Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  316  >>

       
        Aglar
        22:59:50  24. dubna 2008
      Pamatuju si jak jsme šli v jednom dobrodružství na sever a jelikož jsme moc penízů neměli, tak rychle došli. Já měl na sobě památeční zbroj po dědečkovi. Po tom jsem měl i meč a štít. (Historie postavy někdy hraje taky svou roli. ) No a jelikož to byla vypráskaná země po válce, tak nás dost brzo přepadl hlad a nic k jídlu a PJ mi každou chvíli našeptával: "Prodej meč najíš se. .. Prodej štít nebudeš mít hlad. .... Prodej zbroj nebudeš mít nedostatek." No ubránil jsem to, ale jenom kvůli dědečkovi.

      Náš PJ nikdy penězma pro dobrodruhy neplýtval, takže to bylo spíš: "Jak chudák do ještě větší nouze přišel."

      Vzpomínám si jak jsme z nějakého dobrodružství nějakou náhodou získali víc peněz a náš trpaslík maniak si nechal nastoupit celou vesnici (Co mu prachy stačili.) a potom je nechal zazpívat tu jeho oblíbenou trpasličí a sám si to od dirigoval.
      "Zlato, zlato, zlato,
      zlato, zlato, zlato, ..
      .........................." Má to asi sto slok, ale nebudu to tady rozepisovat.


       
        Holyan
        22:26:30  24. dubna 2008
      U nás, když někdo dostane větší objem peněz, tak se snaží hlavně rychle zmizet .


       
         Astralien
        22:25:53  24. dubna 2008
      Když jsem vyjimečně při hraní dostala nějaký větší objem peněz, tak si moje postava většinou koupila buď dobrej mečík, nebo šperky.. Holt.. Ženský..


       
        Holyan
        22:19:54  24. dubna 2008
      U mě někdo tahat v hospodě zlaťák za nocleh z měšce, kterej má rozměry 6x6x6 metrů, tak už se druhej den pravděpodobně neprobudí .


          22:07:30  24. dubna 2008
      Mno, osobně se nebojím používat meďáky (rozuměj rád používám měďáky atd - náklonost z Planescapu), takže u mě by se těžko dostaly postavy k nějakým velkým penězům. :o) Draky a náhodné poklady v příbězích nevedu, drahé itemy by moc běžných obchodníků vykoupit nedovedlo, nehledě na možné problémy z toho čišící.

      /* Všechno si převeďte do minulého času. Aneb dlouho jsem nehrál a chytá mě na to dost slina. :D Bohužel, před maturitou. :X :)) */

      Lykan: Jinak co váha mincí? A vůbec celková skladnost? To se ještě žádný chtivý baron nesnažil přivést družinu do "nehody"? :o) Nepřijde mi to moc praktické, aneb jako dobrodruh bych se toho snažil spíš zbavit než to skladovat. :)


       
        Holyan
        22:01:56  24. dubna 2008
      Na kolikátejch úrovních?


       
        Drizzt
        21:20:19  24. dubna 2008
      A jak řešíte v DrD peníze? My jako postavy u sebe taháme tisíce (nejvíc jsem měl asi 14 000 zl.). Každej PJ ty odměny a ceny udává jinak. Ale umíte si představit ty měšce u pasu s 10 000?


       
         Alim_Thor
        16:03:34  23. dubna 2008
      Pokud je Q nebaví a brzdí to..pak Pj musí nasadit donucovací prostředky ke hře... A nebo přeskočit nezajímavé téma (se souhlasem ostatních) a posunout děj tam kde je bude bavit...Tak to dělám já


       
        Dante
        15:24:22  23. dubna 2008
      jj do q bychom si meli vybirat hrace o kteryh si aspon myslime ze by je mohl bavit... pokud je totiz pak q nebavi jen z toho zbytecne jsou nejake potize atd.....


       
         Yenn
        12:52:23  23. dubna 2008
      Astralien: Soucasti tvorby questu je i vyber hracu do nej
      (coz je treba u me docela slabina, uznavam)
      Takze pokud splnuje to ostatni, libit by se mel.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).