Windikator: Osobně razím teorii, že příspěvek se končí hlavně v místě, kde postavy stohí před nějakou volbou, případně děj naruší reakce NPC. Jinak někdy také v případě, že na výběr sice nemají ale třeba kvůli debatě a časovým souvislostem není možné do takového bodu dospět.
Co se popisů týká, tak razím teorii, že by měly být natolik detailní, aby nedošlo k dvojímu výkladu děje a záároveň aby zpestřovaly a dokreslovaly svět okolo. Něco ve smyslu 'když hráč po přečtení zavře oči, ukáže se mu děj jako kus filmu'. Samozřejmě to není jediný možný přístup, ale mně osobně vyhovuje nejvíc. (Na druhou stranu je to občas marast rozepisovat to)
Mám takovou malou otázku. Jak nejlépe zakončovat příspěvky jakožto Pj ?
( Pokud by byl někdo tak hodný, mohl by ještě přihodit, jak moc detailné by měly být popisy ?)
Vraashar: Možností je dost. Například poslední příkaz, který pán ghůlovi mohl dát mohl znít 'Útoč na vše, co se tudy bude snažit projít'. Postava v bezvědomí už ale nikam nejde a milý ghůl může tupě stát a zírat, jestli se pohne, nebo ne
ad 4
Myslíš, že tedy není velký podvod nechat postavu například omdlet a ghůla "poslat" na někoho jiného ?
Zapřemýšlím o nějakém pořádném trestu...
Je to alchymista.... co aby se mu nějak ztratila truhla... Že by mu ji ghůl nějak zničil ?
Mohli byste mi nějak malinko poradit ? (Možná jsem měkký, ale smrt postav si nepřeju)
Vraashar: Co se mě týká, bylo by to zhruba nějak takhle:
1) Tohle povětšinou ignoruji a když už, tak pouze dočasně (Welfovy lektvary...) a v situaci, kdy je to jednou z možných cest k posunu v ději.
2) Tohle závisí na úvaze PJ. Spousta předmětů může quest oživit, vyřešit různé situace atd. V normální situaci bych první předmět viděl tak okolo 3-4 úrovně, ale hodně závisí na hraném světě.
3) Ano, kostlivec je poměrně slabá potvora, pokud jich není hodně. Zombie zase na druhou stranu postrádá rychlost a obratnost, tudíž i ji lze za určitých okolností zabít docela jednoduše...
4) Pokud by postava neudělala hloupost, jako se to stalo ve tvém případě, asi se dají přimhouřit oči a třeba operativně snížit vlastnosti potvory (Stejně, jako expy za ní.) V tomhle případě ovšem postava udělala poměrně fatální chybu. Neříkám, že musí nutně umřít, ale následky by měla pocítit.
Dobrý den. :)
Rád bych se optal, jaký je váš názor na několik věcí týkajících se hry "naživo".
1. Kdy je vhodné dát hráči předmět, který zvyšuje nějakou vlastnost o jedna ? (například mého alchymistu by +1 obratnost určitě potěšila)
2. Kdy by měla družina získat do vlastnictví získat první "horší" kouzelný předmět ?
3. Je normální, že mé 2. úrovně zabily pár kostlivců a zombieeho ?
Asi ano. V PPZ jsou oba tyto druhy.
Tím se dostáváme ke čtvrté otázce:
4. Je hodně špatné nenechat postavu zemřít, když poznáte, že jste do jeskyně umístili moc silné monstrum ? (On by ten ghůl tak silný nebyl, ale jeden dobrodruh se urazil a vešel do jeho místnosti sám...a ještě blbě hodil... půl životů pryč. :)