|
Podle mě neatraktivita alchymisty zde na DA vyplývá i z faktu, že se tu nehraje na staty a čísla. K čemu jsou tu kouzelné předměty, když je v podstatě jedno, jestli má postava obyčejný meč, nebo meč od svého druha alchymisty, co mu přidá +5 ke všemu. (možná přeháním, ale tak myšlenka je snad srozumitelná.)
Podobně jsou na tom i lektvary. Neberu-li jedy, většina lektvarů nějakým způsobem podporuje hrdinu či celou družinu a znovu přes čísla, na ktery se tu moc nehraje.
Neříkám, že je nehratelnej, ale RP alchymisty je zde složity, páč svoje schopnosti v podstatě nevyužije a tudíž si rovnou můžu vzít postavu bez povolání. Ono totiž hrát RP vědce, kterým alchymista podle mého je, asi není nejjednoduší..
Alchymista si ale zase po domluvě s PJ může vymýšlet lektvary dle svého, co by se sem hodili víc, ale to už sme u kreativity, čímž vzniká odchylka od vytvořené šablony (pravidel), které se ostatní povolání v podstatě do detailu drží...
Divac: Alchymista a kouzelník mají společné jedině to, že pracují s magenergií. To je tak vše...
Zara: Pche... takhle pomlouvat kouzelníka, že se nestydíš... (a btw, znám spíše kouzelníky, co své schopnosti tají, než aby machrovali. Ono ho totiž před kudlou v zádech od potupeného zloděje žádné kouzlo neuchrání...)
|