Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  17  >>

       
         Lodka
        19:31:53  6. dubna 2013
      Tímto děkuji za Vaše reakce. Měl jsem v hlavě ještě jednu podnětnou myšlenku, ale už je někde pryč. Snad si na ni vzpomenu.


       
         Wingy
        11:39:03  3. dubna 2013
      Když to tu čtu... Ano, ozvat se těm, kdo se ozvali questu považuju za slušnost. Problém tu opravdu ale může být s tím náhlím zmizením z Verbíře. ... Na havrana se teď posílá kdeco. Proč ještě nikdo nenavrhnul poslat na havrana taky inzeráty z Verbíře? (kompletně tu jednu stránku, co se ukazuje uživateli při rozkliknutí questu...) Pomohlo by nám to?


       
         Bizarro
        07:47:23  3. dubna 2013
      Já pro změnu posílám havrany pouze nepřijatým uchazečům. Minimálně to považuji za slušnost, i když se v daném havranovi nachází pouze oznámení a žádná rada (tu píšu jen u toho, u koho to považuji za vhodné).


          10:05:26  31. března 2013
      Osobně k tomu přistupuji flexibilně. Pokud hráči nestojí za ten čas přečíst si podmínky přijetí, tak mě nestojí za odpověď. Pokud vidím snahu i já se snažím.


       
         Yavanna
        18:53:26  30. března 2013
      Za sebe mohu napsat, že vždy posílám havrany a to i nepřijatým uchazečům. Jednou se mi stalo, že jsem si vybrala do SQ postavu s tím, že ostatním napíši potom. Ovšem výběrem zároveň zmizel inzerát a tudíž i přihlášené postavy. Já si už nepamatovala, kdo se mi hlásil, takže tito uživatelé se ode mne odpovědi nedočkali.

      Tedy pozor na to, jakmile naplníte počet požadovaných míst, vše zmizí i s inzerátem.


       
        Iwick
        23:54:07  29. března 2013
      Souhlasím s Lodkou, je to slušnost. Do jednoho neoficiálu jsem se přihlásil úplně první, přičemž přijatý jsem nakonec nebyl a docela mě to naštvalo, protože jsem si s tvorbou postavy dal dost práce. PJ mi pak poslal havrana, vysvětlil proč se tak stalo a pohoda. Myslím, že takhle by to mělo vypadat.


          14:38:18  29. března 2013
      Sniper: Nesouhlasím. Je to slušnost, minimálně napsat všem. Jak přijatým, tak odmítnutým. Obzvlášť od oficiálů by to mělo být bráno jako standard. Nemusíš mu tam psát, že ta jeho postava je k ničemu a podobně, ale jen ho prostě informovat, že vybrán nebyl.

      Nicméně to, že po ukončení náboru je nabídka na Verbíři totálně smazaná, je rozhodně trefná poznámka a celkem se divím, že si na to už někdo nestěžoval dřív.


       
         Sniper
        14:27:44  29. března 2013
      Je velký rozdíl mezi stažením verbíře z inzerátu (nabídky) a ukončením verbíře, alespoň v mém chápání. S klidným svědomím tvrdím, že automatické stažení je v pořádku, automatické ukončení je ryze špatné a přinese všem stranám škodu (v nejlepším případě nepřenee nic). O lhůtu vůbec nejde...

      Lodka: ten příklad je krásně... zbytečný. Aneb jak někoho slušně poslat tam kam slunce nesvítí. Když to jako odmítnutý zájemce dostanu, tak to by bylo lepší kdybych nedostal nic.


       
         Alim_Thor
        14:02:43  29. března 2013
      Naprosto souhlasím. Tohle je prostě slušnost a mělo by to být samozřejmý.

      Když už si Pj nechce dát tu práci, aby hráči poradil, co by mohl zlepšit, tak by měl alespoň takovýhohle havrana poslat (viz. Lodka). To se snad ani není o čem bavit.


       
         Lodka
        13:57:25  29. března 2013
      Pet: Jasně, že se to nedá paušalizovat. Záleží hodně na uchazeči, ale i tak bych každému alespoň napsal něco ve stylu: Ahoj, bohužel jsem vybral jiné postavy. Díky za tvůj zájem, možná někdy příště. Lodka Těch pár havranů by nikoho nezabilo. Třeba si ten uchazeč (nováček) řekne, že něco udělal špatně a bude se snažit zjistit co. Když nic nepřijde, tak se na to vyprdne a na DA už neobjeví.
      Šlo mi hlavně o to, že když si někdo tu práci dá, překope skoro celou historii postavy a ještě se PJ ozve, tak čekám alespoň bú.

      Sniper: Já na nikoho prstem ukazovat nebudu a ani říkat, že on je ten špatný. Třeba teď nemám na mysli vůbec tebe. Je mi jasné, že když se ti hráč neozval bokem, tak si budeš těžko pamatovat všechny nicky z verbíře, kdo se ti hlásil.
      Ta lhůta tam je asi proto, aby na verbíři nebyly neaktuální questy. O tom, že by se mohla prodloužit, můžeme debatovat jinde.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).