Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  153  >>

       
        Kelghor
        19:37:11  16. března 2009
      Vexar: Což je řešeno pravidlamy... potřebuješ expy na lvl, což je ta obtížnost učení se...


       
        Kelghor
        19:36:34  16. března 2009
      Vexar: A já myslel že kouzelník není povolání podle tebe, ale jen dovednost... čili je to stále sedlák, co se něco přiučil z magického oboru... ()Navíc spousta sedláků jsou sedláci z nutnosti, ne že by chtěli... ))

      Bez pravidel ti ve fantazy moc zdraví rozum nebude...


       
        Vexar
        19:36:30  16. března 2009
      Ale vůbec bezvládí, jen ke všemu musí vědět hráč jak to udělat. V mezích se to dá držet třeba obtížností či náročností úkonu.


       
        Kelghor
        19:34:34  16. března 2009
      Alim: Někdo tu předchvílí navrhoval, proč by to nemohl umět válečník... ten má asi tak stejně práce se věnoat svému řemeslu jako ten sedlák,.. čili mají stejné šance se učit něco navíc jakož je například kouzlení... jak se teda vlastně válečník dostane ke kouzlů? (válečník/dobrodruh by měl mít tedy podobné šance jako Sedlák...)
      Kouzelník by mohl kus svého umění (nějaký podřadný blezky) proměnit za pár zlatejch...
      (Chci tím říct že bez pravidel pak můžeš dostat do podobných problémů uplného bezvládí... )


       
        Vexar
        19:32:18  16. března 2009
      Kelghor: zdravý rozum
      Zásadní otázka? Proč je sedlák sedlákem? Protože nechce být kozelníkem, a tak se nemá co učit nějaký kouzla. Nicméneě pokud dostane nějaký ten trénink, klidně se blesk může naučit, jen už to nebude zas takový sedlák jako spíš kouzelník který sedlačí.

      A psát jak vymejšlim příběhy sem nebudu, ještě by mně schrábla policie za šíření narkotik.


       
         Alim_Thor
        19:29:38  16. března 2009
      Kelghor: A napadlo tě třeba... Někdo talent na magii má a někdo nemá a prostě se to nenaučí? Nebo třeba to, že kouzelníci si svoje čáry a máry tak přísně střeží, že se k tomu sedlák jen tak nedostane? Od tohohle je pak pj, aby si svůj svět udržel v hranicích. To, že se už nedržím někýho LVLového systému, daných pravidel hráčům může být už jedno. A Proč by takovej starej sedlák nemohl být kouzelník v důchodu? Prostě se místo magie začal věnovat statku, za rok to dostal do ruky, za dva už vypadá jak sedlák a když ho dobrodruh nasere, tak mu usmaží prdel! xD


       
         Alim_Thor
        19:25:49  16. března 2009
      Kel: Když to bereš takhle, pak máš pravdu. Stále to ale nemění můj pohled na věc. Nechal bych to jak to je...


       
        Kelghor
        19:24:13  16. března 2009
      Biotroll: Jak zdraví rozum? Pokud nejsou pravidla, tak se může říct.. kouzlit může každej a tak po večerech místo popíjení u piva se učí něco málo z kouzlení... a ten blezk se po roce učení dvou až tří hodin týdně prostě naučí --> takhle by pak mohl kouzlit každej sedlák jeden blezk denně... (prost se to naučí) a to by byl děsnej masakr... a hráči, kteří by tohle nečekali, protože prostě by je to nenapdalo, tka by byly namydlený... (pravidla nejsou, je to "reálný" a tka proč ne... i když po krátké úvaze si každej řekne že je to docela divný...)


       
        Kelghor
        19:17:55  16. března 2009
      Alim:Z jiného webu mám zkušenost, že to totálně nevadí.. asi jen problém pro přivyklé hráče na rozdílné barvy...

      Vraashar: Vím co měl namysli, ale mě ješě v Q nikdo nic nešeptal, tka jsem nemohl k této části grafiky dojít...

      Alim: No každopádně by se mohli aspoň ty dvě barvy prohodit, nebo pro šepot by se vybrala jiná barva... ale když už se tu tak potrpí na graviku a všechny obrázky a vě co vidí člověk na první pohled je černošeobíločervené, tak žlutá a modrá jsou torchu mimo..
      nehlede na to, že ty barvy třeba ani moc nevyvolávají takový ten nádech stáří nebo temnoty, což mi šedivá a červená evokuje mnohem více


       
         Biotroll
        19:17:46  16. března 2009
      Příběh: Příběhy tvořím jak kdy. Někdy prostě z nálady vznikne touha tvořit něco v podobném duchu a díky tomu se pak rozvine myšlenka se zápletkou atd. Snažím se tvořit celkem volně s několika záchytnými body ke kterým se mají postavy dopracovat. (Což není zrovna příklad 040, kde hráče táhnu po celkem pevně dané lince a zjišťuju že to není ono.) Jindy prostě přilítne představa nějaké scény kolem které dále stavím příběh nebo si tvořím vlastní svět při čemž se námětů na tvorbu příběhů najde vážně spousta. :)

      Pravidla - Kel: V jistém ohledu ano. Alespoň pro mě. A nemělo by se to rozlišovat jako Storytelling x Roleplaying ale Roleplaying x Rollplaying. Já si radši zůstanu u FATE když už ty pravidla potřebuju. A k tomu framáři kterej má kouzlit blesky: Tady to chce (zase) zdravý rozum. Je jasný že pokucelej život mlátím obilí těžko budu mástr kouzelník nebo nejlepší rytíř nebo velmistr zloděj. Ano můžu pro to mít předpoklady, ale pokud jsem to nějak nerozvíjel, asi to jako předpoklady zůstane. Pokud takového nadaného vidláka někdo vezme do učení je už potom jistá, ale myslím že už na první pohled je jasné že pokud jsem se v něčem neučil tak to prostě nebudu umět. Pravidla DrD (a vlastně i všechny ostatní) mají simulovat realitu, ale to jde dost těžko když se jedná o světy který mají k realitě dost daleko ne? Navíc každý systém je dobrý na něco jinýho, ale už několik let oficiálně zastávám názor, že Altar a DrD je zlo.

      EDIT: Asi jsem s tím trochu zaspal co?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).