|
Kronika – fajn.
I když její aktivní využivání by třeba pro mne osobně znamenalo další quantum práce (překopírování všech relevantních informací v aktuálně vedených příbězích odhaduji na desítky hodin) a asi se tak uplatní spíše až při nově zakládaných questech.
Další věcí zůstává již zmíněná viditelnost.
Herní postavy mají i o stejných NPC i prostředí prostě různé informace a jejich poznávaní přichází postupně. A opravdu nevidím důvod proč bych je měl činit náhle věcmi naprosto veřejnými. Popravdě ani moc nerozumím tomu, jakou cestou se k těm informacím vlastně všichni uživatelé dostanou.
Co jsem nevyzkoušel, ale zajímalo by mě, jsou ony obrázky. Na tyto se tedy nebude vztahovat stávající limit?
Edit:
Celý systém Kroniky by mi i přišel užitečnější, kdyby se nevztahoval k jednotlivým aktivním questům, ale uživatelskému účtu konkrétního jedince. Něco na způsob příběhového šuplíku (Ludum mundi ?), kam bych vkládal příslušná data o herním světě a jeho obyvatelích, či obyčejích, aniž bych musel do jednoho každého dobrodružství ty údaje zadávat zvlášť.
Př. Olymyk – svobodné velkoměsto v severozápadní části hardského kontinentu, Solkar – bůh vod, uctívaný zejména na západním pobřeží Hardu a přilehlých ostrovech. Vidrum – Solkarův kněz z epizodní části Vzdáleného obzoru. Arachnoid – bestie, hybrid člověka a pavouka, vyskytuje se na různých místech celého herního světa. A k tomu už bych si rozepsal dostupnou legendu.
|