Duší celkem: 900
Přítomných duší: 3
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  96  >>

       
         Aiendall
        20:15:37  29. ledna 2015
      Arborius: sice tě chápu, ale, znáš to o tom poznaném nepříteli? A pak, někde bude nějaká debata a ty část neuvidíš, to je pak akorát o zmatek.


       
         Guner
        12:23:48  27. ledna 2015
      Arsi: podľa toho ako sú rozdelené v škole, presne tak.
      A následne nech sú delené tak ako to hovorí Vossy. Momentálne je stav taký, že pozriem sa na postavu (napr. svoju), ktorá je na 10 úrovni a sám v tom blúdim, neviem si predstaviť PJa. (Ja aspoň svoju postavu ako tak poznám, keďže som si sám tie dovednosti volil).


       
         Townie
        12:23:29  27. ledna 2015
      Ty dovednosti by bylo opravdu fajn setřídit podle určitých atributů, jak píše Arsi, tedy síla, odolnost, obratnost, inteligence a charisma :)


      Bokem:

      jpeg.cz/images/2015/01/27/EwIrN.png
      jpeg.cz/images/2015/01/27/dVihH.png

      Pokusil jsem se uklohnit takovou menší představu a nástřel toho, jak by mohla vypadat ta historie duší. Je to v PSPadu, omluvte tedy jisté nedokonalosti :D

      Samozřejmě by se to dalo hodit třeba do Herních informací místo do nového modulu, třeba u seznamu questů by stačilo přidat datum jen k archivnímu odkazu v profilu, to jsou vše věci, které určitě někdo probere. Tohle jsem chtěl jen uvést jako návrh pro ty, kteří hlasovali plusem. :)


       
         Arsi
        12:15:07  27. ledna 2015
      To já bych dovednosti roztřídila tak, jak jsou roztříděné ve škole, i podle stupně dovedností to bude na hlavu hledat :)


       
        Vossy
        11:53:58  27. ledna 2015
      A ještě k jednomu návrhu co tu byl dříve. Přikláněl bych se k roztřídění naučených dovedností postavy ne podle abecedy, ale podle stupně umění. Takhle je to nepřehledné a PJ který o tom nemá takový přehled jako hráč samotný se v tom musí strašně špatně orientovat. Nevím jak složité je to programátorsky, ale opět to podle mě může přispět ke komfortu hraní a k lepšímu využívání dovedností jak ze stran PJů tak ze stran hráčů.


       
        Vossy
        11:44:27  27. ledna 2015
      Abych se připojil k debatě

      Zvláštní schopnosti:

           Taky bych se přimlouval za to aby si tuto kolonku mohl PJ editovat a rozšiřovat sám. Editace těchto schopností by se vztahovala jen ke konkrétnímu questu a v případě vyhození postavy a nebo ukončení příběhu by prostě vlastnosti zmizeli.
           Vím že poznámky u postavy k tomuto mohou sloužit ale třeba u mého neofiku a nebo i výcviku jsou pak poznámky plné jak díky inventáři který tam kvůli jiné době musím psát tak díky vlastnostem a začíná to být pak pro hráče i PJe nepřehledné. Takhle by se alespoň tato záložka smysluplně využila.


      Přejmenování:

           Pokud by tato možnost byla přístupná jen pro oficiální PJe, u kterých je snad díky výcviku záruka toho že nebudou této možnosti zneužívat k nesmyslným postavám ale k tomu aby byl quest pro hráče poutavější a realističtější, tak bych tuto možnost velice vítal.
           Můžu to uvést na vlastním příkladu. Hraji momentálně quest s postavou která je kuchařem. Má samozřejmě nějakou historii, umí i něco jiného než vařit ale oproti ostatním lidským postavám které v questu hrají je limitován svými schopnostmi. Všichni dostali bonusy za svá povolání, všichni mají své zvláštní schopnosti a já jako člověk bez povolání mám prd a jen průměrné dovednosti.
           Když by tato možnost byla tak po domluvě s PJem bych si mohl navolit alchymistu, kter svým způsobem se velice blíží kuchaři a využít jeho bonusy k tomu abych nebyl znevýhodněn oproti ostatním postavám. Vím že se enhraje na kostky ale je to v tu chvíli zas realističtější pro toho hráče. Zvláštní schopnosti alchymisty by PJ mohl skrýt nebo zeditovat aby vyhovovali kuchaři a jelo by se. Samozřejmě pokud by PJ chtěl jen obyčejného kuchtíka bez jakýchkoli výstřelků, pak je člověk bez povolání ideální volba.


