Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  131  >>

       
        Drizzt
        15:52:43  3. dubna 2008
      vlastně mi to můžete taky hodit na vránu


       
        Drizzt
        15:32:22  3. dubna 2008
      na Era života jsm zvědavej, jsem bývalej PJ tak tu kritiku hodte i sem


          11:39:08  3. dubna 2008
      Kale: ..pardon


       
      (uživatel smazánCaptain
        20:18:43  2. dubna 2008
      prosim o kritiku mého převzaného Q éra života prosim pište jen na havrana díki


          18:57:11  2. dubna 2008
      Perun:
      díky pokusim se napravit a ten pevný děj mám skoro vymyšlený

      PS:
      dřív to mělo být podle Underwordu :)


       
        Kale
        21:26:29  30. března 2008
      Jmenuje se Portál...*fňukne*
      Ale jinak děkuji..
      Ad.1) Dalo by se říci, že tam určitá inspirace je, Trpaslíci mi totiž leží doma na polici, ale leží tam výrazně kratší dobu, než tento quest v mé hlavě... V krvi se vyžívám, jsem typ, co godmodistům příliš neodpouští a tito umírají..
      Ad.2) Kale být přerazit se estli sloh hrozný stát se.. (snad více než výmluvný komentář) Ten svět mám propracovaný už několik let a má slovní zásoba rovnající se Čapkově se v něm vyžívá..
      Ad.3) Snažím se.

      děkuji...teď jen vysvětlit hráčům, že bychom dál opravdu mohli..
      *hladí perunovi hřebínek na hlavěXD*

      Kale


          20:14:49  29. března 2008
      sem z5 se svým dnešním hodnocením..tentokráte s Po(r)tálem

      1)Příběh je, alespoň co jsem vyčetl z "nešeptacích" příspěvků v pohodě. Brána démonů a "vědychtivý" kouzelník jsou možná trochu klasická témata ale proti gustu žádný dišputát ,). Světové reálie jsou podle mne v pořádku, sem tam jsem sice cítil nádech Trpaslíků ale jemná inspirace neuškodí. Vše je dotaženo do konce a akční složka je bohatá (pro některé by té krve mohlo býti trochu moc ,)). Na druhou stranu je zde i spousta otazníků které ženou hráče kupředu jen aby zjistili jak, proč a kdy. Také chování neherních postav je uvěřitelné a logické což není všude. Celkově jsem s příběhovou částí a NPC spokojen.

      2) Sloh je dobrý, chyby jsem téměř neobjevil a větná skladba odpovídá českému jazyku (žádné "vy jít do les a tam zabít vlčeho"..přehnaná ukázka). Jazyk je bohatý, neopakují se stále ty samé výrazy a příspěvky jsou čtivé a člověk u nich neusíná nudou. Popisy jsou časté a dostačující k tomu, aby si hráč mohl vytvořit jasný obraz o okolní krajině. Postavy mluví jako lidé a ne jako C3PO což je dobré. Celkově je i sloh a dialogy dobré a čtivé...jsem spokojen.

      3) Interakce s hráči je dobrá...kladeš (kladete) jim překážky reálné (samozřejmě s přihlédnutím na použitý svět) a vyhýbáš(te) se neuvěřitelným náhodám typu "potřebuji zrcátko..jé tamhle se jedno válí". Rozličné povahy NPC jsem neměl možnost prozkoumat poněvadž ve viditelném spektru questu není příliš postav, se kterými by hrdinové vedli dialogy. Jinak je vše celkem uvěřitelné a zapadá to do příběhu, což chválím.

      V kostce je to hodně nadprůměrný quest, který má šanci na svůj konec (což zhruba 80% neoficiálních questů nemá...hodně hrubý odhad, mohu se mýlit), pokud hráči a PJ zůstanou aktivní, což doufám že zůstanou. Z četby jsem měl velmi dobrý pocit a jako celkové hodnocení říkám...jen tak dál

      ...Hawg..domluvil jsem (a komu se to nelíbí, ať mi čiro políbí)


       
         Vindikator
        15:14:42  29. března 2008
      Prosil bych, jestli by se mi někdo zkušený ( nic proti Perune ) nemrkl na quest Svět smrti. Děkuji.


          21:55:39  28. března 2008
      Nejsem sice admin ale hodil jsem čučku (:D) na quest Upíři a vlkodlaci..

      1) Příběh se mi zdá postavený ze zápletek upířích filmů posledních let. Jmenovitě třeba Underworld jsem tam hodně cítil , jinak je příběh postavený hodně na vodě (jak se tak říká) a nemá žádný pevný ráz..tedy co jsem si všimnul.

      2) Sloh je průměrný. Opakovaní výrazů není příliš časté a chyby nejsou až tak do očí bijící. Tady někde ano ale ne tak často jako třeba u jistých "Ehmm" hráčů. Některé věty by se dali více rozvynout...např. postavy říkají tak strohé věty, že by jim mohl Chuck závidět. Táké mi téměř úplně chybí popisy okolí, postav, věcí a vůbec téměř všeho.

      3) Interakce s hráči se mi zdá býti dobrá, téměř jsem neviděl ono profláklé hraní za hráče ovšem zdá se mi, že jim jdeš příliš na ruku. Táke se mi zdají být charaktery NPC celkem polopaté, téměř všechny na jedno brdo. Zkus je více rozpracovat, každému dát nějakou primární vlastnost tak, aby se každý odlišoval. Dost se mi líbily vložené obrázky...ovšem to je asi jen pokud ošidit absenci popisů.

      V kostce je to celkem zajímavý quest kde jseou hráči nejen snaživí, ale i aktivní a to je co říci. Dle mého soudu by obohacení slohu mnohému prospělo a též dodání patřičné hloubky příběhu. To je asi tak vše
      ...Hawg..domluvil jsem


       
        Kale
        20:32:53  28. března 2008
      Když už je žádost hromadná, poprosím o kritiku questu Portál.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).