Duší celkem: 900
Přítomných duší: 4
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  260  >>

          12:59:20  15. srpna 2008
      Vexar: Tak právě ten první příběh pro postavy může být taková startovací historie. :) Nevidím v tom moc problém. Pokud si chce PJ s hráčem sednout a pokecat o postavě, jaká by mohla být, aby do questu zapadala nebo aby quest byl navázán na ni, tak je to dle mého jedině dobře. :) Spíše jako problém vidím tlačení postav z jednoho světu do druhého (a naprosto jiného). :)


       
         Vraashar
        11:54:54  15. srpna 2008
      Vexar: A vidíš, já svojí postavu tvořil přímo pro quest a dobrý vztah k ní určitě mám.


       
        Vexar
        11:29:28  15. srpna 2008
      Mně vždycky dostávají tací, co chtějí speciální postavy pro quest a nebo co navrhují že si historii napíšou dle potřeby
      Nevěřím tomu že by pak k takovému charakteru který si vytvořili bezůčelně jen pro jeden příběh měli nějaký vztah.


       
         Guner
        00:48:42  15. srpna 2008
      To sú mi keci, história na 1-2 stránky, maximálna zbytočnosť. Dôležitý je stejnak charakter, a hlavne aby charakter vyplýval z histórie.

      BTW kto nezoberie postavu len kvôli tomu že nespĺňa požiadavku pravopisnú a gramatickú tak to je u mňa najväčšia nula. Ako keby na tom záležalo. Nevravím keď niekto napíše "Mislým sy" tak to už vadí aj mne, ale vyslovene trvať na správnom pravopise no fuj!

      Čo je lepšieho než na ostatných? On nemôže vedieť aké postavy tam sa hlásia takže prečo by ti to písal. Hlavne keď ti to napíše v charakteri.

      Čo sa týka tých napísať ahoj a podobne... Ehm akože načo? Keď odo mňa chce niekto postavu a chce historiu, charakter vzhlad, tak mu to naservírujem tak ako chcel. Isto mu nenapíšem ahoj....

      Ale ináč ostatné veci pravda
      -------------------------------------
      Radulesku: nie je útok na teba. (a nie do tvojho questu som sa nehlásil - aby ste si nemysleli že to píšem kvôli tomu )


       
         Radulesku
        16:47:16  14. srpna 2008
      Abych nemusel neustále dokolečka psát do havranů podobné zprávy, rozhodl jsem se, že to dám sem. Snad to bude někomu k užitku. Je to zkopírovaný text z havrana poslaného jednomu nováčkovi.

           Pár rad jak má vypadat žádost o přijetí postavy do questu
           - pro začátečníky i pokročilé.

           Ahoj,
      jediné co pro tebe jako začátečníka můžu v tuto chvíli udělat je, že ti dám několik rad. Pak už je jen na tobě, jestli to k něčemu bude.

      1. Nestačí, když si Tam za branami přečteš: "Hledám hráče do questu..." a na ostatní se vybodneš. Příště si přečti celý (případně všechny, je-li jich víc) náborový příspěvek PJ, důkladně, pečlivě a klidně i několikrát, abys zjistil co PJ chce a hledá! Pak si promysli, zda opravdu dokážeš splnit všechny jeho požadavky a pokud ano, splň je co nejlíp.

      Tedy v první řadě - pokud PJ napíše, že chce odzkoušenou postavu s historií, charakteristikou a popisem (v překladu to znamená: ne úplně novou postavu, nejlépe postavu která již v nějakém questu byla nebo alespoň hráč často hraje podobné postavy, dále má poutavě napsánu historii alespoň na 1 až 2 strany A4, k tomu charakteristiku včetně dobrých a špatných vlastností a také popsaný vzhled) a s budoucností (rozuměj není to postava vytvořená náhodně a hráč počítá, že s ní bude hrát i v dalších questech po tom, do jehož žádá o přijetí), nenapíšu mu jsem nováček, má postava se jmenuje tak a tak, zauč mě (i když tě musím pochválit, alespoň je tvá postava na verbíři, takže si ji mohu prohlídnout - na druhou stranu text napsaný v historii a vzhledu naprosto neodpovídá těmto kolonkám a je naprosto stejný). Tedy už toto tě odsuzuje k neúspěchu!

