Duší celkem: 900
Přítomných duší: 5
V krčmách: 0

      ### Hráči sobě ###
      Podělte se s ostatními o své názory a zkušenosti.

      Správcem tohoto fóra je: Townie

      Vyhledávání:

      Obnovit <<  207  >>

       
        Trym
        13:31:19  24. ledna 2009
      Dungeon Siege je hlavně zoufalej pokus Majkrosoftu vytěžit něco z fenomenálního úspěchu Diabla 2, to v tý době zkoušel kde kdo. Celej systém DS je stejnej, jako vlastní hra - totiž jednoduchoučkej a pitomoučkej pro dvanáctiletýho hráče z USA. Munčkinovský zásady typu "zabij mečem potvoru, z ní vypadne větší meč, kterym zabiješ větší potvoru..." Jako sorry, ale řikat tomuhle "RPG" nemůžete ani z legrace:)


          13:26:15  24. ledna 2009
      Mno tak Dungeon Siege mělo podle mě systém postupu postavy asi nejlogičtější.
      Jedinej problém byl že to je absolutně bez příběhu, lineární, a velice rychle nudné.
      A ty 4 vlastnosti stačí proto, že něco jako mluvení a diplomacie v tý hře vůbec nehraje roli, takže třeba charisma neni podstatná charakteristika:D

      Elder Scroll má systém velice podobný a též poměrně kvalitní, ale s tím mam jiné problémy. A to třeba přiřazení každé dovednosti k jedné charakteristice, od které pak závisí DMG, efektivita a pod... Moc to zčernobílili:) Obratnej šermíř tam s mečem nemá šanci, a luk napneš tak silně, jak moc jsi obratný... hm. Ani to nakupování kouzel mi nepříjde jako ideální varianta.


       
        Vexar
        03:42:30  24. ledna 2009
      tady se právě neřeší charaktery ale schopnosti Deekine


       
         Guner
        02:39:51  24. ledna 2009
      Angeluss: ako ten systém mi nepríde dokonalý. To už radšej si zahrám NWN :)) je to boží. (2+datadisky) Geniálne spracovanie charakterov postáv :))


       
      (uživatel smazánNorrec
        01:25:54  24. ledna 2009
      Ee našel jsem stránku kde to je ve 256 barvách :P to je teprve ňamka :)


       
         Angeluss
        01:24:12  24. ledna 2009
      Norrec: A těch 16 barev Pokud teda hraješ tu nejstarší verzi :) Ňamka.

      Guner: Jasně, FATE není rozhodně pro každého., ale používá přesně ty mechanismy, o kterých se ten člověk v článku zmiňuje. Btw. FATE jako takový není pravidlový systém, ale jen nadstavba. Původnímu systému se říká Fudge a vyšlo pod ním více RPGček. Pokud tedy hledáš něco s postupným vývojem charakteru, ale FATE tě neoslovil, hledal bych obecně RPGčka s Fudge systémem.


       
      (uživatel smazánNorrec
        00:42:43  24. ledna 2009
      Ach ten fatální nával nostalgie při spuštění QfG, po tak dlouhé době ... opět spolu.
      Omlouvám se za spam, nemohl jsem si odpustit.


       
         Guner
        00:37:10  24. ledna 2009
      Mne ten Fate systém príliš nepadol do oka.
      Elder Scrols je fajn hra. Hlavne Oblivion bol pekne spracovaný cestovo. Quest for Glory bol super. A jo bola to adventurka.
      Dobrý systém bol v Dungeon Siege. Ako v tomto neskokovom systéme. Ale zas na druhej strane :( iba 4 vlastnosti no :(


       
      (uživatel smazánNorrec
        00:22:02  24. ledna 2009
      Tak to se omlouvám jelikož FATE znám jen ten název, Elder scrols jsem hrál jen v dobách, kdy jsem z toho neměl rozum a Quest for Glory pokud si dobře vzpomínám je docela krátká hra, a já bych jí zařadil spíše do adventur s RPG prvky, hrál jsem to docela dávno, asi si to zase stáhnu, už ani nevím kolik to má dílů.


