Duší celkem: 900
Přítomných duší: 0
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  283  >>

       
         Biotroll
        08:21:06  24. června 2008
      Nemyslím, že by byl problém že elf i kroll dostane stejnou informaci, problém by měl být spíš v tom jak ji od té holky získá. Elf se slušně zeptá a s holkou promluví, ale kdo bude chtít mluvit s krollem, když ví, že kroll neumí skoro ani mluvit, natož potom řádně pochopit co mu říkáte. (Jistě mohou být i inteligentní jedinci, ale tak nějak všeobecně...)


          08:19:06  24. června 2008
      Khargarwargonsu:Jasný,například holčička stojící u studně požádá elfa,aby ji pomohl najít řeku a přejít ji.Elf se usměje,pomůže dítěti a za řekou jej obdaruje sladkým koláčem.
      Pokud to děvče(pokud je naivní) o stejnou věc požádá krolla,tak počítám,že kroll zařve,tím dítě vyleká,potom děcku utrhá ruce a nohy,které hodí do studny a zbytek sežere,nebo nahází do řeky. Pokud to uvidí elf,nejspíš bude zvracet se slovy "Co to je za neotesaného zloducha?",pokud to uvidí krollice rozeběhne se krollovi vstříc se slovy "Ó,to je ale ideální muž!"

      Z toho by šel vyvodit závěr,že pohled na charisma a řešení situací je čistě z úhlu pohledu.


          01:58:24  24. června 2008
      No jasně, ale když k holce přijde Kroll a dostane stejnou informaci jako Elf, někde je problem....


       
         Guner
        23:51:05  23. června 2008
      Khargar: no ja neviem, ja mám osobne rád príbehy kde je väčšina "textov" utajená a iba za určitých podmienok sa dá k nim dostať. Napríklad môžem naplánovať že pri studni je dievča ktoré vie nejakú malú informáciu, ktorá by im ulahčila cestu. Napríklad ako prejsť cez potok. Ale je len na nich či ju oslovia Časom tú plytčinu nájdu, alebo ich možno napadne niečo iné Ale uľahčí im to cestu


          22:52:18  23. června 2008
      Guner: Ja neřikám že to je o číslech. Jen se mi nelíbí, že většina PJů na charismu nehledí v reálu vůbec, nebo úplně minimálně. Vždycky jsem hrál v RP nejradši třeba ne tak silný ale charismatický postavy ale zjistil jsem že v DrD, ikdyž by byla možnost toho využít, na to nikdo nehledí, pokud mu to neotloukám o hlavu, což většinou nedělám. Takže budu za charisma bojovat dál. Protože Quest zadat musí a nic navíc mi k tomu říct neumí. Přemlouvání postav jde tak možná když se to hodí do příběhu, ale normálně vůbec, protože to pro PJe znamená jen zbytečný texty navíc...


       
         Yenn
        22:33:45  23. června 2008
      Khargarwargonsu: Reagovala jsem na posledni dve Spinalovy vety.

      Ono je to samozrejme vzdy na PJ, aby uznal, jak velka je sance k presvedceni nekoho, a postava s vyssim charismatem ji bude mit vzdy lepsi, nez ta s nizsim, stejne jako snaz presvedci pocestneho, ze nekdy zitra bude mozna prset, nez ze budou prset presne v poledne hranolky s tatarkou. Zatimco to prvni se s Ch 21 nejspis podari automaticky, neni-li to na pousti, to druhe uz tak snadne asi nebude.

      Ale osobne se domnivam, ze i ta stoprocentni uspesnost kouzelnika s IN 21 neni v poradku, nebo, presneji receno, plati za idealnich podminek, kdy neni kouzelnik nicim v okoli rozptylovan, jinak i jemu se muze prihodit, ze se tu a tam neco nezdari.
      Ono s Pravidly je to trochu jak s Bibli, pokud se zacnou brat naprosto doslovne, jde vsechno do haje.


       
         Guner
        22:27:28  23. června 2008
      Khar: Aj keď vo väčšine vecí súhlasím skôr s Hrunom, o tom že to neni len o číslach. Nemôžem zasa povedať žeby som nikdy nikomu nedal ako PJ nápovedu. Podstatné je to, že keď celá družina to nevedela vyriešiť, tak som to poslal tomu čo mal veľkú inteligenciu.

      K charizme: ja osobne to riešim tak, že určité side questy, prípadne informácie ktoré dokážu uľahčiť ich úlohu, ale ak ich nevedia dá sa spraviť aj bez nej, dokážu z určitých postáv dostať len na základe charizmatu. Proste keď sa tej osoby pýta hráč s vysokou charizmou dostane o úlohe viac informácii ako ten čo má nízku charizmu. Tak ale ja to riešim ako pascu, takže či máte charizma 20 alebo 18 neznamená že sa to nedozviete


       
         Spinal
        22:27:27  23. června 2008
      Yenn: Ano. Řekl sem to dosti nepřesně. Jistěže si je svých vlastnosti vědoma a proto podle nich hrát může. Ale hrát RP. Né že řekne PJi, "Jdu ho přesvědčit. Vymysli mi past."
      Už se do toho ale trošku zamotávám


          22:13:46  23. června 2008
      Yenn: Teď si nejsem jistý na co reaguješ...
      Hrun tím (podle mě) myslel, že kdybys měla při 21 charismě stejnou šanci že někoho přesvědčíš, jako kouzelník na seslání kouzla při IN 21, prostě bys chodil a všechny mrknutím oka přesvědčoval a bylo by to o ničem...

      EDIT: Je jasný že postava ví o svojí charismě stejně jako o síle...


       
         Yenn
        21:48:01  23. června 2008
      Postava samozřejmě neví, že má charisma 21, ale pokud není zároveň zcela neinteligentní, musí o sobě vědět už ze zkušenosti, že její přesvědčovací schopnosti jsou o dost vyšší, než je průměr, že jí u ostatních projde o dost víc než zbytku družinky, takže se na to nejspíš bude spoléhat a klidně se bude automaticky do přesvědčování pouštět.
      Úplně stejně, jako se bude postava se silou 21 pouštět do boje tváří v tvář mnohem spíš, než postava se silou 5, která se mu bude asi spíš vyhýbat (pokud není úplně blbá, a pokud je, jistě nebude mít příležitost to dělat moc dlouho).


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).