Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  70  >>

          21:23:00  3. října 2010
      Nevím, neztratí to trochu na kouzlu, které hráči svým rozhodnutím do Q dávají?


       
        Jakub.s
        21:01:33  3. října 2010
      Mám takový dotaz. Můžu mít v q. dejme tomu CP "Osud"? Jde mi o to, aby to nebylo až moc velké zasahování do vůle hráčů, když je Osud navštíví a sdělí jim, že pokud udělají to a to, stane se to a to, pokud neudělají tamto, stane se ono.


          19:50:21  29. září 2010
      Jo, je taky dobré to zapojit.
      Třeba moje postava, se kterou pracuju už několik let (ač ne na DA), tak má taky historii propojenou. Ač musím dost vynechávat, protože kdo by chtěl draka....
      Nechce někdo draka??


       
        Kale
        15:48:02  29. září 2010
      Občas to té postavě docela prospěje... Moje postava z Andoru už chodí po světě jen o berli, protože v souboji s wyvernou moc neuspěla a málem přišla o život, natož pak o nohuXD


       
        Tofik
        15:19:35  29. září 2010
      Někdo tam strká věci i ulítlé


       
         Astralien
        23:46:34  28. září 2010
      Já se i po dohrání či jiném ukončení Q snažím tenhle Q zapojit do historie (pokud to nebylo nějak "ulítlý"). Takže tak moje milá Aduial třeba vyšla z bažin... :-D


          21:20:51  28. září 2010
      Taky to tak jde. A nebo s historií počkat a dotvořit ji podle Q, do kterého se hlásíš.


       
         Guner
        11:14:18  23. září 2010
      Tak ja väčšinou historiu nekončím a tak som sa vydal na cestu. Ale urobím taký malý odstavček ako som sa vlastne mohol dostať do konkrétneho questu do ktorého sa hlásim


       
        Cathan
        15:05:19  22. září 2010
      Pro mě to věčinou koncčí. Zůstal jsem tam nikdy my to nekončí a tak sjem se vyndal na cestu


          14:10:34  22. září 2010
      Mystrmario: proto většina historií končí stejně: a tak jsem se vydal na cestu


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70] 
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).