Taky musíte myslet na to, že informace tam musí mít smysl, musí být snadno dostupné (= a tudíž krátké a přehledné), jiné věci potřebují vidět hráči a jiné PJ.
Z toho důvodu mi přijde sepsání hráčem mimo. Protože tam a) může napsat román, b) kde nebude nic podstatného a naopak bude něco skrývat, i když by to normálně bylo zřejmé a důležité, c) nebude (a nemůže) to být univerzální pro PJe a hráče zároveň. ,)
Pokud má někdo návrh takový, aby info bylo jasné, krátké, plnící svůj účel, zvlášť pro PJe a hráče, tak nebude problém to tam dát (teda před tím to ještě prodiskutovat ]:}). :)
Z toho důvodu je celkem fajn návrh na nastavení PJ-em, jen nevím jestli by to bylo tak využívané. Jsem spíše pro něco univerzálnějšího...
jó to že jsou vidět atributy a povolání mi taky trochu vadí, ale dá se to zkousnout. Když by se to ale nějak předělalo tak by to bylo lepší. Kvalitní by bylo jak bylo řečeno že popis který by si hráč napsal sám by se zobrazoval při najetí na obrázek postavy.
slovní vyjádření, jak navrhoval Orc není špatný nápad. Možná by to nemělo být +3 = silný, ale spíš 2+, +3 = silný. Pak by se totiž dalo vše velmi snadno zpětně přepočítat.
Mohlo by se vycházet z toho, že 10 je v pravidlech DrD považována za průměr.
Jinak zobrazování povolání... Je pravda, že pokud někdo vypadá jako vandrák v ošuntělém oblečení, má to i v popisu, ale jako povolání má kouzelník, tak se sotva bude tvářit jako zloděj před družinou. Samozřejmě, že jde o RP, ale nováčkům se to vysvětluje hůř. Myslím, že to je dobrý důvod, proč to nechat viditělné jen PJ.
Nebo mne napadla asi šílenost (za to může odvařený a uvařený mozek). Co kdyby byla nějaká volba, kdy by PJ mohl zaškrtnou ve Q, že jsou či nejsou vidět povolání, atrobuty atd.? Jako je to v osobních údajích.
Orcslayer: A hlavně by každý bonus či postih neměl mít vlastní název. To jsem zase tam kde jsme byli.
Já bych dal jeden pro nulu, jeden pro +1 - +3 (či -1 - -3) a jeden pro 4 - 5.
Nebo tak nějak.
Shadow: Na jakém fóru jsi atributy urgoval? Každopádně není problém udělat pole klíč hodnota, kde klíč bude bonus / postih vlastnosti. Jen vymyslet výstižné textové obdoby.
Jinak i postavě "bez povolání" se zobrazují atributy.