, nebo více úrovní a doplnil jí případně dovednosti, na kterých se s PJ dohodl.

      Samozřejmě se to přilití zkušeností dá řešit čistě i v příběhu (znovunabytí vzpomínek po amnézii, skutečné posílení odněkud zvenčí v duchu Legendy DA) - ale to už je samozřejmě na samotných PJ.

      Samotná změna by neměla být moc pracná a přínos, odstraňujícím určitou nedomyšlenost aktuálního systému, by mohl být docela velký.


       
         Bizarro
        16:52:45  11. listopadu 2015
      Zdravím,

      dnes cestou autobusem jsem dostal takový hodně smělý nápad. Uvažovalo někdy DA o tom, že by založilo vlastní webový blog? V kombinaci s vhodným využitím sociálních sítí mi to přijde jako poměrně efektivní způsob propagace, který je navíc zcela zadarmo.

      Samozřejmě je otázkou, jestli by se našli pravidelní přispěvovatelé článků a zda má DA vůbec dostatek témat k tomu, aby se takový blog dal dlouhodobě udržet. Blogovací stránka bez pravidelného obsahu je samozřejmě k ničemu.


       
         Astralien
        22:06:39  10. listopadu 2015
      Když jsme u Krčem, jak máme super funkci vypsaní šeptání, šla by udělat podobná na vytáhnutí jen skla? Když sklo jede pomalu, ale mám do toho i jen 2 rychlejší šepoty, zapomínám na sklo, ztrácím souvislosti.


       
         Hrun
        22:38:05  6. listopadu 2015
      Kragh, Kosi, mrkněte na fórum Vykované práce.


       
        Kragh
        20:44:04  5. listopadu 2015
      Nešlo by udělat, aby se při rozepsaném příspěvku při kliknutí na nějaký odkaz (nebo např. backspace) otevřelo okýnko, jestli opravdu chceme opustit stránku? Ušetřilo by to hromadu času nám, co se občas překliknem :)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2025 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).