|
Devlin: Někdy mám problém přesně říct (hlavně napsat) co přesně myslím. To, co jsem říkal, byl jeden z důvodů. (způsob, jak se dá třeba velká hra také využívat) Ano, jeden z pohledů je i to, jak říkáš, jestli hráč sbírá expy...
Ano, v historických měsících to bude většina archiv. Ale já hry vždy využíval (využívám) z pohledu současnosti. "Uka? Co tam řeší, že tak jedou" link->přečtu (třeba)
Navíc, podle mě jde stále o hru a tím pádem je podle mě dobré vědět, jak se momentálně hra vyvíjí. Teď - tenhle měsíc, tenhle rok. A k tomu je informace o tom, jestli hráč hraje nebo nehraje důležitá (ano, je mi jasné, že tak jak je to napsáno teď, postavě stejně zůstane link na aktivní Q, ikdyž ve questu již není, ale doteď se ukončení questu na první pohled v hrách projevilo pomlčkou. A to hned v okamžiku, kdy se tak stalo)
Ano, smysl her je evidovat počet expů nahraných danou postavou v daném období, ale stejně hry vznikly za účelem soutěže o vyšší statusy. (určitá rivalita mezi questy a tím pádem podpora aktivity a kvality (s vedlejším efektem lovců)) K tomu je dobré vědět aktuální dění.
Nebo se pletu?
|