Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  326  >>

       
         Vindikator
        19:17:49  10. dubna 2008
      Aglar: Znám
      To mi napsal jeden hráč:
      rozbiju dvere a za nima je sest goblinu vrhnu se na ne usekam jim hlavy posledniho odstrcim na zed a zeptam se co vi o skretim arcimagovi
      Vyhodil jsem ho....

      K té magii...My hrajem s příbuznýma Hrdimové Fantasy. To je mnohem více propracovanější než DrD, ale moc složitý. V magii se na úspěch hází procentovkama a kouzelník - smolař může být na obtíž. Pokud hodíte totální neúspěch ( 0,00 procent ), tak vás to může hodit do jiného meziprostoru, sféry, otevřít to někde bránu do sféry démonů atd.

      Na starý dobrý DrD si nebudu stěžovat.


       
        Aglar
        23:02:17  6. dubna 2008
           Pamatuji si jednou jak jsme šli asi ve třech vyšetřovat nějaké mizení karavan. Došli jsme za kupcem co to provozoval, že ho trochu vyzpovídáme. Ten zloděj co šel se mnou na něj hodil hypnózu a začal z otázkami: Kde máš sejf? Kde je od něj klíč? Jaké je k němu přístupové heslo? No nezabili by jste ho? Ještě upozorním, že tato výprava skončila fiaskem.


       
        Aglar
        22:59:25  6. dubna 2008
           No v podstatě, se hodně vycházelo z fantasy a nejenom ze zaklínače. Opravdu bylo nejednodušší "seslat" nějaké znamení, ale trochu lepší kouzelník vám to znamení lehce překonal a vysmál se vám. V podstatě to bylo jednoduché, ale málo účinné a v podstatě to tou magenergii docela slušně plýtvalo.

           Jinak ty zřídla byla podle elementů nějak rozdělena podle toho jak složité bylo z toho ty magy získat. Čím hůř a nebezpečněji, tím se v tom elementu dali seslat mocnější kouzla. Vím, že temňoušové mohli brát magy i z životů, ale už si nepamatuji čím to bylo podmíněno.

           Jone ono to válečníci taky neměli moc jednoduché. Já jsem teda jednou hrál lučištníka a podruhé něco jako druida už nevím. Opravdu se tam některé vlastnosti dali pěkně promixovat a co postava to byl originál nejenom v charakteru, ale i ve vlastnostech.


       
        Drizzt
        20:54:05  6. dubna 2008
      My jsme zas zkoušeli dračák, ve kterym nebyl magie skoro vůbec nebo zřídka kdy. Kouzelnící i magie a i alchymisti byly velmi vzácní. Moc jsme to neprochytali takže se to moc neosvědčilo a občas ten kouzelník chyběl, ale bylo to celkem zajímavý.


          18:37:15  6. dubna 2008
      jo hrubky:-D taky jsem se divil


          17:32:13  6. dubna 2008
      Angeluss: Jop, tenhle problém znám až velmi dobře


       
         Angeluss
        17:24:58  6. dubna 2008
      Zara: Promiň, předtím jsem psal za negramota do výcviku, nějak mi to zůstává :)


          16:44:54  6. dubna 2008
      mimo téma:

      ANDĚLI!!!! těch hrubek!!!


          16:10:39  6. dubna 2008
      Biotroll: Divný, ani jednu tu knížku jsem nečetl


       
         Biotroll
        15:46:40  6. dubna 2008
      Nejlepší styl kouzlení mi přišel v Podvrženci a Divomágovi od Rogera Zelaznyho. Bylo to vážně dobrý a navíc Ferro měl podobný styl kouzlení v jednom questu (031. myslím).

      A jinak, myslím, že kouzlení by se mělo nechat na RP a na úsudku PJe. Bude rozdíl při soustředění se na složitý kouzlo uprostřed boje a na soustředění se na stejný kouzlo pěkně v klidu své pracovny. Kde asi bude větší šance, že se kouzlo povede? Nikdy jsem ale za kouzelníky moc nehrál, takže tu možná píšu bludy. (zase)


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).