Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      =--Vědma--=
      Zeptejte se Teamu na cokoli, co se týká DarkAge.

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  421  >>

       
         George
        18:52:05  24. května 2008
      asi jo... je to tak zažraný, že by se asi změna nesetkala s valnou podporou...


          18:32:48  24. května 2008
      Ehm, základní problém je ten, že DA nějak začalo a těžko se bude po takovém vývoji přeměňovat v hernu, kde si každý PJ bude moct vyexpovat třeba toho drakobijce (neříkám, že je to špatné, otázka dobré hry je pro mě decentně jinde).

      Aneb DA je dle mého v tradici pomalé hry, kdy zábava pramení především ze story-tellingu a psaní a expy nejsou takovým tahákem - lépe řečeno zde mají trošku jiný účel. Jo, můžete si přes ně vylepšovat postavu, ale změní se toho zase tolik, aby jste si toho všimli?

      Nechci říct, že změny nejsou možný, jen vzhledem k hráčům, kteří se tu naskládali a kteří nějak hrají, je těžko něco měnit takovou zásadní věc jako hranice expů za příspěvek či vůbec změna expovacího stylu.

      Když si jen vzpomenu lapálie s šedýma kostkama... To by místo: "Teďka má kostku každej looser!" mohlo přijít: "Paráda, teďka může mít každej looser 100 expů za týden a já je dělal rok!" :)) Případně: "Devalvace expů, fůj!" :)


       
         George
        18:10:18  24. května 2008
      ále, nechytej mě za slovíčka, nebylo to myšlený až tak doslova... a neřikám, že by postavy měli vycházet jako navazbený dvacítky po prvnim dobrodružství, když si vezmeš expování v reálu, na dvacátou úroveň těch expů sou kvanta... tady to je co úroveň, to tři stvoky expů, tušim.

      Jinak, dobrodružství sou zde dělaná povětšinou jinak, místo klasického DrD stylu, kde máš mordu za sebou jdoucích, mnohdy i za týden odehraných questů tu máme jeden quest, kterej vydrží mnohdy i na půl roku, takže za tu doby by se ty postavy mohli pohodlně dostat i přes šestou úroveň...

      jinak, s těma úpěti expama si nejsem jistej, zda-li jsou všude, záleží, jestli píšeš dlouhé (ty já zavrhuju, trvá i půl hodiny, než se prokoušu tím, že se elfí kouzelník zase utápí v minulosti, jak mu umřela rodina, trpasličí bard složil další báj na téma kanec na kmínu a kroll hodinu myslel nudné nic neříkající věci až z toho usnul) nebo kratší... já sem nikdy nedostal víc jak tři expiky..


       
        Sliver
        17:56:06  24. května 2008
      George: když jsi to tak vezmeš, byla by to dobrá hry, pokud by tu každý kdo má oficiální quest do něj vešel jako postava na prvním levlu a vystoupila jako drakobijec na dvacáté úrovni ?? Navíc to je i ve fantasy světě, že postava musí projít nejedno dobrodružství, aby získal lepší úrovně. . Pokud by se uplatnilo obojí, jak říkáš, tak by bylo potřeba na dalěí ŕověň 50 expů, za příspěvek dostaneš průmerně 5 expů, podle tebe by to bylo 15 expů, z toho plyne že by postava získala úrověň za pouhé tři příspěvky v oficiálním questu. Přijde ti tohle normální


       
         George
        17:43:50  24. května 2008
      tak proč se nedává třeba třikrát tolik expů? Nebo se na další levl požaduje naopak méně expů, popřípadně obojí.

      jinak, vycvič mě a já s tou rychlostí questů něco udělám...


          17:19:36  24. května 2008
      George: Uvědom si, prosím, že se tu pohybujeme v pseudostředověkém světě, kdy skutečně většina lidí po celý svůj život znala tak akorát své řemeslo a nic jiného. Dnešní "Dovednosti" a zanalosti jsou trochu někde jinde
      No a proč se postupuje tak pomalu? Odpověď je jednoduchá- Protože questy jdou moc pomalu. S tím se toho ale bohužel zase tak moc dělat nedá.


       
         George
        17:09:56  24. května 2008
      ale dyš si to vezmeš, postavy by do začátku uměli daleko víc věcí, víš kolikátou úroveň bych podle tohohle musel mít já? Obrovskou...

      a tím se dostávám k další otázce, proč se tu postupuje tak pomalu?


          17:04:53  24. května 2008
      George: Dělení na lehké atd. tu také existuje, i přidělování bodů se řídí stupněm vlastnosti. Pouze se body místo za úroveň přidělují za jednotlivé expy. Je tomu tak z několika důvodů-
      Zaprvé to odpovídá reálnému učení se postavy (aneb přeci se zlepšujeme postupně, nikoliv skokově...).
      Zadruhé systém profibodů je stavěn pro daleko menší počet dovedností. Systém klasického DRD třeba předpokládá, že nějakou základní úroveň ovládání zbraní na blízko mají všechny postavy. U postavy bez povolání tomu tak být nemusí.
      No a zatřetí, pokud sis toho všiml, zde postavy postupují po úrovních docela pomalu, narozdíl od klasického DRD. Takhle se dá postava vylepšovat rychleji a víc průběžně, než by tomu bylo při postupování po úrovních.


       
         George
        16:43:57  24. května 2008
      jakej je problém udělat u schopností tady tabulku lehká, střední, těžká, velmi těžká a k tomu dát odpovídající body podle pravidel.

      navíc, co má za problém postava bez povolání, když se profibody udělují podle vlastností? Do začátku pětinásobek, pak každou sudou úroveň odpovídající počet... mě to v pravidlech přišlo poměrně jednoduché a účelné...


          16:36:59  24. května 2008
      George: Tak předně je systém profibodů postaven pro úplně jiný systém dovedností, který ale například nepočítá s postavou "Bez povolání"


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).