|
No, nevím, zda to sem tak moc patří, ale zkusím to.
Ale pozor, nemyslete si, že tu popisuju nějaký svůj zážitek a nic. Když už Vás nezajímá to mezi, přečtěte si prosím alespoň poslední odstavec!!!
Mám takový dotaz ohledně PJingu. Ale od začátku...
Dneska jsem se přehraboval ve skříni a náhodou mi padla na nohu (Au! ) palečnice. Uznávám, že není normální přechovávat ve skříni palečnici, ale jak jsem k ni přišel a proč ji vůbec mám, to je jiný příběh /který je zčásti popsán na fóru "Ostatní slavnosti"/. A ten by byl přeci jenom (a natož v mém podání) na dost dlouhé vyprávění, takže to tu rozvádět nebudu. Radši .
O chvíli později jsem s bolestí stáhlou tváří narazil na můj sešit (který si vedu ode dne mé registrace, což je mám pocit 27.6.2009 ) s návrhy a náměty na questy.
Jak jsem jím tak listoval, došlo na jeden quest (docela supr nápad, takže o tom mluvit nebudu, protože se tu toto téma, pokud se nepletu, dosud neobjevilo), kde došlo i na mučení postav
A tak se ptám, je to, co tu popisuji dál, z hlediska DrD správně?
Měl bych postavu v palečnici. Dejme tomu, že bych určil té palečnici nějaké vlastnosti - sílu, odolnost (určovat charisma nebo inteligenci palečnice mi přijde dost k ničemu), a pak asi útočné číslo.
Dále bych si nejspíš hodil za tu palečnici 1k6 + bonus (popř. postih) za sílu + sílu oné palečnice/útočnost, a dejme tomu, že bych dostal nějaké to útočné číslo ve tvaru x/y.
Pak bych mučeného přinutil hodit si na obranu (což už mi ale zavání čímsi... Nevím čím) a probíhalo by to prakticky jako obyčejný souboj.
V čem tedy vidím problém?
Dejme tomu, že by onen mučedník měl nějakých 10 životů.
Z tohoto vyvstává další otázka - po nějakých dvou třech kolech by ona postava (chudák) neměla ani život (při troše štěstí při mých hodech), tudíž by zemřela. Ale právě to mi přijde divné - to, že by postava po dvaceti až třiceti vteřinách na palečnici zemřela, je prostě blbost, a to mi nikdo díky vlastním zkušenostem nevyvrátí.
Takže co Ty na to, Vědmo?
|