Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  42  >>

          21:02:30  30. ledna 2011
      WoD je rozhodně už nějaké to pojetí světa, hodně temné pojetí, kde pojem "hra na hrdiny" je k smíchu a kde slova "pojďme zabít záporáka" znějí jako zvolání muže před sepukkou.Jenže podle mě nástin světa k pravidlům patří. K čemu je mi vědět nějaké hody kostkou, to je víceméně banalita. Důležité jsou schopnosti, které ale musí být kompatibilní s rasou a zázemím. Třebas rozdělení Naruta a jeho vesnic vychází z historie, kdy to tak prostě bylo, lidé se museli specializovat na boj se zbraněmi, které znali v podmínkách, které znali. To, že jsou všichni shinobi je sice trošku mimo, ale budiž. :o)

      Jakýkoliv nerozum sice může vypadat pěkně, ale může to rozhodit. Takovým příkladem je film Avatar. Navi měli mít 4 ruce a žábry, ale to by normální divák v kině neskousnul. Což je fajn, ale v zásadě to Navi dělá jiné a divné pro daný svět, co na tom, že to vypadá pěkně. :o)


       
         Astralien
        20:55:28  30. ledna 2011
      Pavettka: Nakousla si zajímavé téma: systém X svět. Krásně je to vidět u tebou zmíněného WoD. To má děsně rozšíření, až mi z otho šla hlava kolem, když sem otevřela složku. Ony i Forgotten Realms mají sakra hodně příruček. A je to systém? Podle mě už ne. Už jen rozšiřují... (Dobře, kameny ohledně nekompatibility WoD házet, znám tam jen zubatý, co vyšly v češtině...)


       
        Kale
        19:18:37  30. ledna 2011
      Pavett: Nemůžu říct, že používám normální systém, ani že používám vlastní. Obvykle hraju jen příběhy ze světa, který jsme.. už je to asi pět let, stvořili ve skupině - tedy hraji s mapou, používám vlastní bestiář a upravené pojetí magie, neb s DrD pojetím nesouhlasím. Jinak je herní systém tvořen směsicí, nejvíc ale DrD, protože ten systém znám na pravidla nejlépe. Je upravený podle RP zásad - nejedu na kostky a životy, míru zásahu a souboje hodnotím podle popisu hráčů. Náhoda je náhoda, ale vidím-li, že popsaný útok by neměl žádnou šanci, tak více odpovídá RP než to, že má hráč štěstí a hodí skvělé číslo.


          18:31:29  30. ledna 2011
      Vlastní systém je bohům žel většinou "volné RP", Astralien ohledně toho má pravdu, tak jsem to myslela.

      Vlastní systémy jsou děsivě omezené, protože nejsou schopné zahrnout kde co, páč je tvoří ponejvíce jeden člověk. Možná, že umí něco málo z herních mechanik, ale většinou nezahrnují komplexní zpracování všech "povolání" a bonusů k nim... Ostatně, dočetete se víc v DAily Mirroru, který vyjde v únoru.

      Nedá vám ani pořádný svět, ve stylu, že hráči si mohou přečíst, co je zajímá, a pak si vybrat. Ono tahání z paty většinou není tolik nápadité, alespoň jak to znám já. Hráči jsou dost zdřevěnělí a je jen málo lidí, co má načteno a zmáknuto více než dva systémy a mnohdy ani ten jeden. Možná kvůli lenosti, možná kvůli angličtině nebo ceně, která se u těch pěkných systémů a pravidel, kde obrázky kreslí profíci, pohybuje třeba i okolo 1400,-. Nevím. To ale neznamená, že nemám na "vlastní systémy" alergii. :o) (Říct, že mám načtené třeba WoD, když jsem si přečetl/a nějakou webovou stránku fandů, je také docela zajímavý pokus o vtip).

      :o)

      Takže řeším spíše používání těch normálních systémů, ne vlastních. :o) Komplexních pravidel. Protože "vlastní systém" je pro mě hrozně špatně měřitelný pojem.


       
         Astralien
        12:53:15  30. ledna 2011
      Systém chápu jako podporu v boji, kouzlení... Prostě jako něco, co vnese do hry náhodu a nenechá PJ, aby byl ta největší... Hm... Mrcha. Jako takovou podporu používám DnD 3.5e. Má své mouchy, ale když se nehledají "díry", ale ebre se to rozumně, užije se s ním mnoho zábavy. Stejně jako v Shadowrunu či maškarádě. Jen sme se vždycky vrátili ke klasické fantasy a právě DnD...


       
        Final
        08:21:22  30. ledna 2011
      Pavettka:
      Mám vlastní systém, který využívám naživo. Je to tedy má vlastní volba, ale schopná. nicméně, do svého questu jsem vymyslel jednoduchý a při tom geniální systém, kteý se dá využít i naživo. Myslím že něco podobného tady nikdo jiný zatím nepraktikuje.


       
        Reyza
        00:38:15  29. ledna 2011
      Pavettka: No já hraji podle svého systému od jak živa jako Pj... takže mám svůj vlastní systém. Ale ty by sis měla najít svůj který ti vyhovuje a pak ho přizpůsobit na hráče...

      Jinak já spíže hraji na něco nového co ožije hru takže např rozšířený soboj systém, nebo nové kouzla, atd...


          00:34:58  29. ledna 2011
      Hrajete tu někdo nějaké konkrétní systémy? (Nejlépe naživo, ale pokud to úspěšně roubujete na hraní online, tak i to postačí. Kdyžtak vypište, jakým způsobem to převádíte nebo upravujete).

      Volné RP neberu, za prvé je to lamařské, za druhé je to výmluva, jak nečíst pravidla a za třetí to dělám taky, takže mě k tomu názory moc nezajímají. :o)


       
        Cathan
        21:18:26  9. ledna 2011
      Finalle sry ale to je celkem trapný....


       
        Vexar
        19:34:16  29. prosince 2010
      guyswithbrain.com/.../uploads/2010/12/jew-jitsu.jpg


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).