Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  189  >>

          14:57:49  20. května 2006
      Když končí quest jak se pak vymaže(když skončí).


       
        Alaric
        23:42:02  19. května 2006
           ...Lidičky...kdo jste tu, co by ste řekli na Stíny Avalonu? Enem tak... Jen bych chtěl vědět, jestli se to líbí mezi ostatními a jestli by si to mohlo zavdat s Ofic. questem - ze strany PJ's příspěvků...Tj. ze strany mé...


       
         Jaina
        22:58:47  19. května 2006
      Milwa: myslím, že jsem to někde omlouvala, no ne?

      add Zuuzza: většinu z toho samozřejmě víme, i když ne úplně přesně... takže to příště můžeš klidně zpodrobnit. Třeba jmény těch míst, kde se nacházíme nebo proč a jak dlouho se s ostatními známe... atd.

      PS Zuuzza: "Co není napsáno – neexistuje"? No já to vždycky brala tak, že co nenapíšu, to si můžou hráči vymyslet. Ono to pak nutí PJ psát příspěvky opravdu důkladně, pokud si chce být alespoň trochu jistý tím, co se bude dít dál I když na druhou stranu je fakt, že hráči se spíš drží toho, co napsáno je...


       
         Zuuzza
        22:36:16  19. května 2006
      Milwa: Mrkam, nedivim se, že se vykašlala...je to náročné, píšeš pěkně

      Pramen Temnoty:
      (samozřejmě nevidim šeptání)

      – Úvod - pěkné, trochu nepřehledné. Zkus lépe oddělovat odstavce, rozlišit kurzívu a normální text

      – Hráčům jsi nevysvětlila:

      ° jak se ocitli, kde jsou
      ° proč by měli jít na pomoc (ještě někam do hor, kde jsou temné mraky...)
      ° kdo je o to žádal, případně jestli na tuto myšlenku přišli sami
      ° jak se dostali do družiny s ostatními?

      – Máš dost hráčů, přesto na jednoho hráče přicházejí krátké příspěvky. Mohli by se cítit osamocení, nedostatečně opečovávaní atp.

      – Zkus se pro začátek věnovat víc každému hráči a ostatním barvitěji popisovat, co kdo dělá


       
        Milwa
        21:03:16  19. května 2006
      mrkněte někdo prosím na můj quest a povězte, co dělám špatně a jak to napravit...
      Jaina: ty ses na mě vykašlala


       
         Zuuzza
        20:58:23  19. května 2006
      Crusader - Duše démona:

      Jsem si vědoma toho, že jelikož nemám před jménem takové to hranaté, po čem tu všichni vzhlížejí (kostička), nebudou má písmenka brána možná, jako od vyvolených, přesto se však pokusím vypsat základních pár chyb:

      - Hráči musíš co nejlépe popsat okolí a příběh, ve kterém se nachází. Snaž se na svůj příběh podívat z jejich pohledu. Co není napsáno – neexistuje. Není-li stanoveno žádné pravidlo nebo není nikdo, kdo by jeho plnění kontroloval a řešil prohřešky, jako by nebylo. Zavládne vzdor a revoluce.

      -Hráč potřebuje vědět, jak se na dané místo dostal. Proč tam šel a co tam dělá. Případně jaké má cíle nebo ambice do budoucna. Co očekává od této výzvy/úkolu? Má-li to vědět, dej mu alespoň základní informace a souvislosti světa, ve kterém se nachází.

      - Dobře napsaný příspěvek je ten, na který se hráči v hlavě nevyrojí milion otázek.

      Příklad z questu:

      Příspěvek č.194 (schválně jsem vzala „čerstvý“ abychom se nepachtili v starých chybách)

      Ostatní: Bojujete, jak nejlépe může, Alizor a Dellon sekají a zabýjejí hlava nehlava, Ameda kouzlí ze všech sil a daří se jí kolit nepřátele. Alizor se probojoval k Amedě, ale nepodařilo se jim společně probojovat až k Hellovi a Kantoratorovi. Alizor s Amedou byli zatlačeni velkým davem zpět k ostatní a vesničanům, nyní jste rozděleni na dva tábory VY s vesničani a Hell a Kantorator s lučišníky. Příval monster jako by nikdy nekončil bojuje se stále dál!!!


      - Hráči je nutné popsat detailně aktuální situaci, v jaké se nachází. Co se kolem něj v danou chvíli děje. Z tvého popisu sice hráči ví, že Amenda kouzlí ze všech sil, ale postavy třeba toto kouzlo vůbec neznají a tak by potřebovali spíš popis toho, jak kouzlení vypadá. (Amenda se napřímila. Její plášť se zavlnil a ona skřížila před sebou ruce. Zavřela oči. Vypadá připravena na porážku. Všichni jste to cítili. Je konec. O chvilku později jste však strnuli. Její tichá modlitba, či šeptání, které tak zpočátku vypadalo, přešla v hlasitý křik. Amena otevřela oči. Ruce se jí vymrštily do rozpažení a pomalu se začaly svírat nad hlavou. „Ithilah murdat, Ilumin forgen“ mumlá si čím dál hlasitěji, pořád dokolečka. A pak to přišlo. Obrovský hnusný skřet, sklánějící se nad zraněným XXX vybouchl. Amenda se v tu samou chvíli zhroutila vyčerpaná k zemi.)

      - Samozřejmě můžeš namítnout, že popis takovéto situace je velmi obtížný. Ano, je. A to nejen po začínající PJs, ale i pro veterány.

      - A pak základní důležitá věc! Čeština! Pozor na I/Y překlepy a příliš dlouhá a zamotaná souvětí.


          17:18:18  19. května 2006
      Mě je jdno jestli to je nebo není admin, jen vás PROSÍM, aby se někdo podíval na můj quest DUŠE DÉMONA a řekl, jaké chyby dělám. DĚKUJI


       
         Lutus
        16:44:49  19. května 2006
      he?


       
        Holyan
        14:21:46  19. května 2006
      Mel, DH: Jop .


          14:21:26  19. května 2006
      Tady to nejni o uživatelskym statusu, ale o PJ statusu :))
      Nebo ne?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).