Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  195  >>

          18:05:40  6. února 2009
      Bizzaro: Když se kací pes, lítaj řízky, to je známý přísloví.

      Ale stejně, zabili ho ne proto, že by si řekli, jo, toho ze srandy upálíme, ale proto, že jim ohrožoval jejich životní styl....

      Vlastně mě napadá jedna zlá postava historie, a to byl Císař Nero. Ten opravdu dělal zlo jen tak proto, že ho to bavilo. Ale na druhou stranu to byl člověk duševně nemocný... Což už pak nevim jak se posuzuje...


          18:02:30  6. února 2009
      Petwald: problém je, že ovládnutí světa je dost sobeckej záměr. Jde ti většinou o tvůj prospěch. Nikdo nejde vládnout světu jen a jen proto, aby udělal ostatním peklo na zemi a nakonec je zabil.
      Ani Lobo, který vyvraždil celou vlastní rasu, aby byl jedinečnej, nebyl néjen zákonně, ale ani zmateně zlý, i když by to znělo logicky... Lobo je vlastně extrémní neutrální postava.... absolutní sobec.


       
         Bizarro
        18:01:09  6. února 2009
      Khargar: Podle pravidel možná, ale chceš mi snad tvrdit že Hus byl zloun co si zasloužil upálení? Já bych řekl že ne.

      Jinak co se týče přesvědčení jestli hloupost nebo ne, tak to já posuzovat nebudu. Jednou už to někdo vymyslel a tak se to používá s tím nic nenadělám. Ale charakter mi toho napoví daleko víc.


          17:57:39  6. února 2009
      Bizzaro: Tak s timhle nesouhlasim. Inkvizitor je podle pravidel naopak ZkD postava, která ve jménu dobra i zabije člověka. A kdybys to vzal takhle, tak i paladin by byl nejzlejší postava, kdyby jsi se zašel poptat do komunity nemrtváků...
      A to už je taky jeden z důvodů, proč je přesvěčení mimo...
      Měli místo zákonně dobrá a zákonně zlá udělat jednu skupinu, a to prostě zákonná, a člověk by si zvolil v co věří a co uctívá a kam směřuje:-D
      Ale to už by zase bylo skoro stejně složité jako řešit histoorii


       
         Petwald
        17:54:32  6. února 2009
      Já to chápu tak, že vyší zlý cíl je takový, kdy jde o postavu propadlou nějakému temnému kultu usilujícímu nejlépe o ovládnutí celého světa, či jednající pod vlivem démona majícího podobný záměr.

      Jinak k tomu rozlišování - Řekl bych, že původ je třeba hledat v originálních vzorech, kde postavy s určitým přesvědčením mají omezenou volbu povolání. Zloděj nemůže být hodný, pouze neutrální a níž. naopak třeba paladin (boží bojovník) musí být dobrý ze zákona, kouzelník zase nesmí být neutrální, jen dobrý, nebo zlý podle toho z jakých zdrojů čerpá svoji moc, atd.


       
         Bizarro
        17:52:54  6. února 2009
      Khargar: No já bych dle mého názoru nazval vyšší zlý cíl něco, co neslouží jen postavě jako takové (což může být svým způsobem pro někoho i dobrá věc, ale to už je otázka vkusu.)
      Takové vyšší zlo by mohli bejt třeba takoví inkvizitoři. (Lidé, co hledají kacíře) Na jednu stranu jsou prospěšní pro ty, kdo v danou víru věří. Ale třeba pro stoupence Jana Husa (o jak já dějepis rád:)) to byli parchanti největší.

      Jak říkám, je to otázka vkusu.


          17:44:53  6. února 2009
      Bizzaro: Tohle je prave vec ktera me absolutne dostava...
      Jaký může mít někdo vyšší ZLÝ cíl?
      Pochopil bych vyšší SOBECKÝ cíl, ale to by byl podle pravidel neutrál...

      Vyšší čistě ZLÝ cíl by muselo být něco, co by jemu samému nepřineslo žádný prospěch, ale zároveň všem uškodilo.


       
         Bizarro
        17:39:44  6. února 2009
      Co se týče zmateného a zákonného zla, tak já bych to neviděl jako stupnici, že zmatené je méně zlé než zákonné. Podle mě je to jen otázkou přístupu hrdiny.

      - Zmatené zlo je dle mého názoru obyčejnej lump, který koná zlo jen pro svojí potřebu a nemá žádný vyšší cíl. Je mu jedno jak docílí svého úspěchu, ale snaží se ho docílit a to je pro něj hlavní.

      - Zákonné zlo já vidím jako někoho, kdo si pěčlivě promýšlí své činny. Není to někdo, kdo by třeba intrikoval pokaždé když může, ale raději udělá něco jiného a méně zlého pokud je jiná možnost. To své zlo nedělá pro nic zanic, ale má svůj jasný a vyšší cíl proč tak činí.

      Všechno je samozřejmě závislé na charakteru hrdiny.


          17:33:15  6. února 2009
      Prvni prislevek sem se mi smazal, ale teď už neodolám:D

      Podle mého názoru jsou přesvědčení v DrD proto, že při rychlém tvoření postavy mají suplovat vymýšlení dlouhosáhlé historie.
      Takže zlé přesvědčení znamená něco jako: Stalo se mi tohle a tohle, pak tohle a tamto a nakonec onamto a tamti na mě byli zlí a tohle a ješttě taky tohle a vlastně všichni se ke mě chovaní hnusně (nebo mi to aspoň tak přijde) tudíž lidi nemám rád, nemam potíže je zabít, a kdykoliv mám příležitost, pomstím se jim za něco, co mi kdysi někdo jinej provedl.

      Proto bych řekl: BUĎ HISTORIE, NEBO PŘESVĚDČENÍ
      Řídit se dá stejně nakonec jen podle jednoho z toho.

      A podle mě záporák, jehož zloba vůči světu vychází z historie, nikdy nebude NESMYSLNĚ ZLÝ prostě jen proto, aby zlý byl.

      Záporák, který si do historie napíše jak byl od dětsví celý život vesele zlý, stejně nebude postava uvěřitelná...


          17:12:03  6. února 2009
      Vraashar: chápem, aj keď mám skôr pocit, že veci ako "Stříbrný meč vyššího Dobra" vznikli pre presvedčenia, než aby presvedčenia vznikli pre tieto predmety


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).