Správcem tohoto fóra je: Townie
Vyhledávání: | |
19:39:47 25. listopadu 2013 |
<< 4 >> |
13:53:43 28. srpna 2015 | ||
Guner:
normálně v malování Uznávám že je to ze začátku docela pakárna, ale jakmile si uděláš základní komponenty a mustry zvlášť (zbraně, zbroje, ozdoby atd.), stačí ti jen kopírovat, skládat na sebe a vybarvovat. I z toho důvodu jsou ty zbroje osově souměrné. Popravdě jsem využil toho, že jsem si to před lety udělal a pro quest jsem to pak nemusel vytvářet úplně celé od začátku Pár dalších ukázek: https://(...).g...e.com/.../edit?usp=sharing https://(...).g...e.com/.../edit?usp=sharing https://(...).g...e.com/.../edit?usp=sharing Ještě páchám mapky, tam jsem použil program paint.net (je to freeware) pro ty čičarády jako rozmazání okrajů a tak, ale popravdě v tom moc neumím. https://(...).g...e.com/.../edit?usp=sharing |
||
10:34:30 28. srpna 2015 | ||
Nawlroy: v čom to kreslíš ak sa môžem spýtať? | ||
10:17:31 28. srpna 2015 | ||
Já jsem o sobě zjistil, že i jako hráče mě mnohdy bavilo vytváření vytváření postavy samotné než pak za ni hrát. Takže když jsem si založil vlastní dobrodružství, NPC je tam požehnaně Jelikož tady vedu svůj první a na dlouhou dobu asi jediný Q, nemám moc srovnání s jinými žánry.
Jde o válečný příběh zasazený do jedné z kapitul vesmírných mariňáků ve světě Warhammeru 40,000 a hráči začali jako naprostí nováčci. K pěti hráčům jsem přidal pět NPC, taktéž nováčků, pak výcvikové důstojníky, s nimiž se setkávaly nejčastěji... Pro lepší představu jsem jim spáchal nejen obrázky jejich postav, ale i třeba tohle: https://(...).g...e.com/.../edit?usp=sharing V nižším postavení se samozřejmě musí hráči smířit s tím, že jim velí NPC v roli velitelů, na druhou stranu si myslím, že mají dost volnosti. A ke každému hráči jsem se snažil dostat nějaké NPC, ze kterého by si mohl eventuálně udělat herního nejlepšího přítele. A minimálně v jednom případě se to povedlo. Zatím paměť ujde, ale i tak se musím pořád dívat do poznámek, jelikož třeba některá NPC mluví spisovně, další hovorově... Co kdo ví vychází vesměs z jeho postavení, takže to naštěstí nemusím řešit. Ale bude to ještě lepší, jelikož hráčské postavy právě čeká zařazení do jedné z bojových rot. A ta má cca sto jedinců Takže každý hráč bude mít vykreslené (a pravděpodobně i nakreslené) bratry ve zbrani ze svého družstva s nimiž bude bojovat bok po boku, těch bude tak sedm na hráče, a samozřejmě velení celé roty. Co se týče nepřátelských NPC, tak ty většinou nežijí tak dlouho, aby je mělo smysl podrobněji vykreslovat. Neutrální a spřátelené elementy mají spíše epizodní roličky, nicméně je nutné u nich znát vzorce chování. Většinu NPC mám alespoň nahrubo načrtnuté dopředu, občas se samozřejmě utváří podle aktuální potřeby. No a nakonec se chystám do příběhu začlenit i hráčská NPC, už mám hráče i nástiny postav, ale k tomu dojde až v pravou chvíli a nebude to hned Ale abych se jen nechválil, řekl bych, že mým největším problémem je aby mé NPC nebyly charakterově podobné, musím se jim snažit najít motivaci a charakterové vady, slabiny nebo výrazné rysy, ze kterých pak vzejde individuální projev. Nejhorší je to u mluvených projevů. |
||
11:01:26 15. srpna 2015 | ||
Lorde - Není zač.
Samozřejmě dají se najít různé skuliny, proč by si ten uspávaný životy nedoplnil, ale to už by bylo čistě na tobě. |
||
09:45:21 15. srpna 2015 | ||
Guner,Pet:Dobře, děkuju vám :)
Guner: Nespavostí? Být tím kouzelníkem, švihnu ho holí přes hlavu a usne raz dva :D To by si asi moc neodpočinul, au, ta hlava by bolela... |
||
20:18:12 14. srpna 2015 | ||
Myslím klasický spánek, jen vyvolaný za pomocí drogy či kouzla. | ||