Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      =--PostPatentní úřad--=
      Tady si debatujte o návrzích z Patentního úřadu a rozebírejte si je...

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  59  >>

       
         Yavanna
        21:55:16  2. května 2015
      Rohi, to je sice pravda, ale zase si vyberu SQ, který mě bude bavit. Nesáhnu po takovém, který mě bude nudit.
      Odejití by zůstalo stejné. Jen by se ti možnost zvolit si další, otevřela za týden. Zase by sis mohl odehrát toliko z příběhu, kolik máš času a kolik se ti chce.

      Sčítání proto, aby se nováčci vraceli každý den. Jak to pochopila já, záměr byl nejspíš tento:
      Aby tu na něco čekalo, když tu nikoho neznají a nemají, kde hrát. Zároveň, aby se tu pohybovali denně a sledovali novinky. Našli si příběh a zapojili do hry. Je hodně těch, kteří se přihlásí, a protože je tu nic nedrží, už se podruhé neukáží. Málokdo na havrana odpoví okamžitě. Krčmy mohou být též prázdné. Druhý den tomu může býti jinak.
      Jistě není to úplně dokonalé řešení, protože jestli je tu nic nezaujme, zřejmě je neosloví ani SQ a založit si kvůli němu postavu. Nicméně nějaká šance tu je. Tak jsem to alespoň pochopila já.


       
         Rohi
        21:26:19  2. května 2015
      Yav: Ale u hádanky si nevyberáš. Dostaneš jednu, dostaneš ju raz, uhádneš alebo neuhádneš a je jedno, za koľko je expov, alebo či bola dobrá, maximálne sa dá odvolávať na hádankách
      Na druhú stranu singlequesty si vyberieš. Môžeš ho hrať koľko chceš, dobrý si možno zahráš znova, zlý a rozvláčny, s kopou náhodných volieb a nudným príbehom možno druhý krát, a potom to môžeš kľudne vzdať, odísť zo SQ a nič sa nedeje.
      Stále nechápem, prečo bolo sčítanie krokov zamietnuté. Jediný argument, ktorý som zachytil, bolo vracanie sa nováčikov. A príde nováčik po týždni, vidí NOVÉ pri SQ, uvidí zas tých päť krokov, otočí sa a odíde. Vráti sa ale po týždni a bude mať krokov 35 (alebo viac, ak sa navýšia). Čo myslíš, čo ho motivuje viac?
      V každom prípade si treba uvedomiť, prečo by navýšenie krokov a týždenné sčítavanie nespôsobili dramatické škody:
      -asi nikto tu nie je len kvôli hraniu SQ
      -nízky počet krokov odradzuje veľa ľudí, aby s tým začínali
      -expové odmeny nie sú zas tak desivo vysoké, aby spôsobili nejaké masívne výkyvy (a ak niekto dohrá tie najdlhšie, tak si to zaslúži už len za tie nervy)
      -s jednou postavou odohráš SQ len raz
      -ak by niekto tvoril postavy na jeden SQ, tak len skončí s kopou postáv na nízkej úrovni

      Pričom by som chcel pripomenúť návrh na pridanie fór na slovné hodnotenia pod SQ, ako to je pri dielach v Knižnici.


       
        Final
        21:05:46  2. května 2015
      Rohi: Jo, s tím souhlasím. Aktuálně nikdo z tvůrců nedosáhl takové komplexnosti jako já. Ale tak předpokládám, že je to spíše jen otázka času a zkušeností, než začnou i jiní vytvářet díla na této úrovni.
      Týden je prostě moc na SQ typu Kachna, ale 1 den je zase málo pro SQ typu Silmerie.
      Možná bych zvolil zlatou střední cestu. To znamená, částečné navýšení a částečné kapacitní ukládání. 10 kroků na den a maximální možnost nastřádání po dobu jednoho týdne, což dělá 70 kroků. To by mohlo stačit.

      Yavanna: Aktuálně můžeš u Nemesis získat něco kolem 80 expů, v případě Silmerie je to něco přes 100 zkušeností, ale je možné dosáhnout za týden klidně i 200 nebo 300. Silmerii jsem nevytvářel, aby se hrála bez omezení. A přeexpovávat SQ? Kdo to bude dělat? Aglar? Ten má dost jiných starostí, než procházet 500 lokací a hledat, kde jsou expy a kde ne. Kdo ví, jaká je pakárna s expováním SQ, ten se do přeexpovávání nepustí.
      Ty si myslíš, že nějaké dlouhodobé a trvalé řešení bude? Kolem SQ se to vždycky dělalo tak, aby se problém odložil na dobu neurčitou a hráči, případně autoři byli určitým způsobem spokojeni. Začalo to třema krokama. Pak se po rušné diskuzi zvedlo na 5 kroků. Pak se po rušné diskuzi udělala úprava editoru, aby se neodečítali kroky za jedinou volbu a volby, které odkazují na svou lokaci. A teď se po rušné diskuzi možná dočkáme zase menší úpravy, která zase vystačí na nějaký čas. Ale stejně jako v předchozích případech se to ani teď nebude řešit dlouhodobě.


