Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Jakube, ve frontě budeš, ale až pod těmi, kteří mají aktivitu nastavenu na nějaké konkrétní číslo. A až když si cvičitelé nevyberou nikoho z nich, možná začnou lovit i v řadách "zatím nezájem".
Proto je určitě lepší pro všechny čekatele aktivitu aktualizovat dle zájmu a možností.
Jako hráč jsem vystřídal hodně systémů. Klasickej českej dračák, GURPs, WoD, Fate, My Life with Master, DnD (a to 2, 3.0 a 3.5 edici) a ještě dva systémy, který se bratr snažil vypracovat, ale z kterých nakonec sešlo. No a teď jako PJ vedu hru s pravidly DnD, kde kombinuju 3.0 a 3.5. Pro hráče je to celkem jednoduchý a jelikož zatím nemají tendence hledat nějaký díry v pravidlech, tak to zatím baví obě strany. A až začnou zlobit, začnu taky a nebudou se stíhat divit.
No a tady na DAčku jsem jel jen volným Roleplayem a moc jsem to neřešil, což je asi důvod proč nic nevedu a proč všechny pokusy o hru skončili ne moc úspěšně.
Astralien
Doporučuji ti zkusit třebas Werewolfy, ti totiž spolu spolupracují a mají vlastní smečku (bude, časem, quest i tady, ale naživo to má větší grády). Zubáči už ze své podstaty nejsou a nebudou tak docela týmoví hráči. Rozhodně ne na dlouho. A to je škoda. Takže na družinovku jsou super vlkodlaci. :)
Pav: To máš pravdu... Když sme hráli zubatý, tak zjištění, že vlastně my sme "ti špatní", my sme ti, co umřou na svůj průšvih... A ti opravdu "špatní", které odstraňujeme, jsou vlastně jen nám strašně podobní, jen udělali chybu... A jednou chybu uděláma i my... Sakra, musím zas skupinu ukecat na zubatý v současnosti...
A jinak sem tě nejspíš pochopila, cos tím chtěla říct a už mlčím. (Ne, jasně že se vyjádřím, až bude zas k čemu.)