Duší celkem: 900
Přítomných duší: 2
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  198  >>

       
         George
        17:38:20  4. února 2009
      Devlin: Jasně. Prve sem si toho nevšiml.


       
         Devlin
        17:35:39  4. února 2009
      George: Přečti si ten komentář pod dovedností


       
         George
        17:29:26  4. února 2009
      Jak funguje, když chci dosáhnou třeba bojové taktiky na 3. úroveň a válečniství už mam na maximu? (a potřebuju mít válečnicví vždy o dvě úrovně výš než taktiku.)


          16:59:07  4. února 2009
      Radulesku: To co píšeš je nesmysl a proč, jsem tu psal už někde kdysi dávno. Postavy NIKDY nebudou odpovídat level-věk.
      Ale once more:
      Je to proto, že kdyby se expy rozložili na léta, člověk by za dobrodružství, které je sice ohromě napínavé, plné bojů a všeho, ale trvá v přepočtu týden dostal 0-10expů. Aby se dopracoval v Questech o zestárnutí o blbej rok, aby mohl dostat level, musel by s postavou odehrát podle mě tak 20 Questů, protože během doby co by za ní nehrál by neexpoval.
      Řekni mi, koho by bavilo hrát 20 Questů s obrovkou lamou, aby postoupila o level a byla z ní skoroobrovská lama, jakkoli by to bylo realistické?
      Krom toho, mámli povoleno začínat postavy v různém věkovém rozmezí, je to vlastně nefér, protože když začnu v 15ti, budu stále v 20ti dál, než ten kdo ve 20ti začal.
      Proto to nikdy nemůže být realistické.
      Nicméně pokud mi postava za reálný týden zestárne o 8let a nikdo s tom nic neudělá, degraduje se tenhle údaj na naprostou zbytečnost a kdokoli se bude snažit hrát roli, bude nucen ho ignorovat. Proto je nutná minimálně možnost jeho korektury.
      Podle mého názoru by jinak tenhle údaj měl vypovídat o postavě stejně, jako třeba avatar. Informačně. Já osobně věk postav sleduju, protože mi to dotváří jejich pravděpodobný vzhled a povahu. Měl by být ale součást postavy a už jenom z principu, že duše si může zalézt pro každej Quest do libovolně starého těla by se prostě neměl něnit.

      Taky si nikdo z vás nepřidělává do avataru jizvy po bojích, vrásky nebo strniště (a to se holí v Questech málokdo), je to prostě informace o postavě, kterou chce hráč hrát. Může být věčně mladá, nebo celou existenci dědkem. Je na hráči, jestli chce postavu vyvýjet i tímto směrem.

      Proto, jsem jednoznačně pro zrušení automatického stárnutí.


       
         DonSimon
        16:21:16  4. února 2009
      Yenn.. ale teď je to přesně tak, jak říkáš Ty. Jenom k tomu existují určité hranice, které mají vazbu na level. Kvůli tomu, aby to byly alespoň trochu smysluplné hodnoty. Nicméně ty hranice jsou dost volné...


       
        Tindo
        15:55:50  4. února 2009
      Aby to bylo úplně realistické, musel by PJ u svých příspěvků nastavovat, kolikátý den dobrodružství se odehrává. Ale to by byla zbytečná práce navíc.

      Kdy postavy nejvíce stárnou? Během dobrodružství, nebo mezi dobrodružstvími? Nestačilo by, kdyby se změna věku udělala až při propuštění postavy z questu.


       
         Yenn
        15:49:17  4. února 2009
      Radulesku: Především by bylo víc než vhodné zcela oddělit věk a level postavy.
      Protože věk udáváme v letech, ne ve dnech, je zcela zbytečné, aby postavy stárly jinak než skokově, pokud nedojde ve questu k nějaké mimořádné situaci. Nechala bych tedy nastavování věku na hráči a PJ s tím, že hráč může postavě věk pouze přidávat, ne ubírat. Pokud se uklikne, PJ to může napravit. A to, že má postava zrovna narozeniny, můžou ve questu zajímavě využít.
      Tak a nejinak.

      A kdo z vás si nemyslí, že je dneska "na vyšším levelu" než většina jeho spolužáků ze základky, ať první hodí cihlou.


