Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  40  >>

       
         Wingy
        11:43:27  20. června 2011
      Já o tom pravidle taky nic nevím... A značná část ofiků jede pomaleji.


       
         Guner
        08:45:35  20. června 2011
      Tak sám hrám v questoch, ktoré idú pomalšie a sú oficiálne. Ale spýtaj sa to svojho cvičiteľa ten ti bude najlepšie vedieť povedať


       
        Nirlem
        02:54:07  20. června 2011
      Jop. To tam je, ale mám za to, že tam před tím byl i ten týden. Ptám se, protože už přemýšlím již o mém prvním ofi questu po dokončení 1. části výcviku a nevím, jestli s tím questem zvládnu aktivitu 1/týden, tak se chci chovat podle pravidel.


       
        Jakub.s
        20:29:54  19. června 2011
      Je tam něco o tom, že by neměl být neaktivní déle než měsíc (výjimku tvoří myslím případy, kdy se PJ s hráči domluví na nějaké časově omezené přestávce, což oznámí adminům přes PJe; nějak tak to tam myslím je) ;)


       
        Nirlem
        09:04:01  19. června 2011
      Ahojky. Pročítal jsem si pravila pro PJ a chtěl bych se zeptat. Nebylo tam dříve, že ofi quest musí mít aktivitu 1/ týden? Nebo to tam je a já jsem slepoň?


       
         Radulesku
        17:01:15  12. května 2011
      Jen připomínám, že pro všechny neofi PJe čekající ve frontě na výcvik tu máme v Nápovědě kratší textík Jak zkrátit dobu čekání na výcvik?

      Snad vám pomůže.


       
         Astralien
        14:19:36  21. března 2011
                Zdravím Vás, duše z města Dark Age!
           V zimních měsících proběhla soutěž na post admina přes Single Questy, tento projekt je na spadnutí!

           Zajímá vás, co vlastně Single Questy jsou?
           Jedná se o pro DarkAge upravenou variantu gamebooku. Vaše postavy mohou v SQ trávit čas do příštího příběhu s PJem a během procházení SQ získávat drobné množství zkušeností.
           V současné době si je ještě nelze zahrát, ale můžete se podílet na jejich vzniku!

           Jak?
           Stačí mi napsat havrana s předmětem SQ – funkce.
           V tuto chvíli hledám autory, autorské týmy, korektory a testery. Můžete zastávat i víc funkcí, pokud o to budete stát. Stejně tak můžete být ve více autorských týmech.
           Od autorů a týmů čekám nápady a tvorbu SQ. Je mi jedno, jestli budete tvořit sami nebo ve větším počtu. Záleží na tom, jak to Vám, autorům, bude vyhovovat. Když se mi budete hlásit, chci znát:
                * námět (tudíž i žánr)
                * datum, do kdy zvládnete SQ napsat
                * zda pracujete sami či v týmu (a s kým)
                * jestli chcete k ruce průběžného korektora nebo fórum pro spolupráci.

           Věřím, že autoři, kteří se mi přihlásí, SQ i dokončí. Odměnou za hotový SQ Vám bude brzké spuštění hry pro jednoho hráče a hlavně vyhlášení soutěže! Jaké? Podobně jako mají hodnocení dílek v knihovně, bude možnost i hodnotit SQ. Výherci se pak budou vyhodnocovat každý slunovrat. Doufám, že bude dost SQ, aby se vyhlašoval už letní slunovrat.

           Ostatní zájemci o pomoc na tvorbě SQ, testeři a korektoři, jsou vlastně odkázáni na vytvoření SQ, pokud autor nebude chtít nějaké k ruce. Budou vychytávat chyby jak pravopisné, tak logické.
           Můj havran týden pilně létá... Věřím, že teď se nezastaví!


           Pokud máte nějaké rozšiřující dotazy, obracejte se na fórum =--Single Quest--= .

      Astralien


       
        Jakub.s
        20:24:37  16. února 2011
      Dobře, děkuju, to jsem potřeboval vědět :)
      (po zkušenosti s předchozím výcvikem, kdy bylo zahájení výcviku docela 'překvápko')


       
         Radulesku
        15:39:22  16. února 2011
      Jasně, že si tě nikdo nebude brát, aniž by to s tebou nejdřív domluvil. Koukali jsme na tu samou věc z různých stran. Ta věta je tam myšlena spíš jako pošťouchnutí a připomenutí pro ty, co mají uveden nezájem, aby zapřemýšleli, jestli to nechtějí změnit. Pokud máš jasno, tak tě do výcviku nikdo násilím brát nebude.


       
        Jakub.s
        21:04:01  14. února 2011
      Aha, to je potom dobře


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40] 
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).