|
Průběžně se snažím číst jen nestíhám reagovat, takže to vezmeme po pořádku. Pokud je mi známo, tak už v době Periho se počítalo se SQ jako s doplňkovou alternativou, která bude mít za úkol nutil lidi chodit na server každý den a k tomu měli sloužit ony kroky. Hlavní linii DA byly, jsou a budou questy a krčmy. Podle kroků se následně nastavila hladina expů, aby bylo při hraní možno "lehce" vylepšovat postavy (zrušením expů ze SQ nedojde ke zrušení kroků!).
Osobně chápu, že omezení na pět kroků není ideální, ale do dnešního dne jsem sám nepřišel a ani nikde neslyšel řešení, které by splnilo účel a bylo přijatelnější pro hráče.
Kharg -> Konkrétní čísla k jednotlivým SQ sem nenahodím, ale za loňský rok posbíralo všech (20 SQ) 123 známek. Když uvážím, že se neznámkuje každý průchod SQ, tak mi to přijde docela slušné. Sice je na DA jak říkáš 1000 duší, ale kolik jejich aktivních natolik, že jsou na DA skoro každý den? A většina z toho, co ti zbude sem chodí na questy nebo do krčem.
Tow -> Problém je, že nikdo nedokáže objektivně určit, jaká by ta hranice měla být. Vím, že tu byli i návrhy, aby se počet kroků na SQ odvozoval od délky příběhu, jenže stanovit tuto hodnotu je značně obtížné až nemožné.
Jokers -> Jak říkal Švejk. "Víš proč nemůžou bej všichni lidi učený?" Protože kdyby se setkali tři a dva se spolu začali bavit, tak by z toho ten jeden musel bejt úplně blbej."
Pokud jsem na nějaký ten návrh pozapomněl (mimo všemožných vypínačů krokování a rušení kroků), tak mi dejte mínus a já zkusím dohledat a odpovědět.
|