|
Pokud jde o expení, tak co to postavit úplně jinak.
Místo expů postavě dávat BZ hráči - přičemž si systém bude pamatovat, jaký max. bodový zisk se hráči v daném SQ podařilo získat. Při dalším průchodu by se připsal jen kladný rozdíl.
Tzn. při prvním průchodu (s jakoukoli postavou) by hráč získal třeba 8 BZ, ale při dalším, díky lepší stregii, by byla odměna 20 a on by pak získal dalíšch 12 BZ (20 - 8, které už má). Při dalším odehrání by pak byl výsledek třeba 15, takže by žádné další BZ nedostal (15 - 20).
Motivovalo by to hráče najít nejlepší možné řešení a tedy i k opětovnému hraní.
Zmínku o odehraných SQ bych pak přesunul z historie postavy někam do historie hráče, kde by měl všechny odehrané SQ hezky přehledně a mohl by ji nastavovat hodnocení a případně ho i měnit, pokud by po několikerém dohrání na SQ změnil názor (třeba i díky tomu, že v něm objevil další možnosti a cesty dokončení).
EDIT: S omezením na den např. to 1 postava/1 SQ/1 den se to nijak nepere, naopak se to dá velmi dobře zkombinovat.
|