a já bych skoro řek, žeš plácnul pěknou hovadinu. tohle neni nějaká hra, kde si řekneš - jop, tohle mi dá nej bonus, tohle má dobrý staty, když mi padne tolik a tolik, měl bych takovej a takovej bonus a jelikož sem tohle tak klidně od tolikátky můžu používat tamto. Super, budu dávat velkej dmg a navíc budu mít relativně vysokou obranu. Plus bonus +1 ve stepích, protože sem to a to.
kravina nad kraviku, nejlepší kombinace je hobit váleční... teda, co to plácám, nejlepší kombinace je to, co tě baví a ne to, co napovídají čísla :P
Barbar je skvělej hrabičář... má sílu což je základní hrničářův stat a s inteligencí taky není tak na štíru jak si většina lidí myslí... a žijou ve stepích... to je příroda... já bych skoro řek že Barar se řadí mezi nejlepší hraničáře...
No mě kombinace barbar hraničář nepříde nijak moc zvláštní. Sám sem delší dobu uvažoval, jestli Arkon bude člověk, nebo barbar. No a kdyby byl barbar, asi bych mu vrazil do ruky bastarda. (v konečnym důsledku by to podle mě znamenalo, že by onen rodovej bonus neměl, když vás tak poslouchám.)
No každopádně abych se vrátil k návrhu Nathlana. Je zbytečné poupravovat pravidla DrD či omezení předmětů, když to PJ může nasadit přes universální item. PJ tak aspoň bude vědět, že by postava na ovládání měla mít nějaké postihy, jejichž velikost záleží právě na něm...