Taktéž souhlasím. Ta minulost se hodí jen málokde (i když v některých případech se jí nelze vyhnout). Pokud ve standardních příspěvcích některý hráč píše v minulém čase, a všichni ostatní v přítomném, vytrhuje to celý kontext a špatně se to čte. Jak říká Bizarro, ztrácí to šmrnc a to je škoda...
Podle mě záleží na tom, co se zrovna děje a kdy si tu určitou věc udělal. Jasně že je lepší, když napíšu: ...kopnu do plechovky a jdu dál... ale někde je prostě lepší použít minulý čas (zrovna teď mě sice nenapadá kde, ale to je jedno:)). Tohle je můj názor
Určo by měli všici hráči psát stejným stylem. Daleko líp se to čte. Teda alespoň mě, nevim jak vy.
Jinak, mě třeba i vyhovuje, když hráči mají sladěné avatary. Prostě, když jeden člověk má ksichta z baldury (že jich je tu dost) a další takovou tu jinak graficky namalovanou tvář třeba z heroesů čtyřky tak to vypadá ošklivě.
Ano. Nová soutěž je o něčem jinym. Tam to prvním příspěvkem bylo v podstatě dáno. Já spíše mluvil o tom, když některé postavy v questu jsou psány přítomně a do toho jsou jedna či dvě napsány popisy v čase minulém.
No abych přidal i svůj názor. Nejen že to nedělám, dokonce to ani nemám rád. Nevím... příde mi to, že to z příběhu daleko více vytrhuje. Udělal jsem toto. Udělal! to je prostě nevím... (nehledě na to, že pokud je to v minulosti, jede přes to vlak)
Příde mi daleko lepší psát "usměji se" než "usmál jsem se"...
Já to třeba nedělám... Teda ne ve standartních questech. Ale když se podívám třeba na novou knihovnickou hru, už první příspěvek byl takhle napsán, takže nezbývalo, než se toho držet... Ale jinak ne, nemám to příliš rád...
George: No ono (A)D&D je trochu jinak založený na magii a člověk se tam může zaměřit i na jiný oblasti kouzlení než jen na nekromancii, takže to udělali pro všechny tak nějak obdobně. Vynecháš jeden (či více, je-li to nutno) oborů magie na úkor studia jiného. Myslím že to funguje celkem dobře. :) Ono i to jedno kouzlo navíc z dané úrovně dokáže nadělat docela paseku, obzvlášť pokud člověk ví do čeho jde a umí si kouzelníka dobře připravit. Ale to už je asi trochu mimo mísu...
No ale taky je třeba brát v potaz, že pravidla jsou jen návodem. V tom modulu, co sem sem házel, je pár dobrých myšlenek. Určitě bych se ho ale nedržel zuby nechty.
Stejně tak i ono Georgovo nastínění z PPP je spíše pro NPC, než pro vlastní postavy. Ono totiž zapojit do družiny postavu, kolem které se potloukají kostlivci, zombíci či duchové, asi není nejednoduší, pokud ona družina není krásným případem záporné družiny... Třeba takovej hraničář, nedej bože druid, by se s nekrománcem asi moc nekamarádil