Já se přiznám, že mě vždy přitahovali příběhy inspirované krásnými a přitažlivými světy, jako kupříkladu svět SW nebo hry Fallout (kde se dá použít i původní systém pravidel z PC hry). Popravdě bych byl spíš víc překvapen, kdyby tady nevznikali. Ale zase je rozumné vzít tyto světy jako prostředí a zasadit do něj svou vlastní zápletku a občas to trochu okořenit setkáním s nějakou známou postavou. Uvedl jsem SW a Fallout, protože to víc pasuje na můj vkus, ale chápu, že jiní hráči se nadchnou pro jiné známé filmové/knižní/herní předlohy.
Gunner: Díky. To sem zvědavá, co řekneš na konci dobrodružství... Ale myslím, že se vám to bude líbit. ;-)
Jinak... Filmové předlohy. Často se inspiruju "klasikou" (archetypy) nebo nějakou postavou z knížky/filmu. (Lil_Yargi) Ale nedovedla bych asi nikdy zahrát Arwen, či Hermionu... Ne, vždy by to musela být "jen" inspirace. Na druhou stranu používám pár CP z knih. Nejsou však (snad) tak profláknuté a sama si myslím, že je "znám". A to jsou jen CP. Jako postavu na dlouhodobé hraní bych si je nevzala. Na to je mám možná až moc ráda.
Ja pokladám svoj quest za originálny, hráči nemuseli prepisovať žiadnu históriu a zatiaľ sa nikto nesťažoval, že ho niečo nebaví (okrem toho, že píšem pomaly).
I keď musím uznať, že to, čo som spravil s postavami ja tam zrejme robí málokto...
Jako pozor, já proti tomu nic nemám, ale logicky zajímavější pro mě je něco originálnějšího. Na druhou stranu, když si fanoušci nějaké kvalitnější knihy/filmu než je Eragon chtějí zahrát na postavy, nehodlám jim to upírat, tam se nikdo nesnaží předstírat autorskou hru - jen uhrát předem daný charakter.
Ony klišoidnosti typu nesmrtelný hrdina, nejsexy kočka (šlapka, válečnice, hraničářka, sběračka hnoje...), popřípadě vlkodlačice zamilovaná do upíra (upír do vlkodlačice, jejich potomek, člověk který má pouze ty cool upíří atributy...) se o to ale snaží a poměrně očividně selhávají.
Zbytek viz co jsem psala.
Popravdě dávám přednost, když mi někdo napíše historii pro můj Q, ale pokud má svoji, tak se snažím dojít k dohodě, že mu ji lehce upravím.
Jsem pj, co si vytváří svoje světy, svůj systém magie, snažím se vytvářet trochu odlišné rasy a ne vždy tam mám typické Krolly a skřety... proto, když mi někdo napíše historii, kde mu vyvraždili vesnici právě oni skřeti a pak se z něho stal mág stylu Harry P.... Tak to pro můj Q není to pravé ořechové.
On se tu rozmohl ještě jeden takový trend který bych rád rozebral.
Jde o to že PJ chce po hráči aby svou historii přizpůsobil a nebo rovnou přepsal specielně pro jeho quest,to je podle mě hrozná blbost protože co potom s takovou postavou až quest skončí?
V bodě historiie a charakter by se měl PJ přizpůsobit hráči,ne on jemu.
JokerS: ide o to čo tu hovorí Tamar
Ono taký ten klasický príbeh (vymlátiť jaskyňu uhádať v nej pár hádaniek a nakonci nájsť poklad) tu proste ani nenájdeš a rád by som si zahral aj taký :)
Jediný quest čo sa mi podaril zohnať je 027, za ktorý Astralien ďakujem :)))