Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  66  >>

          21:09:26  9. června 2011
      Já teda v SQ přesvědčení zohledňuju. Zkz postavy jsem úplně zakázal, protože z logiky příběhu by se při správném RP neměli důvod dostat ani do úvodníku. Ostatní mají pak většinou nějaká omezení nebo možnosti navíc: zmZ má možnost zradit, dobré postavy mají zase (zatím) určitá omezení, časem ale budou mít i svoje bonusy, nebo více možností než neutrálové, kteří jsou takovou střední cestou, od každého trochu...
      Popravdě moje snaha je, aby hra byla za každou postavu něčím jiná. Hra za ženu a muže bude podstatně poznat, povolání také budou mít dost odlišné možnosti ale zohledňuju i rasy a konkrétní staty. Takže u mě i postava chytrého válečníka bude mít jiné možnosti, než toho hloupého... Charisma bude důležité stejně jako síla a obratnost, jen se použije v jiné chvíli, nebo pro jinou cestu...
      Ale taky jsem zatim těžce na začátku :D :D a jde to fakt pomalu :D


       
         Bizarro
        19:35:37  9. června 2011
      Rohi 13:03:13 6. června 2011

      Jinak abych odpověděl na tvé dotazy:

      Čo si myslíte o presvedčení ako vplyve na správanie postavy a štýl jej správania?

      Mělo by mít velký význam. Přeci jen bude rozdíl, jak bude v určitých situacích jednat ZkZ a ZkD. Zastávám ovšem názor, že přesvědčení jako takové je značné vymezení něčeho, co se de facto ani vymezit přesně nedá. Pro začátečníky to sice v počátku může být dobrý pro představu, ale musím se přiznat, že při tvorbě nějakých složitějších charakterů mám i já problém určit, jaké přesvědčení k té dané postavě má sedět.

      Aké presvedčenie je najrozšírenejšie medzi vašimi postavami? Prečo práve to?

      Já ty přesvědčení mám u svých postav dost různorodé a najdou se tam všechny druhy. Nejvíc mám ale neutrálů, protože to je podle mě takovej zlatej střed, na který se dá napasovat hodně typů charakterů.

      Je podľa vás viac postáv dobrých alebo zlých?

      U nováčků dle mého především Zmatené dobro, protože je potencionálně nejsnadněji hratelné. U zkušenějších těžko říct, protože každý má rád něco jiného, ale myslím si že neutrálové, případně zmatenné zlo a to z prostého důvodu – dá se to celkem snadno uhrát a je to dle mého větší zábava, než hrát čistě za kladnou postavu. Byť i ta má své kouzlo.


       
         Bizarro
        19:25:12  9. června 2011
      V tom případě je ale nasnadě otázka, jestli je systém singlequestů schopen rozlišit přesvědčení postav, či ne.


       
         Guner
        17:05:11  9. června 2011
      Petwald: možnosť vidím v bonusových možnostiach, pre niektoré presvedčenie. Jednoducho by sa výber tým pádom nezmenšil na menší počet možností, ale naopak zvýšil.

      V praxi by to nebolo tak, že teraz sú možnosti
      a
      b
      c
      a potom napríklad ZKD by mal možnosť len
      a
      Ale mal by možnosti
      a
      b
      c
      d
      to by mohlo fungovať celkom fajn.


       
         Petwald
        16:52:43  9. června 2011
      Podle mne by to mělo mít vliv. A to docela zásadní.
      Chápu-li správně čím mají SQ být, tak hráč tam nebude vytvářet vlastní vstupy, pouze si volit z nastavených možností. Takže by o to větší důraz mělo hrát nakolik se ztotožní s přihlášenou postavou.
      Rozumím, že někdy to konečné rozhodnutí obou vyhraněných orientací může být stejné, ale věřím, že ať už v kontaktu s obyvateli, či při obecném rozhodování se ve většině případů bude ZkZ chovat zcela jinak, nežli ZkD.


       
         Alim_Thor
        16:31:41  9. června 2011
      Dle mého by tohle mělo být na volbě Autora. Kdo si na to jak troufá. Pokud by taková volba byla, určitě by se našli tvůrci, co by si s tím pohráli a vznikla by mistrovská díla, ale stejně tak si myslím, že tu jsou lidi co tohle prostě nezvládnou. Jak rozlišit co otevířít kdy? Například v afektu je tak nějak jedno jaké jsi přesvědčení... Věřím, že i ZkD, by se za jisté situace mohlo lehce zvrhnout v ZkZ, zachovat se stejně, a jak by se pak řešilo tohle?


       
         Guner
        16:19:37  9. června 2011
      Astralien: neviem ja si myslím že skôr nie, to by bol ten príbeh potom dosť priamočiary, v podstate by nezávisel na rozhodnutiach ale natom akú rasu, povolanie, schopnosti a presvedčenie si zvolíš. (Ale v určitých situáciách, by to mohol byť dobrý milník, skúška bohov, a pod.)


       
         Astralien
        16:14:55  9. června 2011
      Tak mě napadlo... Myslíte si, že by mělo mít přesvědčení i vliv na příběh SQ? Měly by se ZkZ ukázat jiné volby než ZkD? Kdy? Jaké?


       
      (uživatel smazánSwarley
        18:23:55  6. června 2011
      Přesvědčení je dobrá pomůcka pro začátečníky, ale pokročilí hráči ho podle mě tolik neupotřebí. Já třeba když tvořím postavu, tak se jí snažím vrazit několik různorodých rysů, které sedí do různých přesvědčení a vždy záleží na situaci, které z nich převáží.

      Jinak postavy mi moc neumírají, protože téměř vždy mají skoro až přehnaný pud sebezáchovy. Jedna z mála, která mi umřela byl ZKD paladin, který zjistil, že jeho ideály nefungují, tak se oběsil na svém opasku...


       
         Guner
        18:15:20  6. června 2011
      Pavettka: Počkaj si na výsledok Tindovej ankety

      Inak mne umiera vždy len jedna postava (ZmZ barbar válečník) a umiera preto, lebo v jeho povahovej črte je, že ak nejaký súboj začne alebo ho niekto napadne prípadne urazí, tak mu proste minimálne vrazí. Takže už bol ušlapaný davom (keď do neho vletel kočom) už ho "zabil" nejaký démon, ale nakoniec to bolo súčasťou PJoveho plánu takže to sa neráta. A už umrel aj v bežnej bitke proti družine. Kedy to síce bola hráčska postava, ale hrala nepriateľske CP po dohode s PJom. A teraz sa tiež asi chystá jej skon


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).