Duší celkem: 901
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Můj vlastní svět ###
      Rady pro začínající PJe

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

         Townie
        19:39:47  25. listopadu 2013
           Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.

      Témata:
      1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba.
      2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky.
      3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky.
      4. NPC postavy - Kolik a jaké?
      5. Konflikt ve jménu Questu?
      6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
      7. Oblíbený Quest - Který a proč?
      8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?

      Další témata:
      Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince?
      Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka.
      Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy
      Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost
      Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce

      Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
      Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.

      Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
      Obnovit <<  123  >>

       
         Astralien
        13:55:31  20. dubna 2008
      George: Nějak tak. Jak to pořádně funguje? Můžeš to prosím vysvětlit pro blbé a nechápavé blondýny, co si myslí, že virus je jen otázkou skoro živého světa? Díky.


       
        Garik
        13:40:12  20. dubna 2008
      George: Taky jsem si toho tlačítka všimnul, ale nikdy jsem nepřišel na to, jak to použít...


       
         George
        13:36:04  20. dubna 2008
      whisp je hrozně užitečný, máš v questech u tučně, kurzívi a podtrhnout...

      já radši šeptem, myslim že i ten nejlepší hráč se nechá myšlenkama cizí ovlivnit...


       
         Astralien
        13:33:17  20. dubna 2008
      George: Co to je whisp? Neznám...


       
         Alim_Thor
        13:32:40  20. dubna 2008
      Myšlenky tu jsou především pro Pj, či postavy co umí číst myšlenky (zažil sem jednu takovou..už nevím u koho)
      Pro Pj by to mělo být dobrý v tom, že pochopí líp mentalitu postavy a dokáže předpokládat co by tahle mohla udělat v téhle situaci..
      taky ho v myšlenkách kolikrát připravujete na to co hodláte udělat pak.... což poté zas Pj ví co má očekávat....

      Psát to šepotem není špatný nápad, ale mě to příjde jako zbytečné komplikování...prostě buď máte v Q hráče co dokáží myšlenky přečíst, ale ignorovat je...nebo tam máte ty co to neumí a dělaj z toho pak bordel...

      Každopádně příspěvek s myšlenky se mě líbí víc než bez nich..pokud to není v Divacově stylu" čím víc, tím líp"


          13:26:20  20. dubna 2008
      Divny zpusob, vetsinou to mas: Myslenky, nejaka cinnost, mluva, myslenky... atd. Proste je to takove zvlastni...


       
         George
        13:25:52  20. dubna 2008
      Astra: pokud tě dobře chápu, tlačítko whisp by mělo vše vyřešit... můžeš vkládat šept přímo do šeptu společně s ostatním...


       
         George
        13:24:45  20. dubna 2008
      v tom je ten vtip, CP neni PC, CP ovládáš... takže jeho myšlenky nemusíš pát, ale víš je... mm nejni dobré (pokud se nejedná o velmi dobrého PJ), když CP se s PC, hráči často mívají pocit, že CP je budto vede, nebo že ví víc než oni... pak to nějak ztrácí tu šťávu, když se musej rozhodovat sami a sou v tom sami...


       
         Astralien
        13:23:36  20. dubna 2008
      Silver: CP to nepíše..


       
         Astralien
        13:23:01  20. dubna 2008
      George: To mi psal jeden hráč ve q... Není to špatný nápad, ale občas je to zmatené, protože nemáš myšlenkovou návaznost na děj. Teda pokud by to neudělal tak, že by PJ pošeptal prakticky stejný příspěvek, co hráčům, jen o myšlenky rozšířený...


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).