       
         Angeluss
        00:13:51  24. ledna 2009
      Samozřejmě, že to v něčích silách je. Právě proto, že levelové systémy jsou skokové a nevyvážené vznikly stolová RPGčka jako například FATE, kde se namísto tabulek vychází z rozumu. Je to dokonce mnohem jednodušší, než běžný szstém. Pokud běhám rok po lese s lukem, prostě si v průběhu toho roku přidám dovednosti střílení, stopování, lov, zálesák atd. a napíšu si je do deníku. Dovednosti se pořád zlepšují po skocích, ale průběžně po jedné tak jak se je naučím, takže je výsledný vývoj plynulý. I na nevyužitý potenciál zmíněný v článku se ve FATE myslí.
      Druhá věc je, že se ten člověk se snaží aplikovat semínka hrušky do jablek a chtěl by to celé propojit s D20 systémem, který je striktně tabulkový a přímo počítá s tím, že hráči nejsou schopní myslet ani se domluvit. To že si vybírá pro daný účel jeden z nejhorších systémů svědčí o tom, že buď nic jiného nezná a nebo ho baví výzvy.
      Btw. mezi PC hrami se plynulý vývoj postav objevil ještě mnohem dřív už ve starých Quest for Glory a dneska třeba v sérii The Elder scrolls.


      [1]  [2]  [3]  [4]  [5]  [6]  [7]  [8]  [9]  [10
      [11]  [12]  [13]  [14]  [15]  [16]  [17]  [18]  [19]  [20
      [21]  [22]  [23]  [24]  [25]  [26]  [27]  [28]  [29]  [30
      [31]  [32]  [33]  [34]  [35]  [36]  [37]  [38]  [39]  [40
      [41]  [42]  [43]  [44]  [45]  [46]  [47]  [48]  [49]  [50
      [51]  [52]  [53]  [54]  [55]  [56]  [57]  [58]  [59]  [60
      [61]  [62]  [63]  [64]  [65]  [66]  [67]  [68]  [69]  [70
      [71]  [72]  [73]  [74]  [75]  [76]  [77]  [78]  [79]  [80
      [81]  [82]  [83]  [84]  [85]  [86]  [87]  [88]  [89]  [90
      [91]  [92]  [93]  [94]  [95]  [96]  [97]  [98]  [99]  [100
      [101]  [102]  [103]  [104]  [105]  [106]  [107]  [108]  [109]  [110
      [111]  [112]  [113]  [114]  [115]  [116]  [117]  [118]  [119]  [120
      [121]  [122]  [123]  [124]  [125]  [126]  [127]  [128]  [129]  [130
      [131]  [132]  [133]  [134]  [135]  [136]  [137]  [138]  [139]  [140
      [141]  [142]  [143]  [144]  [145]  [146]  [147]  [148]  [149]  [150
      [151]  [152]  [153]  [154]  [155]  [156]  [157]  [158]  [159]  [160
      [161]  [162]  [163]  [164]  [165]  [166]  [167]  [168]  [169]  [170
      [171]  [172]  [173]  [174]  [175]  [176]  [177]  [178]  [179]  [180
      [181]  [182]  [183]  [184]  [185]  [186]  [187]  [188]  [189]  [190
      [191]  [192]  [193]  [194]  [195]  [196]  [197]  [198]  [199]  [200
      [201]  [202]  [203]  [204]  [205]  [206]  [207]  [208]  [209]  [210
      [211]  [212]  [213]  [214]  [215]  [216]  [217]  [218]  [219]  [220
      [221]  [222]  [223]  [224]  [225]  [226]  [227]  [228]  [229]  [230
      [231]  [232]  [233]  [234]  [235]  [236]  [237]  [238]  [239]  [240
      [241]  [242]  [243]  [244]  [245]  [246]  [247]  [248]  [249]  [250
      [251]  [252]  [253]  [254]  [255]  [256]  [257]  [258]  [259]  [260
      [261]  [262]  [263]  [264]  [265]  [266]  [267]  [268]  [269]  [270
      [271]  [272]  [273]  [274]  [275]  [276]  [277]  [278]  [279]  [280
      [281]  [282]  [283]  [284]  [285]  [286]  [287]  [288]  [289]  [290
      [291]  [292]  [293]  [294]  [295]  [296]  [297]  [298]  [299]  [300
      [301]  [302]  [303]  [304]  [305]  [306]  [307]  [308]  [309]  [310
      [311]  [312]  [313]  [314]  [315]  [316]  [317]  [318]  [319]  [320
      [321]  [322]  [323]  [324]  [325]  [326]  [327]  [328]  [329

      DrD je registrovaný produkt firmy Altar. Copyright © 2005-2024 DarkAge Team
      Přepnout na mobilní verzi webu.
      Vytištěno ze serveru DarkAge (www.darkage.cz).