Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
V počítači, v sešitě vedle počítače.. A ano, mohou být jakkoliv silné. Ale pro družinu by asi bylo nudné, kdyby potkávali něco, co nemuhou přemoci, nebo NCP, ketré za ně udělá vše..
Ale když se zamyslíš trochu nad "realitou" a odmyslíš si čísla z DrD, DD nebo jakéhokoliv jiného systému, tak i obyčejný vesničan dokáže zabít toho sebesilnějšího válečníka. (podřezání, vidle v zádech...) Takže "síla" nestvůr je tu trochu v něčem jiném než v atributech..
Teda.. Záleží na tom, jak to budeš hrát... Jak napsal Alym_Thor. Tvůj svět, tvá pravidla...
Polenc: U nestvůr je totéž, jako u NPC - všeobecně se tady na čísla tolik nekouká - je to vlastně spíš takový orientační. Pro někoho. Nesetkal jsem se ještě s někým, kdo by se toho striktně držel. Každopádně... jak už tady bylo několikrát zmíněno - jedná se tu hlavně o popis. Ať už jde o situaci, kouzlo, postavu nebo prostředí.
A ovlivňovat atributy hráče? Pokud se tedy ptáš na tohle, tak nevidím problém proč zrovna tohle by nešlo - viz Alim. Můžeš si přeci vymyslet kdejaké lektvárky (Třeba vemu příklad z Neverwinter nights - lektvar býčí síly, Soví moudrosti, liščí mazanosti, atd, atd. ) Totéž i kouzla. Jde jen o to, co jsi schopný vyplodit ve své fantazii a dotáhnout to do konce tak, aby to fungovalo. (Viz třeba lektvary. účinek, délka trvání, případně při častém používání návik.)
Polenec: Nestvůry jsou jen podle tvé fantazie a světa, ve kterém hraješ. Hrdinové klidně mohou potkat pentlochňapa z Alenky nebo Ilidiana z Warcraftu... Na tohle jsi se ptal?
Alim_Thor:to je dobré ale já jsem myslel nějáké nestvůry jak jim jako dám atributy jako můžu si prostě nějá kou jednotku vymyslet a dát jí atributy co????? těm nestvůrám proti mojím hráčům já vím že za ně hraju ale jestli si můžu vytvořit vlasní jednotky kdekoliv po mapě ale hlavně jestli si můžu k nim přimyslet?jako k hrdinovi nějak tak?????co????
Kale:hej já to tak trochu vím dík moc ale ještě jednu věc nevíš prosím jestli si jako můžu tu postavu jako PJ sám jakoby vylepšit jako ATRIBUTY: charisma atd???? co odepiš mi jo já vím že bych je neměl dělat silné ale jestli to tak je????jenom!!!
Kale:hej já to tak trochu vím dík moc ale ještě jednu věc nevíš prosím jestli si jako můžu tu postavu jako PJ sám jakoby vylepšit jako ATRIBUTY: charisma atd???? co odepiš mi jo já vím že bych je neměl dělat silné ale jestli to tak je????jenom!!!
Polenc: Bereš to příliš z hlediska DrD.. Také jsem na něm začínala, tohle není tak úplně totéž.. Tady se nehledí na sáhy a na kola... Potkaly tvoje postavy příšeru? Dobře, potkaly ji, vidí ji, ty ji musíš popsat. Postavy se podle toho zařídí.. Tady nehleď na nic jinýho..Prostě si tu situaci představ a podle toho jednej, jako bys ty byl tou postavou.. Lépe se to pak hraje..