       
         Yavanna
        20:36:45  2. května 2015
      Rohi, já myslím, že ten SQ na týden je rozumná volba. Sčítání kroků bylo již dříve zamítnuto z důvodů, jež celkem chápu.

      Final,
      Stejně je tomu u hádanek i rébusů. Ty jsou také v limitu jedna na týden. A nikdo neřeší, jestli má za ni tři expy nebo dvanáct.
      Ani u delších SQ jistě nejde nahrát 100 expů, už jen kvůli celé koncepci získávání expů. Osobně bych se vsadila, že limit bude někde mezi 20 a 30. A už tu i padly názory, že se uživatelů klidně vzdají expů, jen když si ho budou moci odehrát dle potřeby.
      Když chceš zacházet do důsledků, kde je psáno, že těch 10 kroků nemůže být třeba 50? Vždy se přeci udává nejkratší možná cesta. Půjdu odbočkou a mám ji dvakrát tolik. Též nemusím odehrát celých 100 či více kroků. Špatné rozhodnutí a končím třeba po dvanácti krocích.
      To bys pak chtěl ještě SQ rozčlenit na ty s více konci a méně? Na ty snadnější a obtížnější? A budeme dělit a dělit a vyřazovat, až se zjistí, že to úplně postrádá smysl.

      Tebou navrhované navýšení kroků jako přechodné řešení má co za smysl? Když tu debatujeme o trvalejším a dlouhodobém řešení, které by mělo vyhovovat oběma stranám? Postrádám v tomto tvém návrhu logiku.



       
         Rohi
        20:12:02  2. května 2015
      Final, ja chápem, čo chceš povedať, ale nikto nemá tak dlhé SQ ako ty. V prvom riešení by to malo za dopad len to, že SQ by som napríklad ja prestal hrať, lebo ešte som nehral tvoj SQ, ktorý by ma bavil (osobný názor, otázka vkusu) a hrať jeden SQ, ktorý sa dal zahrať za tri dni jeden týždeň mi zrovna ako vývoj nepríde. Navýšiť kroky je asi jediná možnosť. Prípadne by som stále uvažoval o tom, aby sa kroky sčítali do nejakého limitu (7 dní?).


       
        Final
        14:39:04  2. května 2015
      Někteří možná nepochopili, co jsem se snažil říct, tak to napíšu jinak.

      1 SQ na týden by byla dobrá volba, ale má jeden zásadní problém. Uživatelé by chtěli za ten týden získat co nejvíce expů a nejvíce expů samozřejmě získají z nejdelších projektů. Tento systém by sice zlepšil hratelnost dlouhých SQ, ale ty krátké by odsunul do pozadí. Koho by zajímalo 10 expů za týden, když může získat 100 expů za týden. A pokud by se krátké SQ nepřesunuli do neoficiálů, nejspíše by je nehrál už skoro nikdo, což není ideální řešení.

      Další možností, jak řešit situaci by byly individuální kroky. Tedy, že na každý SQ se aplikuje individuální počet kroků tak, aby to poměrově vycházelo, nebo aby ty dlouhé SQ byli hratelné. Ovšem, jestli je to reálně aplikovatelné, to netuším.

      Načítání kroků se dříve navrhovalo, ale přijde mi, že ta doba se dávno zaspala a že dnes už by kapacitní načítání kroků moc neřešilo, tím spíše ne pro dlouhé SQ.

      Nejreálnější a nejjednodušší mi stále přijde navýšit počet kroků na den. Sice to stále neřeší problém dlouhodobě (jako už několik úprav předtím), ale na nějaký čas by to mohlo vystačit. Tedy alespoň, než se vymyslí trvalé řešení, ovšem v této otázce jsem spíše skeptický, neboť nevěřím v možnost dlouhodobého a trvalého řešení.


       
        Final
        14:21:26  2. května 2015
      Pak ale nikdy nemůžete dosáhnout vyrovnaných možností u SQ. Nejdelší dohrajete za 4 měsíce, nejkratší za dva dny.

