Duší celkem: 900
Přítomných duší: 1
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  110  >>

       
         Yenn
        22:01:36  10. prosince 2009
      "Bezpříběhová hra", pokud vím, znamená pouze to, že příběh není dopředu naplánován (tj. nejedná se o upgradovanou pohádku o slepičce a kohoutkovi jako většina RPG), ale tvoří se spontánně.


       
        Vexar
        21:14:24  9. prosince 2009
      Hack and slash? Z posledního diabla mám málem rakovinu svalů na ruce

      Jinak myslím že od White Wolfu z World of Darkness odděnení o nočních můrách by mohlo být něco na smysl toho co se právě hledá, ale nehrál jsem a tak mluvím jen z doslechu.


       
         Angeluss
        19:45:53  9. prosince 2009
      To co rika Simon je samozřejmě blbost. I klasické dungeony se považují za hry příběhové. A ať chceme nebo ne, tak někoho ten Hack and Slash prostě baví a přináší mu zážitky. Stačí si vzpomenout na takové ty puberťáky co občas potkáte v autobuse jak se baví o Diablu, Wowku apod. a chrlí ze sebe názvy příšer, jejich staty, schopnosti a nevím co. Všichni u toho vypadají jak na drogách :)

      Eriu: S hrami bez příběhu ti moc neporadím. Žádnou konkrétní neznám a co vím je jen z doslechu. Pokud jsem to dobře pochopil je to takový hybrid mezi improvizovaným divadlem a RPG hrou. Nahodí se nějaká myšlenka a kolem ní se staví ehm "děj" a postavy. Myslím, že cílem je ponořit se do konkrétní situace bez kontextu a ten kontext pak společně objevit. Ale to fakt vařím z vody.


          14:52:29  9. prosince 2009
      Aha... hm, představila jsem si něco postmoderního, kde se pokud možno děj a čas odsunou někam na vedlejší kolej, trochu psycho... Kde by šlo o atmosféru, vztahy mezi hráči, charaktery a podobně. A doufala jsem, že s tímhle má někdo nějaké zkušenosti... tak nic, no...


       
        Simon
        14:47:56  9. prosince 2009
      Ja si to vysvetľujem niečo ako príbeh bez deja. Zabijeme draka prejdeme dve miestosti nájdeme poklad, pobijeme škretov ďalší drak atp.. A to všetko len kvôli expom. Prosto, žiadny zážitok z hry.


          13:40:52  9. prosince 2009
      To je něco jako, že ze začátku je to možná zábavný, ale po pár dnech se umírá nudou? Tohle je zlo, které by tu nemělo vznikat. .)


          13:21:10  9. prosince 2009
      Bezpříběhové hry? Mohli byste o tom někdo napsat něco víc?
      Děkuju


       
         Radulesku
        16:39:00  6. prosince 2009
      Přijde mi, že tu spíš každý mluvíte trochu o jiných hráčích. To, co popisuje Devlin je právě onen exphunter - na něm je špatná už jeho podstata (opakuje, blábolí, uměle natahuje atd.). A jak říká George, za to expíky samozřejmě nedostane. Jenže když to zkouší často a ještě se třeba snaží něco uhádat, tak to je další jejich špatnost. A pak taky vkládají příspěvky i kam nemají - když mají napsat jiní hráči, oni tam svůj prostě vecpou.

      To, co tu popisuje George mi přijde spíš jako aktivní, nabuzenej a zažranej hráč. A pokud píše moc balastu kolem, většinou ho na to stačí upozornit a on dál bude psát často a dobře a ještě k tomu víc k věci.


       
         Astralien
        23:59:31  4. prosince 2009
      Andílek: Mohl bys prosím po probírané stránce zhodnotit jednu postavu? Je v archivu - neofi Q Svobodné tábory a postava Lurien Oriv Nievirav. Tam jsem se učila psát myšlenky k příběhu. A hlavně jsem se snažila hrát vysokou IQ.


       
         Guner
        08:06:52  4. prosince 2009
      Angeluss: jj to je problém veľa hráčov, ale s tým nič nenarobíš, pretože sú hráči ktorí si to jednoducho vysvetliť nedajú.

      Ale myšlienkové príspevky(vsuvky) podľa mňa osobne dosť obohacujú príbehy a hlavne potom môže ten quest čítať aj nestranná osoba. Ale je treba aby súviseli nejak zdianim v queste a postavou, inak to stráca zmysel. Ale ak sa chce hráč zabaviť a napíše stránku myšlienok je to podľa mňa vec jeho, nikto nikomu nekáže aby čítal myšlienky postavy. V svojej podstate ani nemá nikto vedieť čo si postava myslí, takže kľudne to môže človek preskočiť a prečítať len to podstatné. Ja keď hrám ako hráč tak vôbec nečítam myšlienky iných postáv, to vedie akurát k pomýleniu a potom neviem čo som od nich zistil ja a načo mysleli. Ale nech si ich píšu.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110] 
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).