|
Já to zase vnímám jako pozitivní nápad. Už několikrát jsem narazila na možnost, kdy by se mi hodilo vědět, co postava udělá. Ovšem napsat pokud půjdeš doprava bude tam to, pokud doleva bude tam to, se mi nehodilo. Hráč si přirozeně vybere, to pro něj lepší.
Tudíž se to řešilo pozastavením příspěvku v rozhodujícím místě, i když tam zrovna moc pro hráče k reakci nebylo. Třeba momentálně to mám v mém posledním příspěvku v růži, kde jsem nějak potřebovala sdělit, co se stane u draků, když postavy něco určitého udělají. (Nechci prozrazovat, prozatím to žádnou nenapadlo. I když jedna už už na to skoro přišla, bohužel to nedotáhla do konce.) Musela jsem příspěvek ukončit na ne zrovna vhodném místě.
Takto by prostě klikl na možnost s tím, že by už nemohl pokračovat jinudy. Musel by si už vybrat první zvolenou cestu. Někdy totiž nejde ani tak o charakter, jako o štěstí nebo náhodu. Například bloudí v lese, v podzemí.
|