Vexar: Záleží na Questu. Úplně odděleně to je dlouhodobě nesmyslný, ale je podle mě zajímavý, když se hráči úplně nepotkají, ale přesto se jejich životy ovlivňují. Ale je s tím mnohem víc práce, než mít je hezky pohromadě.
Tak teda k tématu ještě:
Orcslayer: Jasný že by to byla pomůcka pro Kostky samotné, ale pro mě jako pro PJ by to byla záruka, že si něco nepřečte omylem. Věřil bych mu, že to nebude číst schválně, když se domluvíme, ale přeskočít úplně například šeptanou větu uprostřed příspěvku prostě už jen z principu fungování očí a mozku nejde. Proto to tlačítko. Volitelné kostkami po domluvě s PJ. Nechá to volbu na kostkách, ale zaručí mi to, že se případně nestane nějaká nehoda...
Kharg:
Logika je stále stejně oboustranná.
Nenapsal jsem, že to dělám - že se mračím - a tím pádem to nedělám. Nenaštvalo mě to, ale ohradit jsem se musel.
Šlo hlavně o princip, ale quest to samozřejmě také mohlo ovlivnit. (ne málo)
A uznávám, samozřejmě jsem udělal chybu větší. Nepřekousl jsem zvědavost.