Děkuji Hrunovi za svěřenou důvěru a prostory k debatám. Abychom tu tedy nelenili, nabízím vám všem, kteří toto fórum neuzamkli mezi těmi neviditelnými, několik témat na začátek. Opět bude platit totéž, co platilo po celou dobu. Není třeba omezovat se čistě na dané téma, jakýkoliv dotaz bude vítán, ať už rozproudí sáhodlouhou debatu, či bude zodpovězen snadno.
Témata: 1. Tvorba Questu I - Název, žánr, prostředí, doba. 2. Tvorba Questu II - Zápletka, okolní postavy, vedlejší linky. 3. Tvorba Questu III - Nábor, výběr postav, příprava na začátky. 4. NPC postavy - Kolik a jaké?
5. Konflikt ve jménu Questu?
6. Cesta k barevné kostičce - Jak, proč, co za to?
7. Oblíbený Quest - Který a proč?
8. Psaní příspěvků - Pevná vize či průběžný vývoj?
Další témata: Questové žánry - Věrnost klasice či víra v novince? Questové žánry II - Známá myšlenka, zajímavá myšlenka. Nástrahy PJingu - Smrt hráčské postavy Nástrahy PJingu - Reakce prostředí a boj o realističnost Perspektivy PJingu - Úplné změny samotné koncepce
Tučně označené téma bude aktuálně probíráno.
Kurzívou označené téma bude už probrané a uzavřené.
Každý s námětem na téma či zvídavou otázkou se může projevit, tiše doufám, že vás bude minimálně tolik, co doposud, ať pořád udržíme nějakou živost a aktuálnost.
Měl bych ještě 2 doplňující otázky a bez odpovědí na ně asi ztěží rozjedu ten můj druhej quest. Takže:
1) Mám v plánu postavit quest tak, že některé postavy budou hrát částečně proti sobě, a jelikož každá postava bude mít trošku jiný život, tak se jim musím věnovat odděleně. Přijde mi zbytečné využívat šepot, protože to by ten celej quest byl komplet šeptaný a to není to co bych si přál.
Nadruhou stranu, tím že by to bylo volně k přečtení (používal bych podobnej styl jako například Jon v questu Old City) by se mohlo stát, že některá protistrana by mohla využít toho, co je tam napsáno a použít informace z tohoto zveřejněného příspěvku proti ostatním.
2) Mám v plánu si do questu vybrat postavy přesně na míru, ale nevím jestli mám vypisovat do inzerátu popis postavy i s historií nebo by stačil pouze charakter.
Žádost o založení neoficiálního questíku se podává na fóru ***Stínové světy*** . Tam napíšeš, jak by se quest měl jmenovat + jeho popisek co by měl vystihovat děj questu o maximu 100 znaků.
No a pokud ti bude questík založen, získáš šedou kostičku tj. status Neoficiálního Pána jeskyně
Ahoj, určitě to tu někde je, ale nemám moc času na hledání. Toť omluva předem.
Pro založení neoficiálního questu potřebuji mít status "Neoficiální pán jeskyně"?
Alaric: Já třeba v PJ šepotu, pro určitého hráče schovám na konci právě pomocí whispu jméno šeptané postavy (postav)
Proč? Když to stejně nikdo nevidí. Jednoduše proto, že když pak ve vyhledávání napíšeš "nick" PJ a do "hledaného textu" právě to jméno, vyhledá to nejen mě, ale kupodivu i hráčům, všechny šepoty pro danou postavu.
(menší chybka v metrixu, která je ale (aspoň pro mé hráče) prospěšná. Tak doufám, že díky "prozrazení" nebude opravena )
Co se whispu hráčům týče. Nemůžu se toho dočkat. Způsoby jako nakloním se a něco mu pošeptám (hráč hráči) získají na kráse.
Nehledě na fakt, že PJ pak nebude muset zvlášť šeptat tři řádky vytržené z příběhu...
Alaric: Whisp uvidí pouze tvůj PJ (A vyšší kostky), tudíž se chová jako normální šepot.
Šeptat přes něj jinému hráči není možné.
Pro PJ nemá prozatím whisp žádný užitek, leda by si chtěl zapsat do questu nějakou poznámku, kterou uvidí jen on sám.
V návrhu je rozšíření tagu whisp i pro šeptání hráčům, ovšem ještě se to musí naprogramovat