|
Ach jo. Musí být všechno buď dobré, nebo zlé? Ovšem že ne. Je žlutá "dobrá", nebo "zlá" barva?
Ale POKUD chceme něco (lidi, myšlenky, cokoli) na dobré a zlé dělit, je potřeba stanovit, podle čeho se to v tom kterém questu bude dělat, a stanoví to PJ. To, že si pak klidně může postava, která je podle tohoto dělení zlá, a sobě myslet, že je hodná či třeba neutrální (asi by spíš řekla nad věcí), už je pak jiná věc.
A to, že hráči mohou mít na vnímání dobra a zla jiný osobní názor, než platí pro daný quest, je také jiná věc.
EDIT
A samozřejmě, že JDE stanovit, co je to jedině dobré.
Například: Dobré je to, co chce Bohyně Dobřena. To, co chce bohyně Dobřena, ti sdělí její zasvěcený kněz, pokud se mu zrovna nebude chtít lhát nebo to nějak nepoplete.
EDIT 2
Zpět, ono asi tady nemá smysl pouštět se do debaty ani o herním pojetí dobra a zla o nic víc, než o obecném.
Takže ať si holt každý nechá náhled na přesvědčení, jaký mu vyhovuje - stejně o tom, nakolik se s ním bude v příběhu ppočítat, rozhoduje vždycky konkrétní PJ.
|