      Bizarro: Expové odměny jsou obvykle přizpůsobeny poměrově délce SQ. A vzhledem k tomu, že expy se ti v SQ připisují okamžitě, pak je naprosto irelevantní, jestli se bavíme o dlouhém, nebo krátkém SQ.


       
         Bizarro
        14:14:03  2. května 2015
      V situaci, kdy je většinový zájem o co nejvíc singlequestů, za které se dostává expová odměna, mi přijde dost nepraktické dávat krátké SQ do neoficiálů jen proto, že jsou krátké.


       
         Alim_Thor
        14:10:10  2. května 2015
      Promiň, dlouhý SQ pro mě je 100+ kroků, abychom si rozuměli, proto mi nápad věnovat více prostoru pro dlouhým SQ a kratší (do 25 kroků) prostě zahodit k neoficiálním SQ přijde velice neadekvátní a názorově zkreslený.


       
        Final
        14:04:30  2. května 2015
      Alim: Yavanna, Paul, Silenec. SQ nutně nemusí mít délku 200 nebo 400 kroků, aby nabídl dobrou hratelnost. Bavím se pouze o těch nejkratších.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329]  [330
      [331]  [332]  [333]  [334]  [335]  [336]  [337]  [338]  [339]  [340
      [341]  [342]  [343]  [344]  [345]  [346]  [347]  [348]  [349]  [350
      [351]  [352]  [353]  [354]  [355]  [356]  [357]  [358]  [359]  [360
      [361]  [362]  [363]  [364]  [365]  [366]  [367]  [368]  [369]  [370
      [371]  [372]  [373]  [374]  [375]  [376]  [377]  [378]  [379]  [380
      [381]  [382]  [383]  [384]  [385]  [386]  [387]  [388]  [389]  [390
      [391]  [392]  [393]  [394]  [395]  [396]  [397]  [398]  [399]  [400
      [401]  [402]  [403]  [404]  [405]  [406]  [407]  [408]  [409]  [410
      [411]  [412]  [413]  [414]  [415]  [416]  [417]  [418]  [419]  [420
      [421]  [422]  [423]  [424]  [425]  [426]  [427]  [428]  [429]  [430
      [431]  [432]  [433]  [434]  [435]  [436]  [437]  [438]  [439]  [440
      [441]  [442]  [443]  [444]  [445]  [446]  [447]  [448]  [449]  [450
      [451]  [452]  [453]  [454]  [455]  [456]  [457]  [458]  [459]  [460
      [461]  [462]  [463]  [464]  [465]  [466]  [467]  [468]  [469]  [470
      [471]  [472]  [473]  [474]  [475]  [476]  [477]  [478]  [479]  [480
      [481]  [482]  [483]  [484]  [485]  [486]  [487]  [488]  [489]  [490
      [491]  [492]  [493]  [494]  [495]  [496]  [497]  [498]  [499]  [500
      [501]  [502]  [503]  [504]  [505]  [506]  [507]  [508]  [509]  [510
      [511]  [512]  [513]  [514]  [515]  [516]  [517]  [518]  [519]  [520
      [521]  [522]  [523]  [524]  [525]  [526]  [527]  [528]  [529]  [530
      [531]  [532]  [533]  [534]  [535]  [536]  [537]  [538]  [539]  [540
      [541]  [542]  [543]  [544]  [545]  [546]  [547]  [548]  [549]  [550
      [551]  [552]  [553]  [554]  [555]  [556]  [557]  [558]  [559]  [560
      [561]  [562]  [563]  [564]  [565]  [566]  [567]  [568]  [569]  [570
      [571]  [572]  [573]  [574]  [575]  [576]  [577]  [578]  [579]  [580
      [581]  [582]  [583]  [584]  [585]  [586]  [587]  [588]  [589]  [590
      [591]  [592]  [593]  [594]  [595]  [596]  [597]  [598]  [599]  [600
      [601]  [602]  [603]  [604]  [605]  [606]  [607]  [608]  [609]  [610
      [611]  [612]  [613]  [614]  [615]  [616]  [617]  [618]  [619]  [620
      [621]  [622]  [623]  [624]  [625]  [626]  [627]  [628]  [629]  [630
      [631]  [632]  [633]  [634]  [635]  [636]  [637]  [638]  [639]  [640
      [641]  [642]  [643]  [644]  [645]  [646]  [647]  [648]  [649]  [650
      [651]  [652]  [653]  [654]  [655

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).