      Za druhé - Když PJ chce (a to chtějí všichni oficiální - tedy proškolení - PJ s barevnýma kostkama) srozumitelnost a čitelnost příspěvků, které budou v pořádku po stránce češtiny, rozhodně nepošlu historii postavy, ve které je chyba snad v každém druhém slově a polovinu z nich by dokázala opravit funkce Pravopis v MS Word. Pak se to nedá číst. Srozumitelnosti také tvůj text moc nemá a 3 řádky jsou rozhodně málo. Za tohle by PJ upaloval, když se mu sejde podobných postav víc.

      Za třetí - historie postavy není to samé jako vzhled postavy. Z čehož logicky vyplývá, že tam nemůže být stejný text.

      Za čtvrté Obsah! - Záleží i na tom, jak je napsán vzkaz na havrana, v němž žádáš o přijetí postavy do questu. Když PJ hledá postavy do questu, věz, že mu přijde tak 20 - 30 žádostí, ze kterých vybírá obvykle tak 2 - 3 postavy. Zbylé odmítne.
      Podle čeho vybírá? Podle toho co mu hráč pošle. Havrany stylu: "mám postavu tu a tu" rovnou maže. Proč by se s tím zaměstnával, když má ještě dalších 29 nabídek? Proč by psal tomu hráči, že ani nenapsal, jak se ta postava jmenuje, nebo že sice napsal její jméno, ale není na verbíři, takže se o ní nic nedozví. Nebo proč by ji vůbec na verbíři hledal i když tam je, když má dalších 29 nabídek?
      Ne! Nejdřív ho musí zaujmout havran, pak teprve hledá podrobnosti ke konkrétní postavě. A ono slovíčko ZAUJMOUT je to nejdůležitější. Tedy jednoznačně by mělo v žádosti o přijetí být napsáno proč právě tvou postavu má přijmout, co je na ní lepšího než na ostatních, ALE HLAVNĚ JAKÁ JE. A k tomu slouží právě ona historie, charakteristika a vzhled postavy. Pak je také mnohdy dobré napsat něco o sobě jako o hráči. Jaké máš zkušenosti s DrD na živo, nebo na DA či jiných serverech, v jakých questech a pod jakými PJ jsi tu hrál, pokud jsi již hrál.
      Na základě tohodle se PJ rozhoduje, zda by tato postava mohla být dobrá pro jeho quest. A rozhodně se tohle vše nevejde na pár řádků a nejspíš ani na jednu obrazovku.
      A tady se nejvíc pozná co v tobě je a jak asi budeš hrát v questu.

      A za poslední Forma! - Proč by PJ uvažoval o přijetí tvé postavy do questu? Protože ho ZAUJALA - nejen postava ale i nabídka celkově.
      Pokud v úvodu Havrana ani nepozdravíš, text je plný překlepů a chyb, je to souvislá hrouda písmen bez odstavců, je možné, že to PJ ani nedočte a okamžitě zahodí do propasti zapomnění.
      Tedy nejen CO, ale i JAK.

      A na konec? Ať už píšeš cokoli a jakkoli, ať už máš co napsat, nebo si myslíš, že nemáš, rozhodně to napiš sám a jak ty umíš nejlíp. Nemá cenu na to zvát někoho jinýho, opsat kus knížky či něco podobného. Pak to nejsi ty, kdo hraje. A jsi-li úplný nováček, není se čeho bát. Okoukni některé oficiální questy ať víš, jak to vypadá a pak hledej pro sebe takový, kde tě zaučí, naučí a ty zjistíš, jestli je to ta pravá hra pro tebe.

      **************************************
           Chci podotknout, že je toto čistě můj subjektivní názor, který nevyjadřuje nějaké oficiální stanovisko PJ. Myslím si, že by mohl pomoci nejen hráčům, ale především PJ, aby se nemuseli prohrabávat kupou "těch špatných" žádostí o přijetí.


       
        Vexar
        15:38:23  14. srpna 2008
      Juker: pokud jde o fantasy tak už sem taky potkal takovou malou mrchu jmenem Mykiun a jeho řev má podobný účinky jako banshee, takže s klidem


       
        Juker
        15:04:01  14. srpna 2008
      Holyan: třeba nějaký malý, rotomilý zvířátko?


       
        Tindo
        14:02:19  14. srpna 2008
      Guner: Mylíš se, byla. Byla to pomocná hrdinka.


       
         Guner
        13:53:30  14. srpna 2008
      Astralien: áno tam bola.
      Paul: v disciples banshee nebola. Tam bola najskôr nejaká novicka smrti a potom Smrtka


       
        Holyan
        13:25:36  14. srpna 2008
      A nebo si taky každej vymyslí úplně jinou, vlastní bánší, ne?


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260] 
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).