Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Ja myslim že to byla spíš otázka na to, jak se jednotlivé funkce používají, ale zase je pravda že to používán je tak jednoduchý, že nevim co by se zodpovídalo
Jaj.. "takovou tu na boje"
No dobře ... využítí klasické šestistěné kostky (1k6, kde jednička značí počet hodů) je spousta.. V pravidlech DrD se třeba využívá při hodu na útok či obranu. Kde se k útočnému číslu postavy (úč) přičte právě hod kostkou a porovná se z obraným číslem nepřítele (oč)... z rozdílu se pak vypočítává ztráta životů...
(úč + 1k6) - (oč +1k6) = počet ztracených životů...
Existuje dále k10 .. aneb desetistěná kostka, která se využívá při hodu proti pasti
a taky k% ... která se využívá při pravděpodobnosti úspěchu/neúspěchu
To je fakt, nicméně to je něco za něco. Buď budeš mít velikej obrázek v úděsný kvalitě - ale malej, nebo půjdeš mou oblíbenou cestou, nainstaluješ PhotoShop, nebo jiný z lepších grafických editorů (Gimp, kupříkladu), uložíš .jpeg v nejvyšší možný kvalitě a i malej obrázek bude mít tak mega.