Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  243  >>

       
         Nakor
        18:40:01  3. listopadu 2008
      Radulesku: Moc pěkné jdu ti to poslat.


       
         Radulesku
        18:29:29  3. listopadu 2008
      Všem hráčům, kteří již delší dobu mají problém získat místo v oficiálním questu

      Prosím všechny ty, kteří jsou zde na DA a snaží se získat pro svou postavu místo v oficiálním quest, ale zatím se jim nedaří či se jim déle nedařilo (tedy nyní již mají postavu v ofiku, ale trvalo dlouhou dobu než se podařilo toto místo sehnat), aby se mi ozvali na havrana.

      Prosím pokuste ze odpovědět na následující otázky:
      1) Měli jste nějaké problémy při tvorbě postavy?
      2) Jak (jakými způsoby) jste se snažili o získání oficiálního questu? Popište.
      3) Jak dlouho vám trvalo, než vaši postavu vzal PJ do ofiko questu?
      4) Bavili se s vámi ofic PJové o vaší postavě? Nebo vás ignorovali?
      5) Napsali vám ofic PJové nějaké důvody proč vaši postavu nepřijali? Pokud ano, jaké?
      6) Proč si myslíte, že vaši postavu nepřijali? (prosím o váš názor, nemusí se shodovat s názorem, který vám některý PJ napsal)
      7) Víte o tom, že v Knihovně v sekci Nápověda a na Hlavní stránce jsou rady jak získat quest?
      8) Myslíte si, že cesta od založení postavy k získání místa v questu je příliš dlouhá nebo složitá? Pokud ano, napište proč.

      Těmito dotazy se snažíme najít problémy při získávání questu, abysme mohli urychlit tento proces a pro všechny tak bylo snazší získat quest.

      Všem, kteří mi napíší děkuji.




      Zároveň chci poprosit všechny úplné nováčky, kterým něco nebo někdo ztěžuje získání místa v questu pro jejich postavu, aby mi poslali na havrana co nejkonkrétnější popis jejich problému. Děkuji


       
         Radulesku
        15:04:06  6. října 2008
      Nu dle mě, jsou všechny charakteristiky vymyšleny proto, aby byly kvantitativně vyjádřitelné a na základě jejich výše bylo možno číselně udávat další statistiky a popisné hodnoty potřebné především pro DrD v původní podobě.
      Tedy jinak řečeno jsou to umělá čísla, která odlišují jednotlivce a na základě kterých se poté počítají věci jako úč., oč., postřeh, životy atd. Jelikož tu většina PJ neurčuje výsledky soubojů podle úč., oč. a hodu kostrkou, stejně jako jiné mechanismy, kde se v běžném Drd tyto čísla a hody používají. Proto zcela stojím za Donem, hodně námahy a efekt minimální, snad jen ten, že pár lidí bude spokojenějších, nikoli většina.
      Pokud se divíte, proč se zde vyjádřilo tak málo především PJ, tak právě proto, že pro tuto masu PJ jsou tyto staty pouze orientační, informativní a jak psal Guner dobrý způsob jak poznat, který hráč odlišuje znalosti své a své postavy a jak je to odnaučit.
      A dalším dobrý důvodem je i kontrola hráče hráčem. PJ nemá hlavu na všechno a když třebas já vidím, že hráč hraje svou postavu neadekvátně a neodpovídajícně jejím charakteristikám, tak na to upozorním. Protože jsem absolutně proti, aby třeba takový kroll mluvil jak chodící knihovna nebo skákal jak veverka ze stromu na strom. Pokud staty skrejete, bude těchto chyb začínajících (někdy i zkušených) hráčů jen přibývat.


          14:58:32  6. října 2008
      Patches: to bude lepší, souhlas.


       
        Patches
        11:25:37  6. října 2008
      Tyr: No právě - ale tvůj návrh počítá s tím, že každý s odolností takových +3 by měl v popisu napsáno, jak je tělnatý a mohutný a já-nevím-co a hráč přitom může mít v popisu popsanou postavu jako štíhlou a drobnou... V takovém případě by slovní hodnocení místo čísel další hráče spíš mátlo.
      Já jsem pro jednoduché skrytí číselných hodnot pro ostatní hráče (a to včetně třeba takové charismy) a ať si hráče pěkně vyhrají s popisy. PJové snad už dokážou ohlídat, aby někdo nepopsal barbarku s postihem za charismu jako vyhlášenou krasavici ;-)


       
         Biotroll
        08:02:52  6. října 2008
      Slovní hodnocení není špatnej nápad, ale i tak je to vlastně k ničemu. Hobit s maximální možnou silou bude pořád popisovanej jako chuděra i když mezi svými to je největší silák jakého kdo kdy znal a vyrovná se i legendám. Není to trochu divný? Takovýhle věci bych nechal jen v popisu postavy pokud má někdo zájem a víc to neřešil.


          07:23:50  6. října 2008
      Patches: jenže síla prstů nebo odolnost při menší konstitui není tak vidět, takže by si jí postavy vůbec nemusely všimnout...
      Spinal: no, když už jsme vykradli obrázky věcí z Diabla, takováhle slovní stupnice byla tuším ve Falloutu.


       
         Spinal
        23:37:04  5. října 2008
      Tak mi to nedalo.. nechci se opakovat, a tak sem si to našel...
      Podobnou debatu sem zde začínal 17:02:57 7. srpna 2008

      S popisy začala Astralien (teda myslím) a chytla to trošku z jiné strany. Podle mě by neměli být z pohledu vzhledu, ale pomocí nějakých synonym, které jsou specifické pro danou vlastnost.. Jenže vymyslete je, že jo?


       
        Patches
        23:21:42  5. října 2008
      Tyr: Já bych jako nejzásadnější problém viděl to, že ne u každého se projevuje stejný stupeň vlastnosti vizuálně stejně. Co třeba ten "pivní sud"? Znamená to, že každá odolnější postava musí být nutně tělnatá? Vždyť v tom je zahrnuta i vytrvalost - a kdo jsou nejlepší běžci na dlouhé tratě? No samozřejmě, drobní a hubení Keňané a Etiopané...
      To samé dokonce i taková na první pohled zjevná vlastnost jako je síla - třeba většina horolezců nejsou také kdovíjaké hory svalů, ale mají neuvěřitelnou sílu v prstech... A takhle je to zkrátka se vším - nelze vytvořit napevno stupnici, která bude vyhovovat všem... A aspoň mají hráči co psát do vzhledu a nemusejí se vymlouvat, že "to přece každý vidí, když najede na jejich postavu" ;-)


       
         Guner
        22:18:45  5. října 2008
      Tyr: to isté ti môžem povedať o charizme, sile aj odolnosti. Keď sa správne zamaskuješ vyzeráš ako obyčajný chudák.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).