       
         Guner
        15:47:24  4. února 2009
      Radulesku: zakázať znižovanie veku? It is really so hard? Nemyslím si
      15 ročná na 20 úrovni? Prečo by nemohol byť, skúsenosti sa získavajú len vekom, nemyslím si

      Systém veku zrušiť, by bolo asi najlepšie, ale na druhej strane mi to je jedno. Lebo tento atribút si vôbec nevšímam. A ani neviem o nejakých PJoch čo by si to všímali. A oslovenie mladík, stařík, to je tiež irelevantné kedže môže niekto vytvoriť ilúziu že je starší/mladší.

      A kto tu naozaj sleduje koľko má jeho postava rokov? Keď napríklad Spinal to zistil po roku že mu zostarla postava o 8 rokov

      Ja systém ani nebránim, ani nie som proti nemu. V podstate keď sa nato dívam ako atribút do hry, nevidím žiaden zmysel aby bol. Stejnak naň málokto hraje. A keď sa zruší tak to obmedzí akurát tých pár ľudí čo naň hrá Tý čo naň nehrajú tak môžu túto kolonku zrušiť. Takže máme jeden dôvod nato aby sa nezrušil a bolo to tak ako to je.

      -----------------

      Vravím na DA, systém starnutia v offku si každý predsa môže upraviť podľa seba.... počkať to ide vlastne aj na DA


       
         Radulesku
        15:31:55  4. února 2009
      Trym: No systém stárnutí asi nikdy nebude až tak přizpůsobivý, aby rozeznával o kolik minut, hodin, dní nebo třeba týdnů postava zestárla v jednom questu nebo po jednom příspěvku.

      Jak vidno současný systém stárnutí má spoustu chyb, ale nějak jsem mezi nimi nenašel ani jeden návrh jak to udělat líp. Ani nějakou teorii, jak by to mělo fungovat v ideálním případě. A ani odpověď na mnou nepřímo položené otázky.

      Jak by to tedy mohlo být v ideálním případě? 15letá postava stejně jako 30letá může být na první úrovni. Ale jde to tak i obráceně? Tedy na první úrovni v 15 a na třeba 6. ještě tentýž rok? Jaký je vlastně ideální věk pro začínajícího hrdinu? Je nějaký? Jak zajistit, aby nezačínala ve dvaceti a končila o 10 úrovní později v tom samém věku nebo dokonce v osmnácti, když to bude volně editovatelné? Podle čeho tedy určovat věk postavy? Neměla by stárnout i za dobu, co v žádném questu není? Vždyť přeci se i tak předpokládá, že něco dělá - odpočívá mezi dobrodružstvími. Takže navázat věk pouze na množství zkušeností také není správné a nebo se musí zamhouřit oko a odůvodnit rychlejší stárnutí delšími pauzami mezi dobrodružstvími.

      A pokud se to nebude řešit jen všeobecně, ale v souvislostech DA, tak to bude ještě složitější - kvůli Legendě DA, bytí a nebytí postav na různých světech atd. Kvůli způsobu expování, jak psala Yenn. A co třeba expy přidělené ze zázraků (hádanek)?
      Pak je přeci v pořádku, že má-li duše i tělo, které pobíhá po nějakém světě, tak ono tělo stárne. A to duše sama vlastně může být i mnohokrát starší. Tím pádem je v pořádku i to, že předtím, než je duše povolána na některý ze světů, může si zvolit stáří těla, které bude používat.

      Jak tedy lépe vyřešit stárnutí postav v průběhu questů?


      *Nechápejte mě tak, že bráním současný systém, jen bych se rád dozvěděl jak se to dá dělat líp. Jestli by při každém přestupu o úroveň postavy měl hráč určit i o kolik daná postava zestárla, protože on to ví nejlépe. A zda by tam měla být nějaká minimální hodnota např. v měsících, aby tak za tři úrovně "musela" zestárnout alespoň o 1 rok.


       
        Vexar
        13:46:17  4. února 2009
      Angeluss: jj přesně, já to dělám i tak že věk dávám podle vzhledu a ne skutečného věku postavy.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).