       
         Arsi
        19:26:17  26. ledna 2015
      Trochu mě mrzí, že jste se zaměřili až na druhou část mého návrhu ale nevadí.

      1) Zvláštní schopnosti

      Podle mě je to důležitější než kosmetické úpravy povolání. Jak říkám, vím že jde taky o kosmetiku, kterou vlastně mohu mít buď v poznámkách, nebo v poznámkovém bloku. Jen mi přijde zbytečné mít tedy tu kolonku zvláštní schopnosti, když se s ní nedá nic dělat.

      Dalo by se to využít u plno věcí. Vím, že se dají měnit rasy, takže když má někdo např. upírský quest a v něm upíra, bylo by fajn dopsat do zvláštní schopností co přesně dokáže. (To berte jako příklad, ale může tam být cokoliv, co není v herních atributech a chybí to, takže by se tím vyřešil i problém stínových dovedností :) )

      Nechci žádný nový systém ani nic, spíš jen mít možnost to tam v poznámkách vypsat, jako to mají u sebe již předprogramované postavy s povoláním a rasou. Samozřejmě by to mohl měnit jen Pj :)


      2) Přejmenování

      To co vymýšlí Yavanna je podle mě zbytečné a úplně to odbíhá od dané věci. Nevidím jediný důvod, proč by se to nedalo přepsat. Pokud by tím někdo nějak "podváděl" no tak si nalijme čistého vína a řekněme si kdo přesně tu na ty atributy hraje, kdo každý krok hází kostkou a vypočítává jestli postava najde nebo nenajde správnou cestu, nebo zabije monstrum.

      Navíc před tím než pj postavu přijme tak si její atributy může přece projít a když zjistí, že je to nějaký nabombenec a přitom je to podvyživený hobití mastičkář, tak ho nevezme. Sama jsem se setkala s PJ která mě donutila překopat celou postavu, protože ta moje měla na lékaře moc malou inteligenci a velkou sílu :)

      Samozřejmě by se pak tím vyřešilo i to, že by hráči mohli mít skryté, co je kdo za povolání a nemohli by posuzovat knihu jen podle obalu. Hra by byla mnohem více zajímavější. Takhle když vidím, že je někdo zloděj, tak se s ním nejdu bratříčkovat ačkoliv může mít chování jaké chce ;)

      Jak říká Rohi určitě bych ale původní povolání nechala v závorce pro PJ a hráče :)


       
         Rohi
        19:07:49  26. ledna 2015
      myslím, že editácia povolania by v súčasnom systéme stačila, navrhované úpravy by znamenali vytvorenie úplne nového systému.
      Stále si myslím, že pôvodné by potom malo byť napísané pri životoch a magenergii s rovnakou viditeľnosťou :)
      Vytváranie "custom" postáv za BZ síce neznie zle, ale nejak mi to evokuje ďalší krok kupovanie BZ kreditkou .


       
         Yavanna
        19:02:37  26. ledna 2015
      Kosi, nemyslím. Pro spoluhráče je lepší, když je neovlivňuje ani vymyšlené. Příkladně hrát s někým kdo tam má válečník, a po nějaké době zjistit, že je vlastně kouzelník. No nevím, to ať tam raději není nic.
      Nechala bych klasické, tak jak jsou, ať v tom není chaos + možnost tvorby té speciální.


       
         Guner
        18:58:37  26. ledna 2015
      K vytvoreniu viac postáv ako 3, ja ich mám 22 a z toho momentálne 7 aktívnych takže mne by sa to veru neľúbilo


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).