|
Radulesku: To co píšeš je nesmysl a proč, jsem tu psal už někde kdysi dávno. Postavy NIKDY nebudou odpovídat level-věk.
Ale once more:
Je to proto, že kdyby se expy rozložili na léta, člověk by za dobrodružství, které je sice ohromě napínavé, plné bojů a všeho, ale trvá v přepočtu týden dostal 0-10expů. Aby se dopracoval v Questech o zestárnutí o blbej rok, aby mohl dostat level, musel by s postavou odehrát podle mě tak 20 Questů, protože během doby co by za ní nehrál by neexpoval.
Řekni mi, koho by bavilo hrát 20 Questů s obrovkou lamou, aby postoupila o level a byla z ní skoroobrovská lama, jakkoli by to bylo realistické?
Krom toho, mámli povoleno začínat postavy v různém věkovém rozmezí, je to vlastně nefér, protože když začnu v 15ti, budu stále v 20ti dál, než ten kdo ve 20ti začal.
Proto to nikdy nemůže být realistické.
Nicméně pokud mi postava za reálný týden zestárne o 8let a nikdo s tom nic neudělá, degraduje se tenhle údaj na naprostou zbytečnost a kdokoli se bude snažit hrát roli, bude nucen ho ignorovat. Proto je nutná minimálně možnost jeho korektury.
Podle mého názoru by jinak tenhle údaj měl vypovídat o postavě stejně, jako třeba avatar. Informačně. Já osobně věk postav sleduju, protože mi to dotváří jejich pravděpodobný vzhled a povahu. Měl by být ale součást postavy a už jenom z principu, že duše si může zalézt pro každej Quest do libovolně starého těla by se prostě neměl něnit.
Taky si nikdo z vás nepřidělává do avataru jizvy po bojích, vrásky nebo strniště (a to se holí v Questech málokdo), je to prostě informace o postavě, kterou chce hráč hrát. Může být věčně mladá, nebo celou existenci dědkem. Je na hráči, jestli chce postavu vyvýjet i tímto směrem.
Proto, jsem jednoznačně pro zrušení automatického stárnutí.
|