Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  23  >>

       
        Horyn
        17:59:51  6. července 2012
      Theresare, tak to vyzkoušej :-) Naber si do Neofi nějakého hráče/čku, která ti tam s tím takhle pomůže:-)


          09:58:56  5. července 2012
      Radulesku co mě se týče když už jsem šla do Q vždy mi šlo jen o hru.
      Nedávno se mi dokonce stalo, že jsem objevila zajimavý Q a tak jsem se přihlásila až co jsem byla přijata jsem zjistila, že je to ofic.
      Nikdy jsem se nekoukala tedy na to zda je či není ofic, jen je většinou větší šance že bude již mít nějakou úrověň.

      Jinak obdiv k zajimavému rozproudění diskuze.

      Sylwan: ano máš pravdu, že ofic jsou jakousi zárukou kvality a hlavně hráči již v tomto stádiu vědí co DA nabízí a zda je to bude bavit i za měsíc.


          17:36:41  4. července 2012
      Silenec: Je pravda že přemýšlím hlavně o neoficíh. OK zkusil jsem to


       
         Silenec
        16:56:48  4. července 2012
      There: Z toho by také v questech mohl být pěkný blázinec. Jednou expuje jeden PJ, podruhé druhý. Jednou napíše jeden, podruhé jiný, jehož úmysly jsou podstatně odlišné...to by asi přespříliš nefungovalo.
      Je pravda, že kdyby byli PJové sehraní a měli hodně aktivních hráčů, mohl by ten quest mít hodně pěknou aktivitu. Bohužel, taková kombinace mi tu ale připadá tak trochu nepravděpodobná.


       
        Reynard
        15:29:02  4. července 2012
      Theresar : O tom už se debatovalo a bylo to zavrženo, pokud se nemýlím...


       
         Roxanne
        14:29:52  4. července 2012
      Takže proč oficiál?
      - Protože je to pro mě záruka kvalitních příspěvků od dobrých PJ a většinou tedy i záruka fungování.
      - Expování jistě není to nejdůležitější a vě většině případů je to asi k prdu :), ale pro mě je to třeba určitý hnací motor (líbí se mi získávat víc příspěvků než ostatní hráči) :D
      - Dle mého názoru je nějaká doba působení v oficiálu něco jako dobrý bod v CV hráče. Prostě to na mě působí tak, jako když to říká: Hele, tenhle byl už v oficiálu, to nebude asi břídil.

      Jestli je verbíř lepší než Tam za brananami?
      - Přijde mi lepší a přehlednější. Nemusím složitě pročítat jednotlivé příspěvky (lenost, to je hrozná věc).
      - Stačí pár kliků a hned vidím.


          12:57:55  4. července 2012
      Teď jsem dostal nápad za který mě asi zpranýřujete neboť jde proti celému DrD ale co kdyby se dali problémy z PJovy strany vyřešit tím že by PJů bylo víc? (Teda maximálně dva) Kdyby se dejme tomu trochu znali mohli by se dohodnout a čelit úskalím které na ně až desetihlavé hráčské bestie nachystají. A nebo ani ne tak dvaj PJe jako někoho kdo by hrál důležité NPCčko a nějakým způsobem PJe zastoupil.


       
         George
        20:19:54  3. července 2012
      A víte co? Kouknem na to z opačné strany. Místo otázky ´jak nalákat hráče?´ položíme ´co mě jako hráče naláká?´.

      Očima George! Nemohu, nechci a netroufnu si mluvit či spekulovat o tom, co si od náboru slibují ostatní. Budu mluvit sám za sebe.

      George chce aktivní quest (1x týdně je minimum, spíše častěji) s kvalitním pídžejem (a abych ukázal, že nejsem rasista, chci pídžeje barevného.*). Žánr je mi celkem volný, důležité je, aby mě náborák zaujal.

      Čím by mě náborák zaujal (a už jsme u jádra pudla)?

      - Členění textu do krátkých a stručných odstavců. George je lenoch a je mu protivné číst dlouhý blok textu.
      - Nabídka by samozřejmě měla zaujmout. Pokud bude napsána smysluplně, pravopisně správně a pokud nejde výrazně proti mému gustu (potter, úpířiny atp.), má u mě vyhráno.
      - Nároky na mou postavu chci jednoduché. Budu raději, když se nebudu muset nijak zvlášť zaobírat historií a charakterem. Jsou i jiné alternativy, než dát do podmínek "pošli historii". Příklad: Když jsem se před dávnem hlásil do Teranellininýho Černoboru, historii a charakter jsme spolu vyplodili přes ajsko. Popravdě, bylo to zábavnější, než sám něco vymýšlet. Pídžejka věděla na čem se mnou je, měla přehled a mohla mě korigovat.
      _________________________________________________________
      * Nic proti šedým kostkám. Rád si zahraji v kvalitním questu a neodradí mě chybějící předvolba. Nicméně, kvalita a barva kostky jdou spolu ruku v ruce a narazit na dobrý neoficiál je složitější a vyžaduje více hledání.


       
        Tindo
        18:33:52  3. července 2012
      Theresar: Aby člověk, který hledá quest, se nemusel dívat na dvě místa zároveň, protože by se mohlo stát, že někdo použije jen fórum, aniž by použil upoutávku ve verbíři, a někdo zase jen verbíř, aniž by dal svou reklamu na fórum.


          18:28:38  3. července 2012
      Aglar: A jo. Omluv mou nepozornost.

      Stále ale nchápu proč se muselo zrušit Tam za Branami. Vždyť mohli s verbířem klidně fungovat paralelně.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).