George: Ano, ale hrát za človíčka bez ruky je něco jiného, než hrát za zdravého, zdatného bojovníka, co z ničeho nic o tu pracku přijde
A máš pravdu, že by z toho byla dobrá zápletka... Využívám to momentálně u jedné NPC. Alias, nemusíte to dycky uplatnit jen na hráče... Občas je zajímavej i vývoj NPCček, které hráče značně ovlivňují...
Oo... teď jsem si všiml, že to vyzní, jako bych vás chtěl poučovat... Každopádně jen rozvijím svoje úvahy
V klasickém drd na živo se občas stalo že někdo přišel o nějakou končetinu. Obvykle sme to řešeili tak že si musel našetřit kupu peněz + sehnat nějakou speciální věc a pomocí magie si jí někde nechat obnovit. To by mohla bejt dobrá zápletka i sem.
Furt lepší umřít, než v Q přijít o nějakou končetinu a snažit se s tím hrát... Což hodlám někdy vyzkoušet na hráčích... Teda, až si budu jistej, že hned potom neodejdou
Tak ono kebyže sú to fakt dobrý hráči, tak hrajú stále rovnako či vedia že prežijú alebo nevedia. A u takých je úplne jedno či hráte tak ako Eugene alebo tak ako Holyan. Tam už je to skôr o tom komu čo vyhovuje. Niekde umreš a chcel by si žiť, niekde prežiješ a radšej by si umrel