Spinal: Hups Jsem to prolitaval, tak tohle jsem nejak prehledl.... Podle me ten pocit ze ti jde o zivot lze nastolit i RP... Vim jak jsme napriklad vymysleli jak dostat ty dva troly, aniz by naroznili prvniho kdo vleze do dveri...
Silver: Však říkám, že to může řešit pomocí deníku. Ne jenom expy ale i vlastnosti, dovednosti, kouzla no prostě všechno... PJ se v neofiku ničemu nebrání, je omezen pouze svojí představivostí A máš pravdu, je to tu spíše o RP...
Jen mi tu trošku chybí ta akce z reálu kdy de postavě opravdu o život podle toho co hodíš nebo protivník. Tak jak je tomu třeba u vyšších kouzel. Jenom o tom ale hra není... A tady už vůbec ne...
Spinal: ALe kdyz se to tak vezme tak Pjovi nikdo nebrani aby nerekl hracum, berte si postavy jako by jste byli na vyssi urovni... Stejne mi prijde ze tady je to spise o RP nez o statistikach a dovednostech...
Rohi: Jo v tom máš pravdu. Museli by se ale hrdinové rozdělit do skutečných a stínových... což mě tak napadá vůbec není špatný nápad, protože potom by se některý stínový hrdina snadněji dostal na vyšší úroveň, kde, alespoň v reálu, hra začíná být zajímavější... Naprogramovat toto ale podle mého skromného názoru nebude vůbec snadné
(od začátku se mi zdá, že pátý level, kterého tu dosahuje nejlepší hrdina, je poněkud málo)
Toto by ale nabouralo celý systém DA
To by stejně bylo o ničem ... Neoficialni PJ neví pořádně jak expovat a k čemu by ti ty stínový expy byly?... Stejně si to PJ pokud chce může udělat pomocí deníku
Ale to by sa musel zaviesť i výcvik na neoficiálneho PJ (lebo expovanie by nemuselo byť fér). Síce by to mohlo prispieť ku kvalite questov, ale určite by tu pribúdali fronty ďalších čakatelov.