vida.. já dělám příběhy jen když mě napadne něco zajímavého... dokud mě v hlavě nenapadne nějaká extra myšlenka, tak nic nezakládám... teda... ještě zakládám hráčům na přání.... to pak je taky zajímavý...
Ale fakt nemám rád takový ty příběhy, jak PJ vymyslí nějakou úchvatnej příběh, jak se najdou vyvolení dobrodruzí co zachráněj svět...
Vlastně spíš stavím dobrodružství vždy taky na nějaké myšlence.. nemusí to bejt zrovna nějaká megalomanská bitva, ale stačí něco jako "perníková chaloupka" a hned má člověk geniální příběh...
Tak u mě je to různé. Tady na DA se to často odvíjí od jediného okamžiku. Mám v hlavě určitou scénu. Může to být monolog hlavního záporňáka nebo krvavá beznadějná bitva... většinou něco do čeho hráči stejně nemůžou zasáhnout. A pak tvořím příběh, který k tomu okamžiku jednoduše směřuje. Projde jím a quest pokračuje dál... vlastně je to takový odrazový můstek od kterého quest vymýšlím směrem dopředu i dozadu.
Nuže, já hodím takové malinké téma. Co třeba taková tvorba příběhu. O čem nejradši tvoříte questy, co dle vašeho mínění musí quest obsahovat, co je u vás obvykle inspirací pro námět atd.
P.S: Klidně se rozepište, at mám co číst a poučím se u kolegů.
Já stejně příliš nepobírám, proč se tu diskutuje o něčem, co tu asi ztěží změníte. Pokud někomu pravidla seděj, tak ok ať je používá. Pokud ne, tak at si je poupraví podle toho jak se mu to víc líbí.
Lutus: jeden čas sem pravidla znal skoro zpaměti všechny od těch pro začátečníky po experty. Zajímavý čtení na inspiraci.
Spinal: Jistě, proto tu už slušnou dobu plácám to že ten systém je moc jednoduchej. Už jen blbý křížení povolání tam není zakomponovaný kdyby se to chtěli přiblížit uvěřitelnosti. Jednou seš kouzelník tak i kdyby ses jednoho dne rozhod že s tim sekneš tak naděláš kulový a bude z tebe už maximálně jen farmář protože pravidla přestup z jedný profese jinam nepřipouští.
To samozřejmě řeší "dungeons and dragons" tím že to možné je ale jen s patřičnými postihy. Což smysl dává.
Pokud to vezmeš jednoduše tak po čase kdy se i ten kouzelník nalézá na bojišti a vidí nepřátele kolem sebe, tak sice pomaleji ale přesto pokud bude dost pozorný také časem dokáže odhadnout pohledem možnosti svého protivníka.
Hádky o nedostatečnosti pravidel v některých směrech jsou prostě tak nadlouho že už je je ignorovat a vymyslet to po svém snad i snazší.
Hovadinu možná - ale hezkou hvadinu. Hráči k PJi přeci jen přistupují trochu jinak, když si myslí že se v pravidlech vyzná víc než oni a on jim to nijak nevyvrací...